Mikä paita baariin?

Baariin lähdössä

Kokeillaanpa täältä saada pieneen pulmaani vastauksi. Kuvailen ensiksi ulkonäköäni.

Olen kaljuuntunut hieman joten hiukseni on ajeltu aivan lyhyeksi. Minulla kokoparta joka on pituudeltaan samaa luokkaa hiusten kanssa, eli parta ja hiukset näyttävät jotenkin yhtenäiseltä. En tiedä miksi niiden yhtenäisyys on niin tärkeää, mutta niin se on ja tämä tyyli sopii minulle. Minulla on paksuhkot tumman ruskeat silmälasit, ehkä hieman trendikkäät joidenkin mielestä. Ai niin, vartaloltani olin normaali ja ehkä hieman sporttinen. Olen tummahko ja kulmakarvani ovat mustat. Silmälasit saavat minut näyttämään hieman nörtimäisiltä, vaikken sitä olekaan.

Pidän yleensä kapenevia tummia farkkuja. Onko tavallinen t-paita liian arkinen? Olisiko joku siisti, tumma ruutupaita parempi? Vai semmoinen neitimäinen pitkähihainen paita jossa olisi napit siinä kaula-aukon alla? Aina pähkäilen tämän saman asian kanssa ja harvoin olen tyytyväinen.

14

3137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Idea miehelle

Nyt en valitettavasti tiedä minkä ikäinen olet, mutta se riippuu paikasta minne olet menossa. Jos olet ajatellut tehdä kierroksen eli lähteä baareista ja päätyä johonkin biletyspaikkaan niin suosittelen sulle esim. erivivahteisia punaisen värejä, jotka eivät ole tummia. Ne värit vain sopivat hyvin tummalle miehelle ja uskon, että naisten päät kääntyvät.

• kbkjklll

A aja parta pois
      B ei junttityyliin kuuluvia kapenevia housuja vaan suoralahkeiset farkut
      C valkoinen t-paita

• loistavaa!

kuvailit juuri pappatyylin! :D

• ap..

Olen 35v. eli en ihan nuori mutta en vanhakaan. Olen luonteeltani aika nuorekas, en lainkaan setämäinen. Ja partaa en aja pois vaikka maksettaisiin. Amputoisin vaikka molemmat jalkani mieluummin. Olen kokeillut eri tyylejä ja lyhyt siisti parta saa minut jäyttämään paljon paremmalta. Kiitos kmmenteista!

• citynainen

Tyylikäs siisti t-paita on hyvä.

• laitat sellaisen,

joka sinua imartelee (sopivasti ei liian alleviivaten), ja jossa viihdyt.
      kun viihdyt = näytät hyvältä ja helposti lähestyttävältä.

• kitinää&valitusta

Ne kapenevat farkut eivät imartele yhdenkään miehen vartaloa.

Toki vielä vähemmän naisten.

Heivatkaa mäkeen kapealahkeiset farkut ja sassiin!

T-paita on näin kesähelteilla paras valinta, jos aikomuksena on mennä rentoihin baareihin. Huomatkaa miehet: t-paitoja on monenlaisia! Alkaen jo kaula-aukon muodosta. Rohkeimmat miehet käyttävät v-aukkoisia t-paitoja (esim. Jude Law) ja rohkeita värejä. Junteimmilla on sitten niitä kiitos-paitoja.

Kiltit hämäläiset käyttävät ruutupaitoja halutessaan tehdä vaikutuksen fiksusta miehestä.

• kitinää&valitusta

*vaikutelman* oli väärä sana, sori.

• jbjbm,llöö

Kapenevat farkut 35-vuotiaalla näyttävät siltä, että henkilö ei ole huomannut niiden menneen välillä pois muodista. Lisäksi kun farkuissa on vielä repaleita ja kivipesty pinta, niin avot. Ovat olleet kaapissa oikealta 80-luvulta alkaen.

Niin nuorella ihmisellä joka ei ole oikeaa 80-lukua elänyt, sen ajan tyyli menee. Raja junttiuteen ylittyy siinä, olisiko vaate tosiaan voinut jäädä yhtämittaiseen käyttöön ilman, että tyyppi on ikinä tajunnut, että välillä muoti on muuttunut.

• ssici

Kapenevalahkeiset housut sopivat monille miehille eikä ne mene koskaan kokonaan pois muodista. Miehillä ei ole niin orjallisia trendejä kuin naisilla, ja hyvä niin, jotta välttyvät kaameimmilta ylilyönneiltä.

