Unelmamies treffeillä

zimbabwe_

Näin toimii unelmamieheni treffeillä.

ensimmäiset treffit

1) Mies kutsuu ulos, paikka vapaavalintainen
2) Ei ota nokkiinsa jos tulee pakit
3) Jos treffeille päädytään,ymmärtää että se joka kutsuu,
maksaa mahdolliset kulut. (näinhän se on aina muutenkin, paitsi kaveriporukan illanvietoissa.)
4) Ymmärtää että aina ei tarvitse mennä ravintolaan tms.
Näin kesällä esim. picnic itse kokattuine eväineen olisi perfecto.
5) Kohtelee naista kunnioittaen, mutta ei kuitenkaan nöyristele.
Normaalit käytöstavat.
6) Ei odota seksiä tai sen kummempaa läheisyyttä ensitreffeillä.
Ensitreffit ja muutamat muutkin sen jälkeen ovat tutustumista varten.
7) Ilmoittaa heti viimeistään parien treffien jälkeen jos tämä ei ole sitä mitä hän etsii ja toivottaa hyvää jatkoa. Ei roiku ihmisessä paremman puutteessa.
8) Treffeillä keskustelee mielellään, kertoo omista kokemuksistaan ja kuvioistaan, vastavuoroisesti kyselee ja kuuntelee vastapuolta eikä puhu päälle.
Pitää yllä keskustelua mutta ei väkinäisesti.
9) Ymmärtää että tulotaso, voimakkaat poliittiset mielipiteet, yhteiskunnan ruotiminen (negatiivisessa sävyssä) tai aiemmat seksikumppanit keskustelunaiheena eivät kuulu ekoille treffeille eivätkä ihan pian sen jälkeenkään.

2. treffit

1) vaikka naisen kotona, nainen kokkaa ja maksaa viulut
2) mies ei edelleenkään odota seksiä
3) läheisyys rajoittuu mahdolliseen halailuun ja mahdollisesti suuteluun
4) vie illan emännälle jotain, mistä itse tykkää.
Se voi olla vaikka pullo viiniä, suklaata tai kukkia.
(Kaikkia noita saa vähällä rahalla tai jopa ilmaiseksi. Jos itse olen vähissä rahoissa, veisin pullon tietämääni hyvää mutta edullista viiniä ja muutaman käsintehdyn Fazerin kohvehdin. Laatu korvaa määrän.
Kaikki itsetehty, vaikka itse leivottu leipä, on kovassa kurssissa.)
5) mies tarjoutuu auttamaan valmisteluissa. Itse kieltäytyisin avusta, mutta arvoistaisin elettä PALJON.
6) mies istuu pöydässä ja syö tyytyväisenä kun hänen eteensä kannetaan ruokaa :) tärkeintä on se että ruoka on miehen mielestä parasta ikinä :)
(vaikkei olisi... sen eteen on kuitenkin nähty luultavasti paljon vaivaa)
älä kuitenkaan sano että se on parempaa kuin äitisi laittama- äidit eivät kuulu sen enempää romanttisille treffeille.
7) mies juttelee mm. matkoistaan, hauskoista tyypeistä joihin hän tutustunut, perheestään, ystävistään ja kyselee jonkin verran naisen kokemuksista ja elämästä. Keskustelu on hyväntuulista ja ilman sen kummempia tunnelatauksia.
8) aterian aikana mies kaataa naiselle viiniä
9) ruokalajien vaihtuessa nainen hakee uudet ruoat pöytään
10) aterian jälkeen mies tarjoutuu auttamaan tiskauksessa (jos tiskikonetta ei ole), nainen suostuu siihen että tiskit hoidetaan yhdessä
11) syönnin jälkeen keskustelu jatkuu drinkkien merkeissä jonkin aikaa, tai vaikka leffaa katsoen. MIes tuo leffan tullessaan.
12) leffan jälkeen mies alkaa tehdä lähtöä ja ovella vaihdetaan pitkä hyvänyön suukko.

jatkuu...

