Poikaystävä kaipaa exää

nintendogame

Sain selville, että poikaystäväni kaipaa exäänsä. Minulle hän on aina vakuutellut, että on päässyt yli eikä todellakaan haluaisi exää takaisin. Minulla oli tuossa yhdessä vaiheessa epävarma olo suhteestamme, en pystynyt kunnolla nukkumaan ja olin aika hiljainen poikaystäväänikin kohtaan, hän vakuutteli kaiken olevan hyvin, mutta häntä selvästi vaivasi miksi olin sellainen, hän oli myös noihin aikoihin hiljaisempi eikä oikein tuntunut haluavan nähdä.

Nyt olen saanut oman oloni normaaliksi ja olen ollut oma itseni poikaystävänikin seurassa, kun mikään ei kaihertanut mieltä, poikaystävänikin on nyt halunnut nähdä oikeastaan joka päivä ja tuntuu olevan innoissaan, sanoo rakastavansa ja laittelee sydänviestejä ja suunnittelee tulevaisuutta kanssani. Mutta minulla on pari päivää ollut taas outo olo. Niinpä luin miehen viestit ja sieltä paljastui, että samoihin aikoihin kun minulla oli epävarma olo, hän oli viestitellyt exälleen kaipaavansa tätä ja ei oikein tiedä onko hänellä enää tunteita minua kohtaan ja jokin tuntuu olevan vialla ja suhde tuntuu kulissilta. Olin puulla päähän lyöty ja tuntuu kuin olisi petetty, puhun poikaystävälleni tänään asiasta kun näemme...en vain tiedä onko tätä järkeä jatkaa, jos hän haikailee exänsä perään? Vai onko tuo ollut vain ohimenevä kausi, kun minäkään en ollut silloin oikein omaitseni poikaystävää kohtaan..Mutta hän olisi silti voinut avautua minulle suoraan, eikä exälle. Mitä mieltä olette, onko suhteella mitään tulevaisuutta kun mies ei selvästi ole päässyt kokonaan yli?

21

3850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellakaan ole.

      Ei todellakaan

    • Pahenee

      Jos mies jo seurustelun alkuaikoina valehtelee sinulle ja tekstittelee selkäsi takana toisille naisille, voit olla varma, että jos jatkat suhdetta, pahempaa valhetta on tulossa, ennemmin tai myöhemmin. Jätä ja etsi uusi, rehellinen mies.

    • nintentogames

      Niinpä, emme eilen nähneetkään, joten en päässyt vielä puhumaan asiasta...olen meinannut jo montaa kertaa laittaa viestin, että en jaksa enää olla korvike ja tiedän kaiken, mutta en ole kuitenkaan viestiä lähettänyt, kun parempi puhua kasvotusten. Harmittaa vaan todella paljon, olen samaa mieltä että suhde ei voi jatkua, enkä oikein tiedä miten se voisi edes jatkua, miten luottamusta edes saisi takaisin, miten jotkut voivat jatkaa suhdetta ihan fyysisen pettämisenkin jälkeen, järki sanoo tätä ja tunteet toista.

    • 11+14

      Mulla oli samat tunnelmat keväällä. Oli jotenkin outo olo, ristiriitainen ja vaikka kuinka toinen vakuutteli "tykkäävänsä" ja haluavansa olla minun kanssa ei sisäinen intuitio antanut rauhaa.
      Niin vain kävi että hän oli viestitellyt samalla tavalla exälleen. Olin exään yhteyksissä ja hän kertoi että koko meidän suhteen ajan viestitellyt.
      Hän oli välillä myös poissaoleva, jotenkin etäinen, välillä hellä ja huomaavainen, rakastava ja vakuuttava siinä.
      No..nyt ajattelin hänelle aikaa antaa. Laitoin viestin että en voi olla miehen kanssa joka rakastaa toista. Eipä ole hänestä mitään kuulunut. Harmittaa vain se kun itse panin kaikki likoon ja niskaan tulikin saavillinen paskavettä. Vakuutteli vielä alussa että hän on exästään päässyt irti. Exä sanoi minulle ettei ikinä otta miestä takaisin ja hänellä uusi suhde.

    • nintentogame

      Oho aika samanlaiselta tilanteelta kuulostaa. Oliko miehen ja exän erosta kauan aikaa kun tapasitte? Minulla oli tuota samaa, että vakuutteli, että on päässyt yli ja minun pitäisi lopettaa asian vatvominen kun hänkään ei menneisyyttä mieti... niinpä niin. Miten sait sitten tietää asiasta? Minua hirvittää kertoa, että luin viestit, kaikki tuntuvat aina tuomitsevan sen, oli tianne mikä tahansa, mutta enemmän väärin hän kyllä teki.

    • nintendogame

      Anteeksi en ekalla lukemisella huomannutkaan että niin siis sait exältä suoraan tietää heidän viestittelystään

    • 6+11

      Minun kokemukseni on se, että sain tietää suhteen alkuvaiheilla, että miehellä ja exällä oli pari yhteistä koiraa heidän yhdessä ollessaan. Heidän erostaan ei ollut kauankaan aikaa kun tapasimme.

      Nämä kaksi pitivät yhteyttä toisiinsa tiiviisti suhteemme alkuvaiheilta saakka, tämä söi minua ja tunteitani ja syö edelleen.. Mies lainaili autoaan exälleen, kuskaili tätä, toimitti tavaraa tälle ja lopuksi yhteen muuttaessamme lahjoitti kaiken irtaimiston asunnostaan exälleen vaikka olisimme tarvinneet yhteiseen asuntoommekin, vähintään rahaa jota olisi saanut kun huonekalut olisi myynyt..

      Yhdessä asuttuamme jonkin aikaa löysin miehen puhelimesta viestejä exälleen, viestit olivat alkaneet miehen puolelta.. Siellä ei onnekseni ollut mitään ikävästä tms.. Mutta nainen kyseli milloin mies tulisi katsomaan heitä ja koiria.. Häntä, äitiään ja koiria siis. Exä ei ole ainoa yhteydenpitäjä vaan myös tämän äiti..

      Riitelimme asiasta miehen kanssa ja kerroin löytäneeni viestit. Tämä uhkasi jättää minut, koska en salli että hänellä on mennyttä elämää, elämää ennen minua.. Ja hän pitää exänsä kaverinaan koska on rakastanut tätä ja ollut tämän kanssa kihloissa. Minusta taas mennyt on mennyttä, exät ovat exiä ja entisessä elämässä niiden tulee pysyäkin..Nyt eletään tätä hetkeä, tätä elämää.. Se kalvaa minua ja kylmettää tunteitani miestäni kohtaan että tiedän tämän pitävän yhteyttä exäänsä ja tämän äitiin, jopa kertomatta minulle "koska saan raivarin" asiasta.. Minun heikko itsetuntoni ei ole kuulemma hänen ongelmansa, josta tässä asiassa ei todellakaan ole kyse.. Eikä mustasukkaisuudesta.. Vaan periaatteesta ja siitä ettei exät kuulu nykyisyyteen.
      Exälläänkin on uusi mies mutta tämä ei taida riittää..

      Minullakin on exiä joita olen rakastanut, joiden kanssa olen suunnitellut ja halunnut tulevaisuuden.. perheen.. Mutten raahaa niitä mukanani nykyisyydessä, Rakastan nyt tätä miestä.

      Muutaman päivän päästä mies menee taas jälleen kerran nyt sitten katsomaan näitä ennen yhteisiä koiria.. ja exäänsä, ja tämän äitiä.. enkä tiedä miten asiaan suhtautua..

      • nintendogame

        Tämäkin tilanne kuulostaa aika samalta kuin itselläni. Nimittäin myös minun poikaystävälläni on yhteisiä lemmikkejä exänsä kanssa ja onkin käynyt näitä katsomassa ja välillä hoitamassa. Niinpä hänen oli helppo aina sanoa että pitävät yhteyttä lemmikkien takia, ja ymmärsin sen koska olen itsekin niin eläinrakas...

        Hekin ovat viestitelleet paljon, kaikesta muustakin kuin lemmikeistä, sain tämän selville jo ennenkuin näin nämä kaipausviestit,. Riitelimme siitä, että miksei hän kertonut, että ovat paljon tekemisissä, mutta ei kuulemma halunnut pahoittaa mieltäni, koska olen aiemmin puhunut vähän mustasukkaiseen sävyyn exästä. Vähän samanlainen tilanne kuin tuossa sinulla, mutta koitin vakuuttaa että juttelu ei ole se ongelma vaan, valehtelu, en halua rajoittaa juttelua, koska ajattelin että rajoittaminen vain pahentaa asioita ja olen itsekin väleissä exän kanssa. Tässä vaiheessa olin siis siinä ymmärryksessä että yli on päässyt. Hänen exälläkin on uusi mies jo. Siispä mietin että aiheutinko itse tämän tilanteen, jos en alunperinkään olisi alkanut panikoimaan exästä olisiko tilanne nyt toinen, mutta minkä minä sille voin että asia vaivasi ja koko ajan oli olo, että kaikki ei ole hyvin.

        Sinunkin kannattaisi puhua miehellesi kuitenkin, olisiko exän kanssa tekemisissä oleminen niin kamalaa jos tunteita ei enää ole? Tai etkö voi mennä mukaan katsomaan koiraa? Toisaalta jos erosta oli vähän aikaa kun tapasitte, ehkä heidän pitäisi pitää kokonaan taukoa juttelusta, ettei käy niinkuin tässä... Ei yli voi päästä jos toinen on koko ajan jollain tavalla läsnä.


      • nintendogame
        nintendogame kirjoitti:

        Tämäkin tilanne kuulostaa aika samalta kuin itselläni. Nimittäin myös minun poikaystävälläni on yhteisiä lemmikkejä exänsä kanssa ja onkin käynyt näitä katsomassa ja välillä hoitamassa. Niinpä hänen oli helppo aina sanoa että pitävät yhteyttä lemmikkien takia, ja ymmärsin sen koska olen itsekin niin eläinrakas...

        Hekin ovat viestitelleet paljon, kaikesta muustakin kuin lemmikeistä, sain tämän selville jo ennenkuin näin nämä kaipausviestit,. Riitelimme siitä, että miksei hän kertonut, että ovat paljon tekemisissä, mutta ei kuulemma halunnut pahoittaa mieltäni, koska olen aiemmin puhunut vähän mustasukkaiseen sävyyn exästä. Vähän samanlainen tilanne kuin tuossa sinulla, mutta koitin vakuuttaa että juttelu ei ole se ongelma vaan, valehtelu, en halua rajoittaa juttelua, koska ajattelin että rajoittaminen vain pahentaa asioita ja olen itsekin väleissä exän kanssa. Tässä vaiheessa olin siis siinä ymmärryksessä että yli on päässyt. Hänen exälläkin on uusi mies jo. Siispä mietin että aiheutinko itse tämän tilanteen, jos en alunperinkään olisi alkanut panikoimaan exästä olisiko tilanne nyt toinen, mutta minkä minä sille voin että asia vaivasi ja koko ajan oli olo, että kaikki ei ole hyvin.

        Sinunkin kannattaisi puhua miehellesi kuitenkin, olisiko exän kanssa tekemisissä oleminen niin kamalaa jos tunteita ei enää ole? Tai etkö voi mennä mukaan katsomaan koiraa? Toisaalta jos erosta oli vähän aikaa kun tapasitte, ehkä heidän pitäisi pitää kokonaan taukoa juttelusta, ettei käy niinkuin tässä... Ei yli voi päästä jos toinen on koko ajan jollain tavalla läsnä.

        niin ja voit varmaan myös kysyä miltä miehestäsi tuntuisi jos itse tuhlaisit noin paljon energiaa exään. Kyydittelisit ja antaisit tavaroita mieheltä kysymättä.


