Kivet ja hiekka auton pakoputkessa

Naisautoilija80

Jos peruutan autolla penkkaan siten että pakoputkeen menee hiekkaa ja kiviä, niin onko vaarana että jotakin rikkoutuu myöhemmin?

Huomasin tämän heti ja sain valtaosan kaivettua ihan puutikulla pois, mutta oletettavasti putkestä meni sisään hiekkaa ja ehkä jopa muutama peukalonsormenpään kokoinen kivi. Voisin kuvitella, että kaippa ne kivetkin johonkin siellä pysähtyy ennen itse moottoria tai katalysaattoria...

8

1584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RunttaaKaasuPohjaan

      Jos tarina olisi tosi, etä sitä täällä kyselis...

    • Naisautoilija80

      Tarina on tosi ja kyselen, jotta tiedän pitäisikö minun tehdä jotakin? Ei se siis täyteen sitä hiekkaa ja kiveä mennyt mutta jonkin verran

      • tehdä,,

        Tarkastaa kannatukset. Ei mene hiekka mihinkään..


    • anna hanaa

      Lähde paikaltaan täydellä teholla, niin voimakas pakokaasun virtaus puhaltaa hiekat pois.

    • asentaja 5

      Ei ne kivet ja hiekka putken sisällä mitttä haittaa.Jos ei ihan tukkoon mennyt niin poistuvat normaalissa ajossa.
      Eri asia jos putki vääntyy niin että kumilenkit katkeavat ajan myötä.
      Silloin pakoputki voi täristä poikki tai jopa pudota tielle.

    • Naisautoilija80

      Kiitokset asiallisesti vastanneille :)

    • Mitä tarkoitat älyttömällä kysymyksellä ?
      Ei voi jäädä mitään koska sinä olet itse sekaisin.

    • typerä ,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1204
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      53
      721
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      710
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      678
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      598
    Aihe