Hei!
Tarvitsisin siis apua, minull on nyt noin nelisen päivää ollut vaiva alapäässä; alapää punoittaa todella kirkuvasti, perusrasvan laitto tekee kipeää, kirvelee siis, mutta helpottaa kuitenkin vähän. Alapäätä myös polttelee jatkuvasti, sekä kutisee vähän. Ennen ei ole tälläistä ollut, eikä ole virtsatulehduskaan, se minulla ollut aiemminkin, eikä nämä oireet siltä tunnu.
Viikko sitten minulla loppui antibioottikuuri ja siksi aluksi epäilin hiivaa, soitin hoitoarvioon ja sain ohjeena ostaa apteekista sen suun kautta otettavan kapselin hiivaan. Otin kapselin eilen, perjantaina, vielä ei ainakaan helpotusta ole ollut.. Hiivaakaan minulla ei ole ennen ollut.
Viimeeksi olen ollut sukupuoliyhteydessä reilu vuosi sitten. Kumppanilla ei ollut mitään sukupuolitautia tai näin ainakin itse minulle sanonut, mutta mietin vaan voikohan tämä silti jotain sellaista olla, voiko yli vuoden jälkeen puhjeta se? Klamydian oireet ei ainakaan kuvastaneet tähä..
Minulla on ollut myös vatsa löysällä jo aika kauan, johtuen yskänlääkkeestä, jota otan 2 kertaa päivässä ja aika useasti joudun vessassa käymään, ja ihan vettähän sieltä tulee melkein, voiko olla että se on rasittanut alapäätä?
Alapäällä tarkotan siis lähes koko aluetta ja molempien reikien kohdalla on oireita, eniten ehkä emätimmen puolella..
Nyt en ole viikonloppuna päivystysruuhkaan kehdannut mennä, koska olo kuitenkin siedettävä, pysytyn normaaleita asioita tekemään jne. Niin ja menkatkin oli viime viikol, sillon tuli siteitä tietty pidettyä sekä tampooneja kun uimassa kävi, yleensä en tampooneja käytä, voiko johtua siitä?
Viime yön ilman alushousuja, ja se kyllä helpotti polttelua ja kirvelyä mutta nyt taas...
Olisin todella kiitollinen mahd vastauksistanne!
Niin ja ikää on 20 eikä ole lapsia jne.
Alapään polttelu, punoitus ja kirvely, kutina
Huolissaan
1
630
Vastaukset
- Huolissaan
Niin ja anteeksi mahdolliset kirjotusvirheet, kännykällä kirjoittaessa niitä aina tulee!
Ja helpottaisi tosissaan jonkinlainen vastaus, pitääkö tästä olla ihan hengenhätäisenä, vai onko kuinka normaalia..
Lääkäriin se kannattaa varmaan mennä ja menenkin, jos oireet jatkuvat maanantaina, mutta että saisi tähän ahdistukseen edes pientä apua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713