Luultavasti ruutupaita sopisi paremmin kuin t-paita (tai t-paidan päälle ruutupaita kun nyt illat viilenee).

Itse en pidä neitipaidoista miehillä, niistä tulee jos ei ihan transumainen vaikutelma niin pervertikkomainen kumminkin.

• fkndkbfdmb,mmfbdmb

Itse en pitäisi kapenevista housuista, parrasta ja ruutupaidasta... mutta onhan kaupungeissakin paljon maata tulleita nuoria. Jonkun maalaistalon tyttären mielestä tuo voi olla hyvinkin kotoisa ja tuttu näky ja sytyttää kipinän.

Pointtini on, että kannattaa näyttää rehellisesti omalta itseltään eikä teeskennellä olevansa jotain mitä ei ole. Silloin ne ihmiset jotka tapaa, ovat juuri itselle aidosti sopivia.

• ap..

Näköjään noista kapenivasta housuista ei jotkut pidä. Ei minun housuni nyt ihan sieltä trendikkäimmästä päästä ole, eli kapenevat vain hieman. Minusta se on parhaimman näköistä koska se noudattaa samaa linjaa säärien kanssa, jalatkin kapenevat alaspäin. Sitä paitsi lahkeesta leveät housut menevät liikaa kenkien päälle ja joskus jopa niiden alle. Niiden pitäisi olla tarpeeksi lyhyet ja se ei näytä mielestäni hyvältä jos housut ovat lyhyet, niiden pitää hieman olla kurtussa alhaalta.

Miehenä paidan valitseminen on se vaikein. Minusta tavallinen t-paita on aika arkinen, vaikka usein pidänkin semmoisia. V-kaulus on liian neitimäinen. Ja oikea istuvuus on vaikeaa löytää. Ehkä pitäisi ostaa muutama t-paita kauluksella, onko se nyt pikeepaita vai mikä.

• rennos siisti

Asuvalinta on tilannekohtaistakin ja riippuu minne on miehen tie menossa.

Paidan värin valinta riippuu osin henkilön ihon sävystä. Hyvin vaaleiden on hieman haastavempaa vailta väri jotta ei vaikuttaisi kalpealta haamulta. Väärä väri vie liki kaiken värin kasvoilta.

Tummat farkut, tummat siistit kaupunkikengät ja mustat sukat, siisti vyö yksityikohtana ja _yksivärinen_ kauluspaita pykälään. Se on aina siisti ja edustava ja samalla ihan rentokin. Mustat farkut on helppo homma, kun niihin sopii kimppaan mikä väri vain.

Paidan väriä voi vaihtaa ihan oman fiiliksen mukaan. Tumma paita, tumman sininen, musta, oikein tumma metsän vihreä, kaki, valkoinen jne. tai vaikkapa musta hillityillä kapeilla harmailla raidoilla. Tai jos hieman rohkeammalla fiiliksellä, niin tummanpunainen paita, ei tosin sovi ihan kaikille. Myös tumma vaikkapa silkkiselkäinen liivi voi olla aikas fiksu tai jokin sen rennompi versio.

Ps. Koen hiaman huvittavaksi nuo kovin voimakkaat ja karikatyriset kannaototo kapenevalahkeisiin farkkuihin. En tarkalleen tiedä miten kapeista on kyse.

Kokonaisuus riippuu myös miehen kokonaisolemuksesta, vartalosta. Vaikkapa kapeareisinen, mutta ison vatsan omaavalla kovin kapenevat farku tvain korostaisivat säkkiään. Sporttisella ja solakalla vaikutelma on aivan toinen.

Mitä muoteihin tulee, niin niistä tulee vain poimia se mikä itselle sopii ja itseä mielyttää. Useinkin hieman ajaton linja on kestävää.

PsPs. Massat ovat kuin aivottomia pässejä trendinluojien narussa.

Vain hetki sitten pienet ja kapeat aurinkolasit olivat IN. Nyt yks'kaks' kammottavat suuret TV-ruudut on lanseerattu uudestaan ja nuo samaiset eilen pieniä laseja käyttäneet kuvittelkevat olevansa "hienoja" noissa kammottavissa TV-ruuduissa. Julkkikset laittavat suuret TV-ruudut silmilleen ja johan massat seuraa tuuliviirien tavoin perässä.

Myös pukeutumisessa omien aivojen käyttö ei ole ainoastana sallittua vaan suotavaa.

• Don´t ask me.

Kysy joltakin niilta DTM baarin pojilta,he kyllä opastavat.Ja lähtee sovittamaankin kun kauniisti pyydät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1548
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      24
      1080
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1044
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      845
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe