Siskoni on ihana ihminen, mutta selvä ongelma hänellä on se, että ei omaa yhtään itsekunnioitusta, vaan alistuu piikomaan miestään ja laittamaan kotia, ja hoitamaan lapset yksin.
No, tiedän kyllä että vieläkin löytyy näitä naistyyppejä, jotka ovat syntyneet palvelemaan miestään, ja pahimmassa tapauksessa kasvatettu vielä tähän. En vaan voi käsittää että fiksu, omaan ajatteluun kykeneväinen siskoni suostuu moiseen.
Tökeröintä on se kuinka siskon mies käyttää tätä vaimonsa ominaisuutta hyväkseen ja tuuppaa hänet tekemään kotona kaiken. Tottunut jo siihen, että kotiorja löytyy, ja välttelee siksi itse kaikkia kotitöitä minkä ehtii. Pitää vaimoaan täysin itsestään selvänä piikana, joka kantaa hänelle kaiken eteen. Tässä suhteessa ei tarvitse miettiä kummalta se rakkaus ja teot tulee. Välillä on jopa käynyt mielessä, kun kuulin mikä reppana hän edellisessä suhteessa oli, että josko on ollut tarkoituskin etsiä itselle äiti ei vaimo.
Eikä siinä mitään, jos olisi edes kiinnostunut jälkikasvustaan ja ottaisi osaa perheeseen edes sitä kautta.
Sisko on muutaman kerran jättänyt muksun miehelleen ja tämä on painellut suoraan ÄITINSÄ helmoihin hoidattamaan lapsen hänellä. Ja nyt puhutaan siis aikuisesta miehestä, ei mistään parikymppisestä nahjuksesta.
Siskoni käy töissä, miehellään oma onneton yritys, joka ei tätä nykyä edes vie häneltä aikaa kuin kokoaikatyön verran. Eli työtaakka on tässä suhteessa täysin siskolla.
Mistä näitä reppanoita miehiä löytyy???
Itsekäs, passattava mies !!!!!!!
28
1859
Vastaukset
- ei kuulu sulle kulti
Sinähän voit valita itsellesi juuri sellaisen miehen mun haluat - aktiivisen monitoimimiehen joka kantaa kuin kukkaa kämmenellä.
Jätä siskosi mies arvostelematta - siskosi tykkää tuollaisesta passattavasta miehestä, kuten moni muukin nainen!- PYH-paha
Kyl se, että normaalissa, rakastavassa ihmisssuhteessa elävät sukulaiset joutuu katselemaan tuommoista sivusta on melko kurjaa olla puuttumatta.
MONI MUUKIN nainen on saanut myös turpaa mieheltään, joutunut raiskatuksi, päässyt kokemaan liiton juopon rinnalla. Kysymys kuuluukin, miksi tällaiseen pas...aan on suostuttava.
Kuinka alas nainen voi enää mennä, ja kuinka alas muka-aviomies haluaa tämän pudottaa henkisesti...
Eikö tuollaista reppana-naista pitäisi suojella omalta tyhmyydeltään ja viedä psykoterapiaan parantamaan minäkuvaa arvostetumpaan suuntaan.
- sika mieheksi
Minusta on ihan ok, jos mies ei tee niin paljon kotitöitä. Odotan vain silloin tekevän, kun olen sairaana tai en itse jostain syystä ehdi. Mutta tuo, että ei huolehdi lapsistaan... no, sepä kertookin kuinka paljon mies vaimoaan ja heidän yhteisiä lapsia rakastaa. Etkä sinä voi asialle oikein mitään, vaikka siskosi on virheen tehnytkin.
- pulbFict
Omasta lähipiiristä löytyy myös paljon naisia, joiden on pakko tehdä kaikki itse. Monesti sitä vaan miettii, mihin asti se alistuva luonne vie? Vai onko kaikessa kuitenni kyse naisen halusta hallita edes ruokaa, pyykkejä ja lattiapintoja. Jotenkin säälittävää tuommoinen.....
