olen 14 v tyttö elen 160cm pitkä painan 61 kg haluisin painaa jokin 56 ois hyvä
pyöräilen päiväs noin 6-7 kilsaa en haluisn mitää diettii alottaa mut nevoi miten sais painon laskemaan ja vatsaa pienenmäks
kysymys
7
92
Vastaukset
- itkiko
Kantsii vaihtaa pyöräily kävelyksi tai holkäksi ja rasva lähtee tasasesti ympäri kehoo.
- Mikset jo usko?
Pyöräile 25-30 km päivässä ja syö terveellisesti. Tuollainen muutaman kilsan pyöräily ei vaadi kuin hieman tasapainoa ja muutaman polkaisun, kulutus ehkä 50 kcal. Ei mitään hyötyä laihtumisen kannalta, joskin parempi terveyden kannalta sekin kuin ei mitään.
Ruokavalio = dieetti. Joten kannattaisi syödä terveellisellä dieetillä virallisen lautasmallin mukaan. THL:n (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos) sivuilta näet mitä kuuluu terveelliseen ruokavalioon.
Ei nameja, ei mässyjä, ei eineksiä, ei sokeria, ei vaaleaa leipää. Vaan ihan oikeaa ruokaa. Tee itse kaikki alusta lähtien. - kysymys vaan
laihtuuks jos skeittaa
- ei.
.
- okkei
ok
- okkei
voisko jokin ehdottaa treeni ohjelmaa lyhyttä ? kitti nii ois hepompi alottaa
- skfwcu
Sitten kun oot oikeesti motivoitunut niin tuu uudestaan kyseleen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418