Haluan naisen Koreasta

KorealaisetNaiset

Korealaiset naiset ovat Aasialaisista naisista ehdottomasti kauneimpia. Onko kellään Korealaista naista? Kokemuksia kertokaa.

23

3309

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korealaisen mies

      Minulla on nainen Koreasta. En suosittele, ovat kovia rahan perään niin kuin kaikki aasialset naiset ovat. Tämä nainen ajaa minut hulluksi ja perikatoon, kun mikään ei riitä ja aina jokin on huonosti. Kova kitisemään joka asiasta ja Suomessa kaikki on niin huonosti; kylmä talvi, ihmiset juroja ja kaupoissa ei saa heidän omia ruokatuotteitaan, suomalainen ruoka huonoa ja väritöntä, ihmiset eivät hymyile kadullla eikä missään ja monet ovat tylyjä. Olenkin sanonut hänelle, että saa lähteä takaisin kotimaahansa jollei viihdy. On sen verran materian perään että ei pysty rakastamaan. Onhan se ymmärrettävää kun on asunut kurjuudessa koko elämänsä. Olen viiskymppinen ja eronnut mies suomalaisesta naisesta ja valittuni on juuri täyttänyt 25 vuotta, joten ikämme puolesta sovimme yhteen ja voisimme myös saada lapsia-

      • Anonyymi

        Mulla on korealainen nainen ja se on mukava


    • KorealainenNainen

      Sehän noissa Aasialaisissa taitaa olla vikana. Onko miten kaunis nainen? Teillä on aika paljon ikäeroa, olen itse alle 40-v ja ajattelin 25-30-v Korealaista naista. Mistä löysit oman naisesi? Oletteko naimisissa? Näyttävätköhän miten helposti alussa todellisen luontonsa. Olen pitänyt, että E-Korea olisi Japanin tasolla, eli että nämä naiset eivät olisi yhtä kurjissa oloissa, kuin Vietnam, Thaimaa, Phil

      • korealaisen mies

        Tapasin hänet työmatkalla Japanissa. Teemme erään saman yrityksen palveluksessa töitä. Ei tarvinnut hurjasti maanitella treffeille, oli heti valmis ja menimme myös aika nopeasti sänkyyn hotellihuoneessani. Sanoi, että haluaa pois Koreasta mahdollisimman pian ja lupasin auttaa. Näin olemme siis alkaneet suhteemme. Ihan tavallisennäköinen korealainen, siisti tietysti ja laiha ja lyhyt n. 152 cm lyhyt. Käyttää vaatekokoa 32 ja minä taas miesten koossa olen sellainen 44. Kyllä meitä aina tujotetaankin, mutta entä sitten.


      • jghjghj
        korealaisen mies kirjoitti:

        Tapasin hänet työmatkalla Japanissa. Teemme erään saman yrityksen palveluksessa töitä. Ei tarvinnut hurjasti maanitella treffeille, oli heti valmis ja menimme myös aika nopeasti sänkyyn hotellihuoneessani. Sanoi, että haluaa pois Koreasta mahdollisimman pian ja lupasin auttaa. Näin olemme siis alkaneet suhteemme. Ihan tavallisennäköinen korealainen, siisti tietysti ja laiha ja lyhyt n. 152 cm lyhyt. Käyttää vaatekokoa 32 ja minä taas miesten koossa olen sellainen 44. Kyllä meitä aina tujotetaankin, mutta entä sitten.

        No oot kyllä varsinainen satusetä.
        Vai että sä autoit naisen Suomeen? Et sitten tiennyt tätä:

        "Etelä-Korea (Korean tasavalta):
        Viisumivapaus Schengen-alueelle ja Suomeen
        Suomen hyväksymät matkustusasiakirjat: Tavallinen passi"

        Joten mihin hän sun apuas olis tarvinnu jos passi jo kerran oli kun jo pelkällä Korean pasilla pääsee kaikkiin Schengen-maihin.


