Moi! Olen 16 vuotias vaaleahiuksinen sekä sinisilmäinen tyttö sekä etsin Tampereelta ja Tampereen lähialueelta pitkäaikaista poikaystävää sekä seurustelusuhdetta. Oothan mukava, urheilullinen, käyt koulua/töissä. En halua elää aina päivästä toiseen yksinäisenä ja yksin;(. Haluan poikaystävän ja seurustelua sekä parisuhteen:(. Mistä Tampereella päin löytäisi parhaiten mukavia poikkiksia?
Etsin poikaystävää Tampereen suunnalta?
Yksinäinen tyttö;(
9
189
Vastaukset
- p8p15
oisko sul kik tai skypee?:) nii voitas tutustuu:)
- treelta1
Asun myös tamperella ja muuten kävis mutta oon 3 vuotta nuorempi :(
- tamperelainen98
Tampereelta haet.. Onko 1 vuosi liikaa ikäeroo? (oon ite 15), entä onko kohteen ulkonäöllä väliä?. Kikkii tai skypee itekki kyselen....
- lisäänsut
Anna kikkis nii lisään :) tiiän että oon oikee sulle :)
- Nokialt
Mikä sun sc o
- Hyväleiebuuu
Totta XD yuggis_ on paras!
- seonsitpervo
En oo poika vaa tyttö mut tiiän yhen pojan tampereelta joka on 16v täyttää tänä vuonna 17v voin laittaa hänen twitter nimensä tänne Jos haluut
- Etnäin
Toi aloittaja on 19.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62998
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla323937- 61812
- 55703
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96613- 25602
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46591- 57590
- 79564
- 67560