Moi. Olen 15v. Tyttö. Pituutta on 168cm ja painoa on 68kiloa. Olen saanut laihdutettua aloitus painostani 18kiloa ja tavoitteena olisi laihtua 4kiloa viellä. Miten loppu lähtisin parhaiten? Käyn juoksemassa noin puolentunnin lenkin ja syön terveellisesti, herkkuja en syö lainkaan. Aikaa on noin 12. Elokuuhun. Kiitos vinkeistä näin etukäteen! :)
Hyviä vinkkejä.
3
85
Vastaukset
- ••••
Eli haluat aloittas koulun 64 kiloisena, viime viestissäsi tavoite oli 65. Minusta olet nyt turhaan fiksaantunut johonkin lukuun.
Tuo pudottamasi 18 kiloa on niin huima saavutus, että minä nauttisin siitä.
Mutta jos nyt haluat 4 kiloa pudottaa reilussa viikossa, niin sitten vaan nestepaastolle, jota en todellakaan sinulle suosittele.- 4kiloa viellä..:)
No ehkä en ala tuohon vestipaastoon, jatkan ehkä vaan samaan tahtiin lähteköön painoa omaan tahtiin, ja tottakai olen iloinen ja innoissani tuosta 18kilon pudottamisesta. :) Ja vesipaasto ei kyllä ole hyväksi elimmistölle! :) Ehkä oon laittanut sen takia liikaa haasteita itselle,kun olen ollut koulu kiusattu ylä-ala asteella, ja toivon että enään ei jatkuis ihmeellinen haukkuminen ym..muu... Tää riittä mutta liikuntaa jatkan ja hyvässä ruokavaliossa pysyn, eiköhän painoa tipu ajan kuluessa..:)
- ••••
4kiloa viellä..:) kirjoitti:
No ehkä en ala tuohon vestipaastoon, jatkan ehkä vaan samaan tahtiin lähteköön painoa omaan tahtiin, ja tottakai olen iloinen ja innoissani tuosta 18kilon pudottamisesta. :) Ja vesipaasto ei kyllä ole hyväksi elimmistölle! :) Ehkä oon laittanut sen takia liikaa haasteita itselle,kun olen ollut koulu kiusattu ylä-ala asteella, ja toivon että enään ei jatkuis ihmeellinen haukkuminen ym..muu... Tää riittä mutta liikuntaa jatkan ja hyvässä ruokavaliossa pysyn, eiköhän painoa tipu ajan kuluessa..:)
Nestepaasto ei ole vesipaasto, siinä juodaan terveysmehuja esim. Vogelin, teetä ja vettä. Mutta älä tosiaan aloita sellaista. Olet loistavasti saanut pudotettua 18 kiloa, niin eiköhän loputkin lähde samalla tyylillä. Jos tuntuu, että paino junnaa, eikä tiputusta tule, niin lisää liikuntaa.
Kaikkea hyvää sinulle ja toivottavasti sinua ei enää kiusata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637