      • 6+11
        nintendogame kirjoitti:

        niin ja voit varmaan myös kysyä miltä miehestäsi tuntuisi jos itse tuhlaisit noin paljon energiaa exään. Kyydittelisit ja antaisit tavaroita mieheltä kysymättä.

        "niin ja voit varmaan myös kysyä miltä miehestäsi tuntuisi jos itse tuhlaisit noin paljon energiaa exään. Kyydittelisit ja antaisit tavaroita mieheltä kysymättä. "

        Itseasiassa olen näin tehnyt. Minulla oli vuosia, noin 4-5 vuotta tilanne ennen tämän miehen tapaamista jolloin exäni, jonka kanssa aikoinaan tahdoin perheen, tahdoin kaiken... oli paras ystäväni edelleen ja ehkä minulle jopa tärkein ihminen maailmassa. Tästä miehestä silloin erottuani, sanoin että tahdon meidän lakkaavan pitämästä yhteyttä siinä pisteessä kun toisella on uusi rakas kainalossa, koska yhteydenpito ei ole silloin kenellekään oikein. Ja näin toimimme, kun exälläni oli joku uusi nainen, emme pitäneet yhteyttä, kun parisuhde kariutui olimme taas ystäviä ja näimme usein, kun minä löysin mieheni, yhteydenpitoni entiseeni loppui ja hän ymmärsi sanomattakin että minulla oli joku, eikä soitellut enää.

        Tämän nykyisen mieheni ex touhujen myötä olen alkanut pitää yhteyttä tähän itselleni todella tärkeään exääni, kuitenkin vain netin välityksellä, omatuntoni ei anna periksi nähdä tätä. Olen kyllä nykyiseltä mieheltä kysellyt, että miltä hänestä tuntuisi jos näen omaa exääni? Hän sanoo kiukkuisesti ettei se häiritse häntä, silti AINA kun mainitsen exäni jossakin tilanteessa on mustasukkaisuusdraama kuvioissa ja mykkäkoulu päällä. Ja meidän erostamme on kuitenkin se nykyään noin kuusi vuotta, ja me pidimme eron jälkeen pitkän tauon jonka aikana suurimmat tunteet viilenivät.

        Mietinkin nyt, pitäisikö minun ihan omaa pahaa oloani purkaakseni nähdä tämä oma exäni päivänä jolloin tämä mieheni näkee omansa. Ja ilmoittaa kylmän viileästi päivän päätteeksi että "kävin katsomassa exäni koiraa".

        Yksi asia joka saa tunteeni kuohuamaan on se, että sen mitä olen heidän suhteestaan vasten tahtoani saanut tietää kertoo vain sen, että nainen ja tämän äiti on käyttänyt miestäni rahallisesti ja palveluksellisesti hyväkseen. Ja se jatkuu nykyäänkin. Juuri tuo asunnon tavaroiden tyhjennys, nainen kinusi itselleen sieltä kaiken irtaimiston, mies ei niitä tarjonnut mutta ei pistänyt vastaankaan vaan vielä kantoi nämä naisen asuntoon, kun äidillään on ongelmia asian kanssa jossa mieheni voi auttaa, soittaa hän häikäilemättä tälle ja pyytää apua, vaikka se maksaisi miehelleni paljon, ei hän tästä saa mitään palkkaa. Plus tietysti kaikki kuskailemiset yms palvelukset..

        Suutuin miehelleni kerran, kun hän iloisesti kyseli että onko minulla joku kaveri jolta voisin saada asian, jonka hänen exänsä äiti tarvitsisi. Ilmaiseksi tietysti! Ja hän olisi kyseisen tavaran toimittanut ilmaiseksi 100 km:n päähän ja asentanut paikoilleen, ilmaiseksi.. Ensinnäkin huusin hänelle siitä, että lähtisi viemään täältä saakka sinne 100 km:n päähän asiaa jonka tämä "ex-anoppi" saisi läheltä kaupasta suhteellisen halvalla ja ihan itse. Toiseksi lopuksi huusin hänelle lauseen "Älä IKINÄ pyydä multa palvelusta niille ihmisille!! Jos sä annat niiden hyötyä itsestäs niin siitä vaan mut musta tai mun kavereista ne ei IKINÄ tule hyötymään!" Tästä tietysti seurasi hyvin pitkä mykkäkoulu, mutta otin todella itseeni, että minua ja minun kavereitakin pitäisi hyväksikäyttää niinkuin tätä miestä jo monta vuotta..

        Ainiin ja vielä.. Minulla oli ennen tätä miestä kavereinani lähinnä vain miehiä, ihan pelkkinä kavereina, mutta koska ilmapiiri oli aina niin tuskaisen ankea kun minun piti lähteä jotain kaveriani näkemään koska tämä mies oli mustasukkainen, niin kaverit ovat minulla jääneet todella vähiin... Sekin on syy muiden mukana miksi minulla on niin vaikeaa hillitä raivoani taas kerran kun mies tätä exäänsä lähtee tapaamaan..

        Tiedän, että vaihtehdot kyseisen päivän kohdalla ovat ne, että joko nielen asian hammasta purren ja esitän asioiden olevan suht ok ja saan palkinnoksi kuin koira takaisinkinpäin hyvää käytöstä ja iloista mieltä tai sitten räjähdän ja joskus ne tilanteet johtavat oikeasti eroon.. Toisaalta olen miettinyt että kun se ex nyt aloittelee omaa elämää uuden miehen kanssa ja molemmat asuvat kaukana ja mies on työnsä vuoksi sidottuna tänne niin meneeköhän tuo ajan kanssa ohitse, tunteet viilenevät ja yhteydenotto vähenee.. Toisaalta olen "jo" kolmekymppinen ja haluaisin perustaa perheen, mutta se haave on tipahtanut pois ajatuksista ja pelko exänsä takaisintulosta on korvannut sen..


    • 6+11

      Niin ja vielä näistä "yhteisistä lemmikeistä", nämä heidän koiransa on annettu tämän exän äidille käsittääkseni erotilanteessa, ex oli allerginen niille, mies ei halua enää koiria vastuulleen, liikaa työtä kuulemma. Mielestäni nämä "yhteiset" lemmikit ei ole enää yhteisiä lemmikkejä eron jälkeen vaan ne jäävät jommallekummalle, ei niitä pidä käyttää tekosyynä näkemiseen. Ja varsinkin näiden kahden tapauksessa kun koirat eivät enää ole kummankaan vaan lahjoitettu pois, ja nykyisen omistajan luokse kokoonnutaan sitten koko porukan voimin niitä katsomaan..

      Tämän hetkinen tuleva tapaaminen syntyi siitä, että mies käy huollattamassa autonsa tietyllä ja samalla mekaanikolla aina. Minun isäni on autohuoltaja, ja ehdotin että jo rahan säästämiseksi (meillä on tiukkaa) isäni voisi ilmaiseksi huoltaa nämä pikkujutut hänen autossaan, mutta ei, pitää viedä sinne samalle. Tiesin jo siitä, että auton huolto on vain tekosyy päästä näkemään exäänsä.

      Kun hän ilmoitti menevänsä autoa huollattamaan, tiesin vastauksen mutta kysyin silti että menetkö yksin vai pääsenkö mukaan "menen yksin kun menen katsomaan koiria samalla" ja siinä se, ei mitään muuta sanottavaa.. Paikkakunta johon hän menee on sellainen jossa hän on kasvanut lapsuutensa ja hänen on pitänyt näyttää sieltä minulle kesällä joitain paikkoja, nyt olisi ollut hyvä tilaisuus mutta ei.. Ex meni edelle..

    • nintendogame

      Minusta sinun ei tuossa tapauksesa tarvitsisi edes miettiä "saatko" itse tavata exää, En semmosia kostopelejä ymmärrä, eikä se nyt oikeastaan sinun osaltasi semmoinen olisikaan, koska exäsi on sinulle tärkeä ja haluaisitkin varmaan hänet nähdä. Jos mies suuttuu että tapasit exäsi nosta kissa pöydälle ja sano, että miksi sinun pitäisi sitten hyväksyä hänen exänsä jos mies ei hyväksy sinun, varsinkin kun hänellä on paljon paremmat lähtötilanteet exäsi hyväksymiseen, erostanne on jo kauan. Jos mies ei silti ymmärrä, kannattaa varmaan harkita eroa vakavissaan, tai ainakin taukoa. Tuntuu että miehet menevät puolustus kannalle jos nainen alkaa sanomaan jostain asiasta, vaikka sanoisi syystäkin. Tuntuu, että jos naisella on luottamusongelma mies alkaa käyttäytyä niin, että ei edes ole luottamuksen arvoinen..ei tietysti pidä yleistää, mutta monet tuntuvat tämmöisiä olevan.

    • 6+11

      Itse kuulen syyksi aina että ei ole hänen ongelmansa jos minulla on huono itsetunto että pitää olla mustasukkainen. Syy siihen, miksi aina riitaannumme asiasta on siis miehen mielestä minussa, ei siinä, että hän roikottaa exäänsä mukana..

      Tässä tilanteessamme harmittaa se, että tänä koko aikana jolloin olemme yhdessä olleet meillä on ollut vain yksi riidanaihe, exä. Ainoa musta pilvi yläpuolellamme, exä. Ainoa syy lähestulkoon eroon, exä. Olen usein miettinyt että eikö mies oikeasti ymmärrä miten hyvin meillä asiat ja suhde olisi jos hän päästäisi siitä yhdestä ainoasta asiasta irti.

      Sain keskusteltua miehen kanssa (ensimmäistä kertaa tästä aiheesta ilman riitaa) tästä pian tapahtuvasta koirien näkemisestä, ja siitä paljonko se minua harmittaa. Eikä vähiten se että olin suunnitellut mielessäni yhteistä reissua meille ja hienoa kesäpäivää yhdessä kun hän vain ilmoittaa että et tule mukaan, menen katsomaan koiria (ja exää). Onnekseni hänelle taisi tulla hieman huono omatunto ja sanoi hetkeäkään miettimättä että ei hänen niitä tarvitse nähdä, voit tulla mukaan. Menin sentään loppujen lopuksi ohitse tärkeydessä..
      Mutta katsotaan nyt..

      Mites teillä nyt asiat ovat? Oletko jo puhunut viesteistä miehelle?

    • nintendogame

      Hyvä että saitte puhuttua ilman riitaa, jospa hän nyt viimein tajusi!

      Hän tulee kohta käymään niin sitten puhun..pelottaa, kun en yhtään tiedä mikä tässä on lopputulos, en tosiaan ymmärrä miksen vain samantien jätä häntä, mutta kun hän ei vaikuta epäluotettavalta kusipäältä muuten. Hän on muuten rehellinen ja huomaavainen yms. Kaikki ystäväni ja vanhempani ynnä muut ihmiset jotka hänet ovat tavanneet, pitävät hänestä, jopa vaikka olen kertonut heille tästä... En tiedä, no kohta selviää.

    • nintendogame

      Nyt ärsyttää, en saanut suuta auki

    • Elämä jatkuu

      Hei jätäpä tuo mies, hän pitää sinua vaan varalla ja yrittää jahdata eksäänsä. Hän ei todellakaan ole käsitellyt edellisen suhteen tunteitaan loppuun saakka, vaan elää vielä sitä edellistä suhdetta.