26

1416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zimbabwe_

      3. treffit

      1) mies ei edelleenkään odota seksiä, mutta varautuu siihen että niinkin voi käydä
      (käy ostamassa kondomeja jne.)
      2) on miehen vuoro taas valita treffipaikka ja maksaa kulut
      3) pitää huolta naisen viihtymisestä koko illan ajan, on herrasmies käytökseltään, mutta ei mitenkään korostetusti. Automaattinen kohteliaisuus kielii hyvästä kotikasvatuksesta, mikä on suuri plussa naisen silmissä.
      4) valitsee halvemman treffipaikan ja halvemmat aktiviteetit jos ei ole varaa mihinkään kalliiseen. Mies joka tapauksessa maksaa kaiken siinä paikassa johon hän on päättänyt naisen viedä.
      Oven avaaminen, juomien kaataminen, jos naisen on kylmä, oman takkinsa laittaminen hänen harteilleen tms. pienet eleet eivät maksa mitään.
      5) mies koittaa tehdä vaikutuksen kyvyillään, esim. jos osaa soittaa kitaraa, järjestää treffipaikaksi sellaisen jossa voi soittaa kitaraa naiselle.
      Jos osaa pelata hyvin vaikka shakkia, opettaa naista pelaamaan (jos tämä ei osaa).
      6) jos olette vaikka näin kesäaikaan kävelyllä, mies ymmrätää että jos nainen ihastelee erityisen kaunista kukkasta tien vierustalla/pensasaidassa/puussa, se tarkoittaa että miehen on romantiikan nimissä kiivettävä hakemaan se naiselle
      7) mies järjestää niin että mies ja nainen voivat yhdessä katsella auringonlaskua treffien päätteeksi
      8) mies saattaa naisen kotiin ja antaa hänelle extrapitkän hyvänyön suudelman

      • zimbabwe_

        Tuo olisi itselleni mieluinen suhteen alku.
        Ja suurinpiirtein noin sen pitäisi mielestäni mennäkin, jos seurustelu on molempien ajatuksissa. Tuollaista on ihan turha ruveta värkkäämään jos tavoitteena on vain seksi, silloin harrastetaan sitä seksiä.
        Mutta jos on toiveita jostain vakavammasta, on turha tuoda seksiä kuvioihin kunnes tuntee toisen osapuolen vähän paremmin.

        Kuten ylhäältä näkee, eivät ne vaatimukset unelmamiehelleni nyt niin ylitsepääsemättömät ole. Ihan normaalit käytöstavat riittävät ja päälle hiukkasen extraa, jos nyt kerran ollaan toisesta romanttisesti kiinnostuneita.
        Naiset haluavat miehen jonka seurassa on mukava olla ja joka osaa keskustella ja joka on turvallinen. Ei tarvitse olla rikas, osata mitään maneereita tai olla edes hyvännäköinen (välttämättä).
        Riittää kun on mukava, mielenkiintoinen ihminen joka ei nöyristele.

        Vastenmielisimmät luonteenpiirteet miehessä ovat pihiys (kaikilla mahdollisilla tavoilla, myös emotionaalisesti), itsekkyys, pinnallisuus ja epärehellisyys.
        Jos noista näkyy treffeillä vilauskin, juoksen nopeasti toiseen suuntaan.

        esimerkkejä.

        "sä voit varmaan maksaa ton kahvin ite"
        "hirveet hinnat täällä"
        "taasko sä haluut halia?"
        "mä en voi antaa sulle suukkoa kun tos on ihmisii"
        "mä en tykkää antaa suuseksiä naiselle"

        "ai sun synttärit oli tänään?mä ihan unohdin"
        "ymmärrän et on myöhä ja siel on kaatosade, mut koita selvitä yksin himaan.
        Mä meen varmaan nyt nukkumaan ku väsyttää."

        "kato miltä toi tyyppi näyttää, ihan hirvee"
        "ei mennä sinne syömään, siel on ne kauheet muoviset aterimet"

        "sorry kun en soittanu. Koira söi mun puhelimen."

        Että noita kun välttää niin mun unelmamies on :)


    • Wörkkeri

      Wau!! Tässähän alkaa tehdä mieli päästä treffeille :) Muistilappu vain mukaan, ettei mitään unohdu ;) Ei vaiskaan. Tuo on varmasti totta, että ne eleet ei tarvitse sen kummempia olla, kuin pieniä huomionosoituksia pyyteettömästi. Ja jos haluaa jotain vakavampaa elämässään saada parisuhdetasolla, niin ei jätä niitä pieniä eleitä ja huomionosoituksia pelkästään treffailuun. Mikä sen mukavampaa, kuin saada itsekin parisuhteessa ja arjessa kumppanilta pieniä romanttisia huomionosoituksia :) Ja se, kun itse niitä jakaa ja näkee,miten kumppani niistä nauttii. No saahan sitä mieskin haaveilla tuollaisista :)

    • Wörkkeri

      Wau!! Tässähän alkaa tehdä mieli päästä treffeille :) Muistilappu vain mukaan, ettei mitään unohdu ;) Ei vaiskaan. Tuo on varmasti totta, että ne eleet ei tarvitse sen kummempia olla, kuin pieniä huomionosoituksia pyyteettömästi. Ja jos haluaa jotain vakavampaa elämässään saada parisuhdetasolla, niin ei jätä niitä pieniä eleitä ja huomionosoituksia pelkästään treffailuun. Mikä sen mukavampaa, kuin saada itsekin parisuhteessa ja arjessa kumppanilta pieniä romanttisia huomionosoituksia :) Ja se, kun itse niitä jakaa ja näkee,miten kumppani niistä nauttii. No saahan sitä mieskin haaveilla tuollaisista :)

      • foksmalder

        Miksi? Faith ja sinä kummatkin olette täällä vain puhumassa ****** muista. Jos kirjoittaisin jollekin asialliselle kirjoittajalle, niin voisin ottaa tuon rakentavana kritiikkinä. Haukkuja-trollilta en.


    • 11+2

      Aika kornia. Ja ihan naisen mielipide tämä.

      • pusuja kulta

        Kiitos tästä kommentista, palautit uskoni vastakkaiseen sukupuoleen kertarysäyksellä!


      • perussuomal. nainen?

        Tämä nainen onkin tuppisuu-tiina ja tuijottaa ammatikseen telkkaria.


    • Qwerty45

      Aika imelää...
      Ehkä kannattaa kuitenkin olla oma itsensä ja tehdä mikä tuntuu hyvältä eikä alkaa jonkin sääntökirjan mukaan menemään.

      • Pahin uhka ensimmäisillä treffeillä on alkujännitys. Siksi ne kannattaa pitää mahdollisimman simppeleinä ja mukavina. Eli kahville tms


    • kokemus-k

      Eihän noita tarvitse ihan kirjaimellisesti ottaa. Joku lista nyt on jokatapauksessa aika järjetön sillä tosimaailma ei mene koskaan minkään käsikirjoituksen mukaan.
      MUTTA noissa listoissa on kyllä totuuden siemen. Eli se että se toinen täytyy saada tuntemaan itsensä tärkeäksi ja hyväksytyksi. Häntä pitää kunnioittaa ja olla valmis näkemään itse vähän vaivaa.
      Oma vaimoni on sanonut että häneen teki vaikutuksen kun olin jaksanut pyöräillä hänen luokseen 20 km huonossa säässä. Tunsi itsensä tärkeäksi sen takia.
      Eli pienet asiat voivat vaikuttaa.

    • Unelmien Pokamies

      Yhden naisen mielipide on yhden naisen. Toinen ei missään nimessä halua, että hänen tarjoilut maksetaan. Kolmas ei ylipäätään halua lähteä kahvikupillista mutkikkaammille ensitreffeille. Neljännen varalta kantsii olla ne kumit heti alusta asti mukana ;)

      Ekojen viestien ohjeiden mukaan ei ole yhdetkään onnistuneet treffini menneet.

      • Lgsäkd

        Tämä totta.


    • Hieno ketju!

      Opetus aloituksesta on, että jokaisella naisella on tarkka kuva siitä, mitä treffeillä kuuluu tapahtua. Aloitus on vain esimerkki, sillä jollekin toiselle naiselle jatkuva viinin litkutus olisi ehdoton no-no tai seksiä kuuluisi tarjota naisen kainostelusta huolimatta. Miehen tehtävä on arvata toiveet ja yrittää toteuttaa ne. Aina mies ei voi voittaa, esim. jos aurinko laskee ennen päivällisaikaa. Silloin mies aloittaa pelin lähtöruudusta toisen naisen kanssa, toivottavasti paremmin arvauksin.