- sika mieheksi
pulbFict kirjoitti:
Omasta lähipiiristä löytyy myös paljon naisia, joiden on pakko tehdä kaikki itse. Monesti sitä vaan miettii, mihin asti se alistuva luonne vie? Vai onko kaikessa kuitenni kyse naisen halusta hallita edes ruokaa, pyykkejä ja lattiapintoja. Jotenkin säälittävää tuommoinen.....
Todellakin minusta miehen tulee osallistua kotitöihin, jos nainen näin tuntee! Mutta voin oikeasti käsi sydämellä sanoa, että nautin kaikesta, mitä teen. Mikään kotityö ei ole minulle pakkopullaa. Miksi siis pakottaisin miehen tekemään jotain, josta tämä ei nauti, ja minä mielelläni teen? Ja kyllä hän joskus joutuu, kun olen poissa kotoa tai töissä menee myöhään. Ja kun olen sairaana, en nosta jalkaanikaan sängystä, silloin miehen on toimittava. Ja niin hän toimiikin.
- -Viivi-
sika mieheksi kirjoitti:
Todellakin minusta miehen tulee osallistua kotitöihin, jos nainen näin tuntee! Mutta voin oikeasti käsi sydämellä sanoa, että nautin kaikesta, mitä teen. Mikään kotityö ei ole minulle pakkopullaa. Miksi siis pakottaisin miehen tekemään jotain, josta tämä ei nauti, ja minä mielelläni teen? Ja kyllä hän joskus joutuu, kun olen poissa kotoa tai töissä menee myöhään. Ja kun olen sairaana, en nosta jalkaanikaan sängystä, silloin miehen on toimittava. Ja niin hän toimiikin.
Naisethan tykkää sioista
- Minulla on parhain!
Minä en ikinä ottaisi sellaista miestä, joka ei tee kotitöitä tai leiki lapsiensa kanssa. Mieheni on erittäin maskuliininen "pukumies", mutta silti leikkii lastensa kanssa ja tekee kotitöitä. Olen useasti kysynyt tältä, että miksi hän tekee pyytämättä kotitöitä, niin vastaus on aina sama : "Koska rakastan sinua." Ja lisää vielä, että "...mutta ei huudella tästä ympäri kaupunkia..." Ja naurahtaa päälle :D
Rakkaudesta se mies huushollia pyörittää ja lastensa kanssa nauraa :) - meillämiesulkoisteta
Jotkut naiset esittävät kotirouvaa ja pitävänsä siitä roolista, koska tietävät, että miehet ei tee hänen ja perheensä eteen YHTÄÄN MITÄÄN (huom. lue: mies ei välitä pas*aakaan). Minulla kotona tällainen tapaus. Mutta ulkoruokintaan tuo kohta joutuukin...
Joistain naisista on parempi esittää pitävänsä elämästään, kun mies tekee omia juttujaan. Harva nainen tykkää silti hoitaa AIVAN KAIKEN.
Voisit ehkä kysyä sisareltasi onko hän uupunut tai onko heidän avioliitossaan kaikki hyvin? Kysy hienovaraisesti, että onko hän tuohon elämäntyyliin tyytyväinen? Tarkkaile tilannetta ja huolehdi että siskosi ei uuvu tuollaisen kus*ipään vuoksi. - kasvattakaa poikanne
Älkää äidit kasvattako pojistanne passattavia vaan pärjääviä ja osaavia miehiä.
- Woihan hiiva !
Nii-in ja woih, rakkaudennälkä on inhottava ja pelottava asia. Jotkut tekevät pienen eleen takia mitä vain, jopa jättävät oman elämänsä elämättä sen takia.
- muka välitää?
Siskot puuttuu ihan liikaa muiden sisjojen ja veljien elämään, lopettakaa ja napanuorat poikki, ollaan jo aikuisia.
Ykskin juova roikkuu muissa, koska menettää muuten viinan kantajat ja rahan lainaajat... - suosittelen...
Ei tuo miehen toiminta kyllä kuulosta normaalilta. Ja jos hän vielä käyttää siskoasi hyväksi (passauttaa ihan kaiken hänellä), niin sanonpa, että aika vähän rakkautta on tuossa liitossa miehen puolelta. Kannattaa ehdottomasti ottaa varovaisesti asia puheeksi siskosi kanssa.
- Olkiukko rl
Mistä tiedät tilanteen noin tarkkaan? Onko siskosi valittanut miehestään, vai ovatko noi omia päätelmiäsi?
Omalla vaimollani on tapana päivitellä facebookkiin joka risauksen, mitä tekee. Joskus voisi jopa tulla väärään johtopäätökseen, etten minä juurikaan osallistu, vaikka tilanne on aivan toinen.
Toisakseen, jos meille tulee esim vieraita, niin en silloin tee mitään kotihommia, kun jotenkin tuntuu, että täytyy senverta malttaa, että pitää näille seuraa. Mutta kyllä tartun imuriin/syötän lapset ym ym kyllä heti vieraiden poistuttua.
Mieluummin sitten annan ihmisten pitää minua vätyksenä ja vaimoani terhakkana kotirouvana, kun se tuntuu naisille olevan kunniakysymys.- SiskoLinja
Tiedossa on ettei todella tee mitään. Ei olla vieraita kun ollaan tekemisissä koko ajan, eli kyllä tuon ihmisen rakkaudentunnustukset teoissa on nolla.
- kun olet poissa
SiskoLinja kirjoitti:
Tiedossa on ettei todella tee mitään. Ei olla vieraita kun ollaan tekemisissä koko ajan, eli kyllä tuon ihmisen rakkaudentunnustukset teoissa on nolla.
Asutko heidän luonaan?
- SiskoLinja
kun olet poissa kirjoitti:
Asutko heidän luonaan?
Mies ei ole koskaan siivonut kotonaan ja vie lapset muille hoidettavaksi, tätä ei edes itse kiellä. Miksi kieltäisi, kun voi rehvakkaasti ottaa piian poljettavaksi.
Olen asunut heidän kanssaan viikon yhteisellä lomalla ja nähnyt mitä tuo muka perheidylli heillä on. - Minä se tiiän
SiskoLinja kirjoitti:
Mies ei ole koskaan siivonut kotonaan ja vie lapset muille hoidettavaksi, tätä ei edes itse kiellä. Miksi kieltäisi, kun voi rehvakkaasti ottaa piian poljettavaksi.
Olen asunut heidän kanssaan viikon yhteisellä lomalla ja nähnyt mitä tuo muka perheidylli heillä on.Mitähän mies mahtaa ajatella sinusta?
- Sisko-Linja
Minä se tiiän kirjoitti:
Mitähän mies mahtaa ajatella sinusta?
Tiiän minäkin. Hän pitää minua hirviönä, kun en laita miehelleni aamupalaa, ja pakotan hänet siivoamaan kanssani. Se on naisten tehtävä. Voit arvata miten vähän minua hetkauttaa tuon porsaan puheet ja ajatukset :)
- Tähän tällanen kysym
Onko siskosi onnellinen?
- SiskoLinja
On liian usein väsynyt vastatakseen tuohon. Ei kai kukaan ole onnellinen toisten sääliessä osaansa.
- Feministikö?
SiskoLinja kirjoitti:
On liian usein väsynyt vastatakseen tuohon. Ei kai kukaan ole onnellinen toisten sääliessä osaansa.
Minusta sinun tulisi auttaa sisartasi kaikin tavoin. Auta häntä arjessa niin paljon kuin pystyt ja pidä huoli, että muistat mainita, millainen paskiainen hänellä on miehenä! Suosittele lämpimästi avioeroa. Painota, että hän saisi paremmankin miehen!
- tufff
Feministikö? kirjoitti:
Minusta sinun tulisi auttaa sisartasi kaikin tavoin. Auta häntä arjessa niin paljon kuin pystyt ja pidä huoli, että muistat mainita, millainen paskiainen hänellä on miehenä! Suosittele lämpimästi avioeroa. Painota, että hän saisi paremmankin miehen!
Joo, kaikki on feministejä jotka puoltavat toisen oikeutta ihmisarvoon.