      • Philippines

        Miten kurjissa oloissa? Tämä voi tulla yllätyksenä sinulle, mutta Filippiineillä löytyy rikas osa, keskiluokka, köyhät ja äärimmäisen köyhät, ja voinen sanoa että 90 % niistä naisista jotka tunnen menneen naimisiin Suomalaisen kanssa on kuulunut luokkaan keskiluokka.

        90% heillä on ennestään jokin yliopisto tai ammatillinen koulutus taustallaan, siinä missä Korealainen joutuu opetteleen kanssasi yhteistä kieltä Englanti, niin filipina osaa sitä valmiiksi melkovarmasti paremmin, kuin sinä.

        Luulen Korealaisen kulttuurin olevan sen verran kaukana länsimaisesta kulttuurista, et varmasti syntyy yhteen törmäyksiä, onne kuitenkin onnesi etsimiseen.


      • korealaisen mies
        jghjghj kirjoitti:

        No oot kyllä varsinainen satusetä.
        Vai että sä autoit naisen Suomeen? Et sitten tiennyt tätä:

        "Etelä-Korea (Korean tasavalta):
        Viisumivapaus Schengen-alueelle ja Suomeen
        Suomen hyväksymät matkustusasiakirjat: Tavallinen passi"

        Joten mihin hän sun apuas olis tarvinnu jos passi jo kerran oli kun jo pelkällä Korean pasilla pääsee kaikkiin Schengen-maihin.

        Olen ihan oikea mies, jolla korealainen nainen. Hän on Pohjois-Koreasta ja jouduin hänet ns. auttamaan pois maastaan. Ei mikään heloopo homma, mutta sen verran sinnikäs olin, että vihdoin ja viimein kiitos seisoi. Ajattelin, että pitäähän sitä tytteliä auttaa hädässä ja onhan siitä loppupelissä minullekkin hyötyä. Nyt vaan tilanne on hioeman tukala ja ero taitaa tulla. Mutta saahan tuolta muualta Aassiasta naisen, senkun käy valkkaamassa ja sitten vaan hakemassa omansa pois.


      • jyiokhjk
        korealaisen mies kirjoitti:

        Olen ihan oikea mies, jolla korealainen nainen. Hän on Pohjois-Koreasta ja jouduin hänet ns. auttamaan pois maastaan. Ei mikään heloopo homma, mutta sen verran sinnikäs olin, että vihdoin ja viimein kiitos seisoi. Ajattelin, että pitäähän sitä tytteliä auttaa hädässä ja onhan siitä loppupelissä minullekkin hyötyä. Nyt vaan tilanne on hioeman tukala ja ero taitaa tulla. Mutta saahan tuolta muualta Aassiasta naisen, senkun käy valkkaamassa ja sitten vaan hakemassa omansa pois.

        Vai oikein Pohjois koreasta, kas vaan. Pikkaisen vielä kehität trollaustaitojasi, tuo oli aika alkeellista. Ei edes hyvä, vaan huono.


      • Onhan se
        jyiokhjk kirjoitti:

        Vai oikein Pohjois koreasta, kas vaan. Pikkaisen vielä kehität trollaustaitojasi, tuo oli aika alkeellista. Ei edes hyvä, vaan huono.

        Ei taida olla Pohjois-Koreasta. Ne ihmiset eivät pääse ulos maastaan, eikä länsimaalaisten ole helppo saada viisumia.
        Trollausta siis.

        Olisin uskonu vielä ton Etelä-Korean.


      • hghjghjgh
        korealaisen mies kirjoitti:

        Olen ihan oikea mies, jolla korealainen nainen. Hän on Pohjois-Koreasta ja jouduin hänet ns. auttamaan pois maastaan. Ei mikään heloopo homma, mutta sen verran sinnikäs olin, että vihdoin ja viimein kiitos seisoi. Ajattelin, että pitäähän sitä tytteliä auttaa hädässä ja onhan siitä loppupelissä minullekkin hyötyä. Nyt vaan tilanne on hioeman tukala ja ero taitaa tulla. Mutta saahan tuolta muualta Aassiasta naisen, senkun käy valkkaamassa ja sitten vaan hakemassa omansa pois.

        "Hän on Pohjois-Koreasta ja jouduin hänet ns. auttamaan pois maastaan."

        Silloin kun rupeaa satuilemaan niin pitäisi muistaa edes mitä edellisessä viestissä on kirjoittanut ettei itse puhu itseään pussiin sillä edellisesä viestissähän kerroit:

        "Tapasin hänet työmatkalla Japanissa."

        Eli tapasitko hänet Japanissa vai Pohjois-Koreassa vai oikeasti vain unissasiko tapasit?

        Ja toi tarina vielä:
        "Kova kitisemään joka asiasta ja Suomessa kaikki on niin huonosti; kylmä talvi, ihmiset juroja ja kaupoissa ei saa heidän omia ruokatuotteitaan, suomalainen ruoka huonoa ja väritöntä"

        Jos olisi oikeasti Pohjois-Koreasta niin miksi valittaisi koska kylmä talvihan sielläkin on ja kaupoista ei saa käytännössä mitään ruokaa jne. jne.

        Tuon tarinan olisi vielä jotenkin uskonut etelä-korealaisen suusta mutta sähän jouduit vaihtamaan maata kesken satuilun kun puhuit jo heti eka viestissä itsesi pussiin :)

        "saahan tuolta muualta Aassiasta naisen, senkun käy valkkaamassa ja sitten vaan hakemassa omansa pois"

        No just!
        Nimenomaan tuo tapa on varmin mahdollinen keino kerätä ongelmia.
        Jos tuolla asenteella etsii itselleen vaimoa ja jos jonkun vielä onnistuu saamaan niin 100% varmuudella vaimoksi saatu nainen on juuri sellainen playeri josta eka viestissä valitat.


      • korealaisen mies
        hghjghjgh kirjoitti:

        "Hän on Pohjois-Koreasta ja jouduin hänet ns. auttamaan pois maastaan."

        Silloin kun rupeaa satuilemaan niin pitäisi muistaa edes mitä edellisessä viestissä on kirjoittanut ettei itse puhu itseään pussiin sillä edellisesä viestissähän kerroit:

        "Tapasin hänet työmatkalla Japanissa."

        Eli tapasitko hänet Japanissa vai Pohjois-Koreassa vai oikeasti vain unissasiko tapasit?

        Ja toi tarina vielä:
        "Kova kitisemään joka asiasta ja Suomessa kaikki on niin huonosti; kylmä talvi, ihmiset juroja ja kaupoissa ei saa heidän omia ruokatuotteitaan, suomalainen ruoka huonoa ja väritöntä"

        Jos olisi oikeasti Pohjois-Koreasta niin miksi valittaisi koska kylmä talvihan sielläkin on ja kaupoista ei saa käytännössä mitään ruokaa jne. jne.

        Tuon tarinan olisi vielä jotenkin uskonut etelä-korealaisen suusta mutta sähän jouduit vaihtamaan maata kesken satuilun kun puhuit jo heti eka viestissä itsesi pussiin :)

        "saahan tuolta muualta Aassiasta naisen, senkun käy valkkaamassa ja sitten vaan hakemassa omansa pois"

        No just!
        Nimenomaan tuo tapa on varmin mahdollinen keino kerätä ongelmia.
        Jos tuolla asenteella etsii itselleen vaimoa ja jos jonkun vielä onnistuu saamaan niin 100% varmuudella vaimoksi saatu nainen on juuri sellainen playeri josta eka viestissä valitat.

        Tapasin hänet työmatkallani Japanissa. Hän oli siellä myös työmatkalla ja tietyn tahon suojeluksen. Työskentelemme erään saman firman piikkiin. En voi sanoa nimiä.

        Valitettavasti hänelle ei sopinut samat tuotteet kuin hän oli tottunut saamaan omassa köyhässä maassaan. Pohjois-Korean kylmyys ei vedä vertoja Suomen pitkälle ja kylmälle talvelle. Ihmiset hänen mielestään juroja, mutta tottahan se on .Ei käy kiistäminen.

        Turha väittää, että olisin puhunut itseni pussiin. Tapasin hänet Japanissa ja hän on edelleen pohjois-Koreasta. Yritä ymmärtää luettuasi.

        Olen kyllä jo katsonut sen verran pitkään hänen kiukuttelujaan ja olen itseni mielestä viriili mies, joten miksi en lähtisi hakemaan uutta vaimoa vaikka nyt sieltä Thaimaasta. Eräällä kaverillani on vaimo Thaimaasta ja sanoi että sieltä saa vaimon matkaansa turistikäynnillään. Ajattelin kyllä kokeilla onneani ja olisi hienoa, jos toivottaisitte onnea sen sijaan että moittisitte. Miehiähän tässä ollaan kaikki ja melko heteromeiningillä-


      • heheheheh
        korealaisen mies kirjoitti:

        Tapasin hänet työmatkallani Japanissa. Hän oli siellä myös työmatkalla ja tietyn tahon suojeluksen. Työskentelemme erään saman firman piikkiin. En voi sanoa nimiä.

        Valitettavasti hänelle ei sopinut samat tuotteet kuin hän oli tottunut saamaan omassa köyhässä maassaan. Pohjois-Korean kylmyys ei vedä vertoja Suomen pitkälle ja kylmälle talvelle. Ihmiset hänen mielestään juroja, mutta tottahan se on .Ei käy kiistäminen.

        Turha väittää, että olisin puhunut itseni pussiin. Tapasin hänet Japanissa ja hän on edelleen pohjois-Koreasta. Yritä ymmärtää luettuasi.

        Olen kyllä jo katsonut sen verran pitkään hänen kiukuttelujaan ja olen itseni mielestä viriili mies, joten miksi en lähtisi hakemaan uutta vaimoa vaikka nyt sieltä Thaimaasta. Eräällä kaverillani on vaimo Thaimaasta ja sanoi että sieltä saa vaimon matkaansa turistikäynnillään. Ajattelin kyllä kokeilla onneani ja olisi hienoa, jos toivottaisitte onnea sen sijaan että moittisitte. Miehiähän tässä ollaan kaikki ja melko heteromeiningillä-

        Eikö sulla parempaa tekemistä ole, kuin satuilla trollia yömyöhäänkin vielä? No et varmasti ainut syrjäytynyt.


      • korealaisen mies
        heheheheh kirjoitti:

        Eikö sulla parempaa tekemistä ole, kuin satuilla trollia yömyöhäänkin vielä? No et varmasti ainut syrjäytynyt.

        Olen kohta puolin syrjäytynyt entinen korealaisen mies. Ero tulee, puhuttiin siitä tänä aamuna. Mutta onneksi voin hakea uuden ja ehomman emännän Thaimaasta.


    • Hyviä ja huonoja

      Ystäväni vaimo on korealainen ja hän on mukava ja kotoisa kuin mikä tahansa naapurin emäntä. Toisaalta minusta kiinnostui kerran korealaisnainen, jolle tärkeää oli vain laihduttaminen, meikit ja merkkivaatteet. Neuvoni on tutustua ihmiseen ja varoa pintaliitäjiä. Jos korealaiset naiset ovat sinusta kauniita siksi, että ovat langanlaihoja ja ulkonäöltään edustavia, oletko valmis jakamaan loppu elämäsi tupakoivan, aivottoman ja luksuselämää edellyttävän edustusvaimon kanssa?

      • kierretty tahkoo

        Olin työmatkalla Koreassa. Menin kylille Souliin ja juttelin naisten kanssa. Ei ne minun mielestäni olleet mitenkään nättejä suhteutettuna aasiaan.
        Mielestäni jotkut filippiinot, japanilaiset ja kiinalaiset ovat edellä korealaisia. Voi Koreasta löytää myös hyvännäköisiä mutta suurinosa mielestäni aasialaisittain hevosnaamoja(anteeksi ilmaisu).

        Nätein pöydällinen eli 11 naista oli läsnä kun join muutaman drinkin Japan airlines yhtiön lentoemäntien kanssa. Laatutyttöjä sanoisin, ainakin ulkonäöllisesti.


    • beeen theeere

      No ei ole, ja siksi siellä myöskin kauneus kirurgia jyllääkin. Filippiiniläiset ovat paljon paljon tunnetumpia kauneudestaan, tämän tietävät korealaisetkin. Mut makuasiat on makuasioita.

    • NainenKoreasta

      Okei, tuo voi olla totta, että paljon kirurgiaa ja sitten ne tavalliset eivät ole niin nättejä, vaan juuri niitä "hevosnaamoja", onpa kamala ilmaisu :)

      Katsellaan philippiineiltä, se tuntuu muutenkin helpommalta vaihtoehdolta, eikun reissuun!

      • epäileväinen esko

        Väärin, vaikka itselläni on ulkomaalainen vaimo se ei tarkoita sitä ettei joku suomalainen nainen olisi parempi.
        Ei naisia löydä asenteella "menen ja haen".
        Kemiat määräävät suhteen syvyyden.

        Ainut asia miksi olen nykyisen vaimon kanssa yhdessä oli yhteisesti vietetty aika ilman sitä ajatusta että joskus olisimme naimisissa.
        Yhteinen aika ja kokemukset vievät ihmisiä joko yhteen tai erottavat. Parisuhteen alku on tärkeä. Et voi löytää itsellesi sopivaa puolisoa vain menemällä, katsomalla ja ottamalla.
        Ei suhteet noin onnistu.


      • Philippines
        epäileväinen esko kirjoitti:

        Väärin, vaikka itselläni on ulkomaalainen vaimo se ei tarkoita sitä ettei joku suomalainen nainen olisi parempi.
        Ei naisia löydä asenteella "menen ja haen".
        Kemiat määräävät suhteen syvyyden.

        Ainut asia miksi olen nykyisen vaimon kanssa yhdessä oli yhteisesti vietetty aika ilman sitä ajatusta että joskus olisimme naimisissa.
        Yhteinen aika ja kokemukset vievät ihmisiä joko yhteen tai erottavat. Parisuhteen alku on tärkeä. Et voi löytää itsellesi sopivaa puolisoa vain menemällä, katsomalla ja ottamalla.
        Ei suhteet noin onnistu.

        Vähän samalla linjalla olen kanssasi, näitä yrittelijöitä sekä menijöitä on paljon liikkeellä, jotain helppoudesta sekä onnistumisesta kertoo Se et Filippiineiltä solmittuja avioliittoja on vuositasolla joitakin kymmeniä. Minusta tuntuu että aloittaja löytää ja saa vaimonsa helpommin Suomesta, maammehan on täynnä yksinäisiä naisia.


      • Philippines
        Philippines kirjoitti:

        Vähän samalla linjalla olen kanssasi, näitä yrittelijöitä sekä menijöitä on paljon liikkeellä, jotain helppoudesta sekä onnistumisesta kertoo Se et Filippiineiltä solmittuja avioliittoja on vuositasolla joitakin kymmeniä. Minusta tuntuu että aloittaja löytää ja saa vaimonsa helpommin Suomesta, maammehan on täynnä yksinäisiä naisia.

        Aloittajalle vielä sen verran, että jos kuitenkin halajat muualle, niin tutustu suomi24 Filippiinit palstaan, Filippiinit seuran sivustoihin, facebook ryhmiin, hanki tietoa maasta ja tavoista.


    • Ei saa yleistää!

      On yleinen harhaluulo, että kaikki Korean naiset olisivat koreita. On myös muistettava, ettei kaikilla turkkilaisilla ole turkkia. Ei saa yleistää.

    • Anonyymi

      Ihan samaa lajia mustien afrikkalaisten kanssa kaikki itäaasialaiset, kaakkoisaasialaiset ja keskiaasialaiset (eli samaa koin kaakkoisaasialaiset ja itäaasialaiset)

    • Anonyymi

      ......

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe