olen 14 v tyttö elen 160cm pitkä painan 61 kg haluisin painaa jokin 56 ois hyvä
pyöräilen päiväs noin 6-7 kilsaa en haluisn mitää diettii alottaa mut nevoi miten sais painon laskemaan ja vatsaa pienenmäks
kysymys
7
118
Vastaukset
- itkiko
Kantsii vaihtaa pyöräily kävelyksi tai holkäksi ja rasva lähtee tasasesti ympäri kehoo.
- Mikset jo usko?
Pyöräile 25-30 km päivässä ja syö terveellisesti. Tuollainen muutaman kilsan pyöräily ei vaadi kuin hieman tasapainoa ja muutaman polkaisun, kulutus ehkä 50 kcal. Ei mitään hyötyä laihtumisen kannalta, joskin parempi terveyden kannalta sekin kuin ei mitään.
Ruokavalio = dieetti. Joten kannattaisi syödä terveellisellä dieetillä virallisen lautasmallin mukaan. THL:n (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos) sivuilta näet mitä kuuluu terveelliseen ruokavalioon.
Ei nameja, ei mässyjä, ei eineksiä, ei sokeria, ei vaaleaa leipää. Vaan ihan oikeaa ruokaa. Tee itse kaikki alusta lähtien. - kysymys vaan
laihtuuks jos skeittaa
- ei.
.
- okkei
ok
- okkei
voisko jokin ehdottaa treeni ohjelmaa lyhyttä ? kitti nii ois hepompi alottaa
- skfwcu
Sitten kun oot oikeesti motivoitunut niin tuu uudestaan kyseleen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1741514Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561225puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131201- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931064- 61972
- 51742
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252727Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33720- 37702