Hyviä vinkkejä.

4kiloa viellä..:)

Moi. Olen 15v. Tyttö. Pituutta on 168cm ja painoa on 68kiloa. Olen saanut laihdutettua aloitus painostani 18kiloa ja tavoitteena olisi laihtua 4kiloa viellä. Miten loppu lähtisin parhaiten? Käyn juoksemassa noin puolentunnin lenkin ja syön terveellisesti, herkkuja en syö lainkaan. Aikaa on noin 12. Elokuuhun. Kiitos vinkeistä näin etukäteen! :)

3

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ••••

      Eli haluat aloittas koulun 64 kiloisena, viime viestissäsi tavoite oli 65. Minusta olet nyt turhaan fiksaantunut johonkin lukuun.

      Tuo pudottamasi 18 kiloa on niin huima saavutus, että minä nauttisin siitä.

      Mutta jos nyt haluat 4 kiloa pudottaa reilussa viikossa, niin sitten vaan nestepaastolle, jota en todellakaan sinulle suosittele.

      • 4kiloa viellä..:)

        No ehkä en ala tuohon vestipaastoon, jatkan ehkä vaan samaan tahtiin lähteköön painoa omaan tahtiin, ja tottakai olen iloinen ja innoissani tuosta 18kilon pudottamisesta. :) Ja vesipaasto ei kyllä ole hyväksi elimmistölle! :) Ehkä oon laittanut sen takia liikaa haasteita itselle,kun olen ollut koulu kiusattu ylä-ala asteella, ja toivon että enään ei jatkuis ihmeellinen haukkuminen ym..muu... Tää riittä mutta liikuntaa jatkan ja hyvässä ruokavaliossa pysyn, eiköhän painoa tipu ajan kuluessa..:)


      • ••••
        4kiloa viellä..:) kirjoitti:

        No ehkä en ala tuohon vestipaastoon, jatkan ehkä vaan samaan tahtiin lähteköön painoa omaan tahtiin, ja tottakai olen iloinen ja innoissani tuosta 18kilon pudottamisesta. :) Ja vesipaasto ei kyllä ole hyväksi elimmistölle! :) Ehkä oon laittanut sen takia liikaa haasteita itselle,kun olen ollut koulu kiusattu ylä-ala asteella, ja toivon että enään ei jatkuis ihmeellinen haukkuminen ym..muu... Tää riittä mutta liikuntaa jatkan ja hyvässä ruokavaliossa pysyn, eiköhän painoa tipu ajan kuluessa..:)

        Nestepaasto ei ole vesipaasto, siinä juodaan terveysmehuja esim. Vogelin, teetä ja vettä. Mutta älä tosiaan aloita sellaista. Olet loistavasti saanut pudotettua 18 kiloa, niin eiköhän loputkin lähde samalla tyylillä. Jos tuntuu, että paino junnaa, eikä tiputusta tule, niin lisää liikuntaa.

        Kaikkea hyvää sinulle ja toivottavasti sinua ei enää kiusata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      22
      1269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1069
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1048
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      936
    8. 4
      932
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    Aihe