Olen eräällä rekrykurssilla. Kävin tänään keskustelemassa työstä tämän kurssin työntekijänä. En siis saisi palkkaa vaan saman korvauksen, kuin kotona istuen. Kurssi kestää 6 kk. Nyt työnantaja ehdotti minulle viikon koeaikaa ilman kurssin olemassaoloa. Eli eivät haluaisi muutaman tuhannen korvauksella itselleen työntekijää 6 kk vaan etenisivät vielä varovaisemmin. Yrityksen taustalla on virolaiset. Minusta alkaa mennä jo aika pitkälle, jos ei halua maksaa muutamaa tuhatta koulutetusta inisnööristä puoleksi vuodeksi! Myös tämä virolaisuus mietityttää. Tarjoaisivat kyllä soluasunnon viikoksi.
Koeaika
1
160
Vastaukset
- Pomotin
Kaiken A ja Å on työsopimus.
Siinä pitää ehdottomasti olla määriteltynä työaika, palkanmaksun perusteet ja työtehtävät.
Sen lisäksi maininta työhönottopaikasta ( Suomi, Helsinki tms. ), mitä TESsiä käytetään ja minkä lain ( Suomi, Eesti ) mukaan toimitaan.
"Ei me semmosia ennenkään.... meillä luotetaan..." -typpiset sanomiset ovat yleensä alku kaikelle kusetukselle.
Niin...ja huomaa, että allekirjoitus vahvistaa sopimuksen ja sitoo myös Sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo757920Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372536
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352094- 232050
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 611635
- 181599