    • ---------

      Jos minä ihastelisin jotain kukkaa ja mies sen minulle poimisi sen takia, niin minä olisin vaivaantunut ja ihmettelisin, että mitä minun odotetaan sillä kukalla nyt tekevän. Kantavan kenties mukanani koko loppuillan? Ei kiitos! Ja sitten en uskaltaisi enää kehua mitään ja muutenkin joutuisin miettimään sanomisiani, etteivät ne aiheuta mitään ihmeellisiä reaktioita. Lopputuloksena toteaisin, etten voi liikkua miehen kanssa, jolle ei voi edes kukkaa kehua rauhassa.

      • Lukutaito!

        Ymmärsit väärin. Kukka voi olla esimerkiksi ohimennen nähty silkkihuivi, käsilaukku tai jalokiviriipus - miehen tasosta riippuen.


      • NäinMeillä
        Lukutaito! kirjoitti:

        Ymmärsit väärin. Kukka voi olla esimerkiksi ohimennen nähty silkkihuivi, käsilaukku tai jalokiviriipus - miehen tasosta riippuen.

        Sinäkin ymmärsit väärin. Pointti on juuri siinä että kaikki naiset EIVÄT pidä siitä että mies ryntäilee aina heti toteuttamaan kaikki heidän toiveensa ja ostelevat kaiken mitä nainen haluaa.
        Miehen oma spontaani lahja tai yllätys on huomattavasti mairittelevampi kuin ihan suoraan "vihjattu" toive jonka mies heti kiltisti toteuttaa.


      • -------------
        NäinMeillä kirjoitti:

        Sinäkin ymmärsit väärin. Pointti on juuri siinä että kaikki naiset EIVÄT pidä siitä että mies ryntäilee aina heti toteuttamaan kaikki heidän toiveensa ja ostelevat kaiken mitä nainen haluaa.
        Miehen oma spontaani lahja tai yllätys on huomattavasti mairittelevampi kuin ihan suoraan "vihjattu" toive jonka mies heti kiltisti toteuttaa.

        Nimenomaan. Jos minkä tahansa kehuminen tulkittaisiin aina kerjäämiseksi ja yritettäisiin toteuttaa toive, niin eihän mitään positiivista enää uskaltaisi sanoa. Enkä todellakaan jaksa olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei voi muuta kuin haukkua kaikkea. Jos kehun vastaantulevaa koiraa tai vauvaa, niin en todellakaan välttämättä halua sellaista. Se kukka voi olla huomattavasti kauniimpi luonnossa kuin kädessäni ja se huivi, laukku tai riipus voivat olla nättejä, mutta eivät silti ehkä sovi minun tyyliini. Jos taas sellaisen välttämättä haluaisin, niin olisin ostanut itselleni jo aikoja sitten.


    • --------------

      Hmm. Eli aloittajalla on siis 19 rivin lista ensimmäisten treffien kulusta joka miehen tulisi arvata, sitten 27 rivin lista seuraavista, huom. mahdollisista seuraavista treffeistä ja viimeisenä, muttei tosiaankaan vähäisimpänä 20 riviä vaatimuksia kolmansille treffeille.

      Jumalauta, jos aloittaja on tosissaan, hänen pitäisi joko kertoa ulkoisesti kelvollisille miehille listansa etukäteen tai myöntää itselleen ja miehille ettei tästä mitään voikaan tulla. Listoistaan huolimatta aloittaja lienee kuitenkin jakanut itseään jo vähintään sadalle alfaurokselle.

      Ei kukaan nainen oo moisten lottorivien arvoinen, tuskinpa on aloittajakaan. Miltäköhän tää maa näyttäis jos miehet tekis vastaavia, absurdeja listoja, niiden iänikuisten ulkonäkövaatimusten lisäksi, joita naisillakin on miehille enemmän kuin tarpeeksi.

      • miesvm1967

        Ulkonäkövaatimuksista puheen ollen, ehdotan että rakennatte tuollaisen "seinän" mistä kandin pitää selvitä läpi heti älykkyystestien jälkeen.

        http://www.youtube.com/watch?v=pp-3D_Y_QTQ

        Miehet voivat käyttää Jennifer Anistonin ja naiset Brad Pittin muotoista aukkoa tuossa seinässä.

