Vittu nyt

Zembalouuuuus

Oli jo ennen minun inttiä pidemmän aikaa nainen huutanut että vihaa minua ja tekstaillut jatkuvasti monille jätkille, vaikka parhaani olen yrittänyt olla hyvä poikaystävä. No nyt kun armeija on jo takanapäin ja haluan olla vaan kahdestaan vähän aikaa(en jumittaa 24/7 yhdessä koska on paskamaisinta pidemmän päälle) niin kyseinen tyttö ei ole yhtään päivää ollut minun kans vaikka oltiin kaukana toisista pidemmän aikaa ja sanoo että rakastaa tosi paljon ja että olen ihana. 8- 10 tuntia illasta "kaverin" luona(työtön että eipä käy töissä) tulee humalassa kotiin. Minä olen laittanut ruuan, tiskannut astiat, siivonnut kahden pennun jätöksiä ja käyttänyt ulkona tässä jo pidemmän aikaa joka helvetin päivä. Meni juna-asemalle vastaan jotain kaverin kaveri jätkää joka tuli kaukaa. Menee yli ymmärryksen, ehdotin muuttoa ihan ohimennen jos saan opiskelupaikan muualta, niin sano heipat eikä aio tulla koko yönä kotiin. Vittu onko teidän akkojen kiitos tommonen jos mies tekee jotain kämpillä ja vahtii piskejä kun toinen millon missäkin.

Hei mitä helvettiä tämä meno oikeen on?

1

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • begaani

      Sitä sinun kannattaa kysyä tytöltä. Kuulostaa lapselliselta teineilyltä, itsekkäältä käytökseltä ja siltä että nyt on paha kriisi menossa ja on hukassa ittesä kanssa. Jos ette istahda ja selvitä asioitanne perinpohjin, niin ero tuosta on tulossa aika piakoin.

      Akkojen kiitos... Ehei. Kuulostaa hyvin nuorelta ja välinpitämättömältä. Toivottavasti koirat ei jää tytölle eronne jälkeen, kerta noin hyvin on niiden hoitoon sitoutunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2890
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1870
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1310
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      258
      1144
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      930
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe