Moi. Olen 15v. Tyttö. Pituutta on 168cm ja painoa on 68kiloa. Olen saanut laihdutettua aloitus painostani 18kiloa ja tavoitteena olisi laihtua 4kiloa viellä. Miten loppu lähtisin parhaiten? Käyn juoksemassa noin puolentunnin lenkin ja syön terveellisesti, herkkuja en syö lainkaan. Aikaa on noin 12. Elokuuhun. Kiitos vinkeistä näin etukäteen! :)
Hyviä vinkkejä.
3
82
Vastaukset
- ••••
Eli haluat aloittas koulun 64 kiloisena, viime viestissäsi tavoite oli 65. Minusta olet nyt turhaan fiksaantunut johonkin lukuun.
Tuo pudottamasi 18 kiloa on niin huima saavutus, että minä nauttisin siitä.
Mutta jos nyt haluat 4 kiloa pudottaa reilussa viikossa, niin sitten vaan nestepaastolle, jota en todellakaan sinulle suosittele.- 4kiloa viellä..:)
No ehkä en ala tuohon vestipaastoon, jatkan ehkä vaan samaan tahtiin lähteköön painoa omaan tahtiin, ja tottakai olen iloinen ja innoissani tuosta 18kilon pudottamisesta. :) Ja vesipaasto ei kyllä ole hyväksi elimmistölle! :) Ehkä oon laittanut sen takia liikaa haasteita itselle,kun olen ollut koulu kiusattu ylä-ala asteella, ja toivon että enään ei jatkuis ihmeellinen haukkuminen ym..muu... Tää riittä mutta liikuntaa jatkan ja hyvässä ruokavaliossa pysyn, eiköhän painoa tipu ajan kuluessa..:)
- ••••
4kiloa viellä..:) kirjoitti:
No ehkä en ala tuohon vestipaastoon, jatkan ehkä vaan samaan tahtiin lähteköön painoa omaan tahtiin, ja tottakai olen iloinen ja innoissani tuosta 18kilon pudottamisesta. :) Ja vesipaasto ei kyllä ole hyväksi elimmistölle! :) Ehkä oon laittanut sen takia liikaa haasteita itselle,kun olen ollut koulu kiusattu ylä-ala asteella, ja toivon että enään ei jatkuis ihmeellinen haukkuminen ym..muu... Tää riittä mutta liikuntaa jatkan ja hyvässä ruokavaliossa pysyn, eiköhän painoa tipu ajan kuluessa..:)
Nestepaasto ei ole vesipaasto, siinä juodaan terveysmehuja esim. Vogelin, teetä ja vettä. Mutta älä tosiaan aloita sellaista. Olet loistavasti saanut pudotettua 18 kiloa, niin eiköhän loputkin lähde samalla tyylillä. Jos tuntuu, että paino junnaa, eikä tiputusta tule, niin lisää liikuntaa.
Kaikkea hyvää sinulle ja toivottavasti sinua ei enää kiusata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256