Huvittava...
- Venus ja Mars
Ihan turhaa. Sovinisti ei ymmärrä, mistä feministi puhuu ja päinvastoin. Eivätkä tiet eivätkä ajatukset ikinä kohtaa.
- Olet itse reppana!
Anna heidän elää niin kuin haluavat ja onhan se eroominen helppoa jos ei ole tyytyväinen. On täällä niin montaa tapaa elää vaikka se sinun mielestäsi ei ole oikea tapa niin hyväksy muunlaisetkin perhekuviot. Ei se laiska ihminen ole yhtään sen tyhmempi vaan hän saa vähemmällä puurtamisella aikansa kulumaan. Ihan sama kuka ne kotityöt tekee kunhan joku tekee. Tiedän naisia jotka nauttivat passatessaan miestään niin ettei se mikään taakka ole välttämättä. Tuohan se karmeinta on että tapellaan hampaat irvessä kuka tekee mitäkin ja lasketaan tarkaan että tulee tasan tehtyä, silloin kotitöistä ei nauti kumpikaan vaan se on pakkopullaa jos tälle linjalle lähdetään. Jospa sisaresi on onnellinen kun on edes jonkun äijän saanut ja kakarat saanut tehtyä ja jos äijältä jotain uupuu niin saattaa olla hyvä rakastaja sen muiden puutteiden puuttuessa. Minäkin olen ottanut miehen sillä silmällä ettei hänen tarvitse olla täydellinen. Sukulaiset vaatii yleensä enemmän siltä parisuhteelta kun me itse tajuammekaan.
- muumimamma111
Uskon aidosti, että sellaiset naiset, jotka eivät vaadi miestä osallistumaan kotitöihin, eivät osaa pyytää muutakaan parempaa kohtelua. Yleensä tällaiset alistuvat naiset ovat niitä, jotka eivät usko ansaitsevansa vain parasta. Jos sisaresi on jatkuvasti väsynyt ja onneton, niin eikö olisi keskustelun paikka?
- tinkelitangeli
Sitä on aika vaikea ulkopuolisen arvioida miten jonkun parisuhde sujuu... Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää!
Osapuolten oma subjektiivinen kokemus tilanteesta on ainoa oikea tieto, jonka perusteella suhteen toimivuutta voi arvioida.
Toinen asia on sitten se, että jos siskosi on aivan uupunut ja sen ilmaisee, niin silloinhan häntä voi tukea muutokseen... - Mitä teen?
Minun sisarellani on sama tilanne. Hän on itse muuttunut hirviöksi miehensä rinnalle, koska yrittää olla hänelle hyvä puoliso jokaisella tasolla. Luonteensakin muuttanut vastaamaan miehen makua. Mies ei tee mitään kotona, eikä hoida lapsia. Vien lapset ulos kerran viikossa, että sisareni saa itselleen omaa aikaa. Täytyy kyllä myöntää, että vaatii paljon olla tekemisissä ilkeän sisaren kanssa, kun tiedän, että sisimmässään tämä yrittää pitää perheen koossa ja miellyttää miestään, koska pelkää jäävänsä yksin lasten kanssa.
- mek
Tollaiselle miehelee pitäätehäs niin että kun hänellä on talviloma niin siskosi varaa lomareissun etelään tai johonkin mökille ja sanoo miehelle että soidappa lapsia kun käun kaupassa ja lähtee reissuun ja vasta seuraavana päivänä vastaa puhelimeen ja kertoo ett äon lomailemassa ja hoidppa ne lapset ja koti kun hän lomailee niin mies voi herätä tai ei. Sitten kun näille piikanaisille tulee ikää ja laspet ovat kasvaneet niin voivat herätä ja ero tulee ja se siitä. Itse miehnä tykkäsin lapsemme kanssa touhuta kaikkea ja lapsen voi ottaa uimahalliin ja tapahtumiin mukaan niin hyvä tulee. Miksi tämmöiset miehet lapsia haluvat kun eivät niitä kykene tai halua hoitaa vanhemmaksi tultuaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234