Sopiva urheiluharrastus

Menen kahden viikon päästä ylä-asteelle ja haluaisin kaks tai kolme kiloa pois, sekä paremman kunnon, sillä en jaksa edes juosta. ja kuupperintesti ei onnistu ollenkaan.

Eli kahden viikon treeni-ohjelma:
-Aamupala, välipala, lounas, päivällinen ja iltapala
-Juoksumatolla hölkkäämistä 5min, kävelyä 30min
-Uinti 6m pitkää uima-allasta päästä päähän taukoamatta 10 min (rauhallisesti)
-Iltakävely joka päivä 1-2km

- Eli jos 5 päivää viikossa ohjelmassa olis 10 min uintia, juoksumatolla 35 min, ja iltalenkillä 1-2km, onnistuisiko 2-3kg lähtemään?

3

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssooppii

Voi onnistua, jos jätät makeiset pois ja syöt vain ravintopitoista ruokaa kohtuullisesti.
      Kovin tarkkaan olet liikuntasi säännöstellyt. Eikö noista mikään tunnu niin hyvältä, että sitä jaksaisi tehdä vähän pitempään? Parempi tietysti kuin ei mitään. Yksi vähintäänkin tunnin lenkki viikossa voisi olla paikallaan. Silloin kunto lähtisi paremmin kohoamaan.

• einari pitopohja

jätä se juoksumatto näin hyvillä ilmoilla ja "jalkaudu" luontoon jossa vuorottelet hölkkää ja kävelyä jaksamisesi mukaan 30 - 45 min. aina vielä parempi jos saat kaverin mukaan. ( itse isänä treenaan näin samanikäisen tyttäreni kanssa) . n. 3-5 lenkkiä per / vko ja lihasjumppaa siihen lisäksi pari kertaa / vko. Jos kuntosali ei kiinnosta niin kotijumppakin käy ja uinti siihen päälle (hitaasti uiskentelu enempi menee lihashuoltona kuin tehotreeninä). Tällä konseptilla veikkaan että tyttäreni vetäisee syksyllä Cooperissa suunnilleen saman kuin nykyiset varusmiehet keskimäärin (n.2300-400 metriä? Ruokavalio kuntoon myös !!

• kokeileeeeeee

kunto kohenee paremmin kun tekee intervalli treeniä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1978
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1390
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1163
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      48
      817
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      771
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe