hei apua ... tytöt ymmärtää pojat ei välttämättä
miten saan hyvän persen? en halua vaikuttaa itserakkalt mut mul on pitkät ja kauniit jalat ja kaikki niin sanoo mut perseest en oikee tiedä. mitä voisin tehdä ett saisin hyvän peban? en sit kaipaa vittuilijoita tänne :)
miten saan hyvän ja pyöreäään pepun? helppp
6
243
Vastaukset
- esim.
Pyöräily, hiihto, pikaluistelu ja rullaluistelu muokkaa mukavasti pebaa.
- Kuntosalille mars
Etu-, taka-, ja askelkyykyt, suorinjaloin maastaveto, painoa niin paljon että toistoja saa max 8-12, väh. 3 sarjaa. Jos menee enemmän, lisää painoa.
- Ylimääräistä15kg
Tuossa on linkki kotitreeni videoon. Sivulta löytyy myös muita kotitreenejä
http://www.blogilates.com/victoriasecretseries
löysin sivuston eilen niin en ole vielä itse ehtinyt kokeilemaan :)- Kuntosalille mars
Ei noilla lihasta saa, jumppahan tuo on. Kestävyyttä kyllä, ja parempaa lihaskuntoa. Eiköhän tuolla vähän rasvakin sula, kun tunnin veivaa. Pyöreään peppuun vaaditaan kovaa lihastreeniä, mm. kyykkyjä raskailla painoilla.
- geenitgeenit
Kuntosalille mars kirjoitti:
Ei noilla lihasta saa, jumppahan tuo on. Kestävyyttä kyllä, ja parempaa lihaskuntoa. Eiköhän tuolla vähän rasvakin sula, kun tunnin veivaa. Pyöreään peppuun vaaditaan kovaa lihastreeniä, mm. kyykkyjä raskailla painoilla.
Pääasiassa genetiikka määrää lihasten muodon ja koon.
Jotkut ihmiset ovat pitkäraajaisia, hoikkalihaksisia luonnostaan. Sellainen ei saa hankittua pyöreää, suht kookasta pakaralihasta millään liikunnalla.
Sitten on olemassa lattapeppuiset ihmiset, joilla on jo synnynnäisesti lantio kääntyneenä enmmän eteenpäin kuin keskiverroilla. Niilläkin ihmisillä lattapeppu on ja pysyy.
Monimuotoisuus on rikkautta!
- Lihastohtori
Googleta Treenaa peppu isoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637