Ens viikolla alkais taas Superdieetti,mietin alottaakko vai ei...4 muksun kotiäitinä, mies tekee pitkää päivää eli salille ei usein pääsis jos ollenkaan. Fitfarmista asiaa kyselin, ja sieltä tietysti vastattiin että tottakai kannattaa että heillä selkeät kotitreeniohjeet yms. Hmm...
Pudotettavaa ois ainakin 10kg, mieluummin enemmän...
Muita dieetillä olleita, kannattiko? Ja varsinkin jotka vaan kotona yrittäneet jumppailla ja noudattaa ruokavalioo?!
Kiitos vastauksista! :)
Pitää nyt täälläkin pähkäillä, eli Jutta G ja Superdieetti...
2
339
Vastaukset
- dieetti toimii
Tärkeintä painonpudotuksessa on syömiset. Noi lihasjumpat on hyviä myös tukemaan laihtumista. Kyllä kannattaa, jos et itseksesi saa aikaiseksi. Hyvät ja toimivat ohjeet! Porukan tuki netissä ja asiantuntijat s-postin päässä.
Olen vuosi sitten syönyt tarkalleen Jutan dieetillä, ja tulokset olivat hyviä. Pitää vaan päättää, että nyt! Ja tee treeniä niin paljon salilla kun vaan voit, kotona tulee helposti löysäiltyä. Jää sarjat kesken, kun on muka raskasta ;-). Itse kävin paljon kuntosalilla, kävelin pitkiä matkoja, uin, hiihdin, jumppailin kotona. Liikunta on jatkunut, syömiset lähteneet käsistä... Kurinpalautusta haeskelen.
Aina kannattaa pitää huolta itsestään ja elää välillä vaan itselleen. Kotona pienten lasten kanssa se vaan helposti jää. Toivottavasti löydät jostain ihan omaakin aikaa!
Lastenkin kanssa touhuaminen kuluttaa hyvin, ja kotihommat myös.
Itsestä se on kiinni miten sen dieetin ottaa ja minkälaisia tuloksia haluaa. - apppppppppppp
Kiitos! :)) Josko mä nyt ottasin itteäni viimein niskasta kiinni ja liittyisin :) oon jo ominpäin täs kevennelly, eli turhat hiilarit karsinu minimiin ja lisänny proteiinia. Kanaa,maitorahkaa,raejuustoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172