        Jos kandi selvisi edellisistä niin otetaan esiin lista jonka avulla ristikuulustellaan luonteen ominaisuudet jne. Halogeenilampun teho vähintään 500W.

        Mukavaa pariutumista vaan kaikille :)


      • miesvm1967 kirjoitti:

        Ulkonäkövaatimuksista puheen ollen, ehdotan että rakennatte tuollaisen "seinän" mistä kandin pitää selvitä läpi heti älykkyystestien jälkeen.

        http://www.youtube.com/watch?v=pp-3D_Y_QTQ

        Miehet voivat käyttää Jennifer Anistonin ja naiset Brad Pittin muotoista aukkoa tuossa seinässä.

        Jos kandi selvisi edellisistä niin otetaan esiin lista jonka avulla ristikuulustellaan luonteen ominaisuudet jne. Halogeenilampun teho vähintään 500W.

        Mukavaa pariutumista vaan kaikille :)

        Aniston on ehkä sosiaalisen mitta-asteikon mukaan kaunis mutta ei mun mukaan. Tosi ymmärsin idean;)


    • Reffisoturi

      Treffit 1. Kohta 3)
      Ei välttämättä näin vaan voi tarjoutua tarjoamaan riippuen siitä mitä otetaan. Kahvit tms. "pientä" toki voi tarjota. Olisi typerää tarjota 6 ruokalajin illallisen todetakseen, että tulipa kalliiksi vaikka toista/itseä ei yhtään kiinnosta. ->molemmat maksaa omansa jos syödään ns. enemmän ja kalliimmin ravintolassa.

    • Melkonen prosessikuvaus. Jokunen poikkeama kannattaa hyväksyä tai vanhanpiian ura kutsuu. Sinänsä kannatan kans rauhallisesti etenemistä ja oikeaa tutustumista ennen kuin vakavampiin puheisiin siirrytään.

    • stadinkndi79

      Nämä samat orjallisesti toimivat miehet jotka palvelevat naista ja tuovat kukkai ym. ovat niitä samoja miehiä jotka sitten myöhemmin vainovat ja hakkaavat.

      Ymmärtäkää nyt naiset että tuommoinen sairaanloisen korrektisti käyttäytyminen ja yltiömäinen toisen huomioon ottaminen on merkki jostain mielenterveydellisestä ongelmasta. Mies yrittää "ostaa" sinut.

    • Tuollainen lista

      kertoo ainoastaan ap:n narsistisesta luonteesta, jossa mies nähdään vain välineenä ja naisen palvelijana. Mistähän tuokin lista on peräisin? jostain harlekiini-romaanista.

    • heips vaan

      Nämä ovat niin makuasioita.

      Itse en kutsu miestä viini-illalliselle kotiini, jos en ole tosissaan kiinnostunut.

      Seksikin on ihan fine jos kotiini / hänen kotiinsa on päästy ja molempia kiinnostaa (ei kyllä ekoilla treffeillä).

      Mieluiten treffailen jossain neutraalissa paikassa (kahvilla tms.) alkuun ja tunnustelen millaisesta tyypistä on kysymys. En odota, että mies tarjoaa. Voin maksaa myös omani tai tarjota. Jos mies tarjoaa ekalla kerralla, tarjoudun maksamaan toisella kerralla jne.

      En taida olla perinteinen nainen sikäli, että saatan ehdotella itse treffejä miehelle ja soittaa jos toisesta ei kuulu mitään. Olen tavallinen nainen, en mikään missityyppi. Ehkä elämänkokemusta on tullut niin paljon tässä 40V kypsässä iässä, ettei jaksa pelailla/pelleillä mitään tai turhia ujostella.

      Olin sinkkuna parisen vuotta. Nyt suhteessa tosimielellä. Välillä olen ollut sinkkuna, mutta pääosin harrastanut pitkiä useamman vuoden suhteita. Irtosuhteet eivät kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1745
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1365
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1167
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      193
      961
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      84
      951
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      903
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      798
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      138
      722
    Aihe