      • 6+11

        Sinulla on huono lähtökohta kertoa miehellesi lukeneesi hänen viestinsä, koska ihmiset eivät yleensä pidä siitä, että heidän yksityisiä asioitaan katsellaan heiltä salaa ja taitaa olla laitontakin kyseinen puuha..

        Minulla kävi hyvin tilanteessa jossa näin nämä exänsä viestit, sain eräänä alkoholilla höystettynä viikonloppuiltana hänen puhelimensa käteeni ja hän pyysi minua etsimään tietyn valokuvan. V-niinkuin valokuva ja V-niinkuin viestit ja hups kun sattuikin vieraassa kosketusnäytössä sormi lipeämään viestien kohdalle.. Ja sain asian samantien esille..

        On minulla ollut tilanteita, joissa olen viestit salaa lukenut. Eräs tilanne oli se, että miehen omituisesta käytöksestä aloin ihmetellä missä mennään ja katselin hänen viestejään tämän yöllä nukkuessa ja huomasin, että hänellä oli kolme muutakin naista minun lisäkseni. Mietin miten asian ottaisin esille, en voinut sanoa että "luinpas muuten viestisi" Sanoin tietäväni asiasta ja, että olin nähnyt hänen kirjoittavan tälle naiselle (kerroin vain että tiedän yhdestä toisesta). Ja niin hän kirjoittikin tälle aina minun kanssani ollessaan, joten väitteeni ei ollut mitenkään mahdoton ja hän uskoi sen. Hän tietysti kielsi koko asian ja minä olin hullu ja kuvittelin asioita ymsyms, mutta ei siitä sen enempää, mies oli muutenkin niin narsisti että hyvä kun pääsin eroon.

        Sinun pitäisi saada otettua asia jotenkin esille miehesi kanssa, mutta ole varovainen miten asian hänelle kerrot. Ja ehkäpä ehdottaa vaikka pientä taukoa jona aikana mies miettii kumpi on tärkeämpi, sinä vai exänsä. Taukoa ei pakko ole toteuttaa, mutta saisi mies kolauksen josta ehkä alkaisi miettimään asioita pintaa syvemmältä..


    • nintendogame

      Niin...kunpa vaan olisin saanut jotain muuta kautta tietää kuin lukemalla viestejä. Mutta silti en olisi tätä muuten ikinä saanut selville ja mielestäni hän on kuitenkin tehnyt pahemmin. Varmasti suuttuu että luin viestit, mutta hän on itsekin tehnyt saman edellisessä suhteessa epäillessään jotain.

      En silti voi olla miettimättä olenko itse ajanut suhteen tähän. Alussa mies kertoi exästään avoimemmin, jos exä pyysi apua jossain mies kertoi siitä heti minulle. En kokenut exää uhkana. Sitten aloin nähdä pettämisunia ja miettiä muutenkin liikaa miehen menneisyyttä ja kerroin tästä miehelle ja pikkuhiljaa alkoi tuntua siltä, että hän alkoi valehdella exästä ja se tietysti vaikutti minun käytökseeni, niinkuin tuolla alussa sanoin että olin epävarma ja outo miestä kohtaan ja miestä alkoi jossain vaiheessa jo sapettaa kun aina otin exän puheeksi... Eihän tuo silti oikeuta siihen, että hän on kaipausviestejä exälle laittanut, ärsyttää vaan että olisiko tilanne toinen jos en olisi ollut mustasukkainen, vaikka en sairaalloisen mustis ollutkaan, mielestäni ihan normaali, moni nainen ei hyväksyisi mitään yhteydenpitoa exää kohtaan, minä sentään hyväksyin, en vain halunnut valehtelua.

      Kyllä tässä jonkinlainen tauko pitää vähintään olla, en minä voi seurustella ihmisen kanssa jonka ajatukset on menneessä.

    • audry

      Nimeni on Ahiga Audrey, asun Ohio, USA ja olen iloinen siitä, että hänellä on kaunis ja miellyttävä aviomies, jossa on kolme lasta. Suuri ongelma tapahtui perheessäni vuosi sitten, minun ja mieheni väliltä, ​​niin kauheaa, että hän toi asian tuomioistuimen avioerolle. Hän sanoi, että hän ei enää koskaan pysy kanssani ja että hän ei enää rakastanut minua. Joten hän lähti talosta ja aiheutti minulle ja lapsilleni vakavia kipuja. Yritin kaikin keinoin saada hänet takaisin läpi paljon kerjäämistä, mutta kaikki ei käytä. Lopulta hän vahvisti, että hän oli tehnyt päätöksen ja hän ei koskaan enää näe minua. Kun pörröinen yö, kun tulin töistä, tapasin ystäväni, joka kysyi miestä. Selitin kaiken hänelle, joten hän kertoi minulle, että ainoa tapa, jolla voin saada mieheni takaisin on käydä oikeinkirjoittajalta, koska se todella toimi myös hänen puolestaan. En kuitenkaan uskonut oikeinkirjoitukseen, mutta minulla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin seurata hänen neuvojaan. Hän antoi minulle spell checkerin sähköpostiosoitteen, joka on [email protected]
      Joten seuraavana aamuna lähetin sähköpostin osoitteeseen, jonka hän antoi minulle ja oikeinkirjoitukselle, että saan mieheni takaisin kahteen päivään. Mikä loistava lausunto! LOL !!! En ole koskaan ajatellut, että hän puhui minulle ja kertoi minulle kaiken mitä tarvitsin tehdä. Seuraavana aamuna, mieheni, joka ei ole kutsunut minua yli vuoden ajan, kutsui minut takaisin. Niin mahtavaa? No niin hän palasi samana päivänä, paljon rakkautta ja iloa, ja hänet pyysi anteeksi hänen virheistään ja kivusta, joka hän sai minulle ja lapsilleni. Tästä päivästä lähtien suhteemme ovat olleet vahvempia kuin ennen. Kiitos avusta tästä suuresta oikeinkirjoituskanavasta. Minun neuvoni kaikille eri haasteiden kautta on ottaa yhteyttä tähän suuriin ihmiseen ja aivan kuten hän teki minulle, hän ratkaisee kaikki ongelmasi. Voit lähettää hänelle sähköpostin tämän sähköpostiosoitteen kautta. Lupasin hänelle, että kerron koko maailmalle hänen upeista voimistaan. jos olet missään tilanteessa tai jos sinulla on ongelmia "ottaa takaisin ex: nsi, ei ainoastaan, että hän voi auttaa sinua
      1) Edistetään kaikessa mitä teet.
      2) Ansaitse hyvää rahaa tai voita arpajaiset.
      3) Saavuta menestys liiketoiminnassa.
      4) hengelliset ongelmat.
      5) syytetty
      6) Etsi elämäsi kumppani.
      7) saada hyvin maksettu työ.
      8) Ota hallinta avioliittosi mukaan.
      9) saada hyötyä ja saada kiinnostusta ihmisiltä.
      10) menettää rahaa.
      (11) parantavat kaikki sairaudet. sekä parantavia ja epäterveellisiä kuin HIV / aids, syöpä, mikä tahansa
      (12) ratkaista raskauden ongelmat ja siunata sinua lasten kanssa.
      (13) Hanki viisumi tai työlupa
      hänen sähköpostiosoitteensa jälleen osoite on jälleen [email protected]

    • Eikoskaanenää

      Taputa itseäsi olalle jos pääset vielä helposti eroon. Ja muista bannata joka paikasta koska kohta alkaa se uudelleen lämmittely. Kun se suhde on siihen vanhaan exään väljehtyny niin helpot vanhat tutut ja exät kelpaa panoiksi. Ei tarvi tehdä pohjatyötä ja on varma & helppo pano.

    • Terveex

      Oi oi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe