Oon 17 v nuori pojankloppi, harrastanut todella aktiivista urheilua siitä yläaste iästä asti, harrastuksina toimii thainyrkkeily ja kaikenmuunlainen kestävyysurheilu. Elikkä oon urheillut yleensä sen 7 krt/ viikko joskus ollut lepopäiviä. Kesäloman puolessavälissä kuitenkin sairastuin flunssaan joka jatkui kovana kuumeiluna ja angiinana.. Nyt, eilen noin 4 viikon tauon jälkeen urheilusta kävin lenkillä, ja nyt oikea polvi vihloo aina kun astuu väärin tai menee vähänkin kyykkyyn.. Ennen ei ole ollut mitään ongelmia polvissa. Tietääkö joku mistä johtuu? Ottaa kyllä aivoon, kun luuli että urheilut sun muut saa taas alottaa mutta ei..
Apua!! Liittyy polveen
Urheiluhullu95
1
54
Vastaukset
- ashanga
kokeile nyt ensin se etureiden venytys huolellisesti ja jos vähän vaihtelet suuntaa ja sitten vastapuolelta takareisi.
sitten jonkinlainen lonkankoukistajan venytys, jalka vaikka seinää vasten ja sitten toinen jalka eteen aika pitkälle.
muuten on mahdoton sanoa mistä johtuu polvikipu. se voi olla vaikka patellar tendits
http://www.sportsinjuryclinic.net/sport-injuries/knee-pain/jumpers-knee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713