Poikaystävä ja sen paras ystävä (nainen)

outoako_on

En tiedä, minne tämän laittaisi, mutta olkoon tällä alueella.

Minun poikaystäväni hyvä ystävä on naispuolinen, ja he viihtyvät hyvin yhdessä. Heillä ei ole mitään salasuhdetta (luotan poikaystävääni), mutta minua vaivaa se, että tämä poikaystäväni naispuolinen ystävä pyytää poikaystävääni aina ulos tupakalle (aina!). Tuntuu, ettei se nainen osaa polttaa sitä tupakkaa yksikseen, aina täytyy olla poikaystäväni seurana... Poikaystäväni ja hänen naispuolinen ystävänsä asuvat parin kadunkulman päässä toisistaan, ja nainen soittaa hänet aina kanssaan tupakalle (poikaystäväni ei siis polta, menee todellakin vain seuraksi).

Minua on alkanut vaivaamaan se, että onko tämä ns. normaalia? Siis tuntuu, että poikaystäväni on pakko nähdä joka päivä hänen kaveriaan tupakanpolton yhteydessä, jota tapahtuu pari-kolme kertaa päivässä... Mitä te ajattelette tästä?

135

8939

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M26öj

Menee jo liiallisuuksiin, itse en moista suvaitisi päinvastaisessa tilanteessa (olen mies).

Vaikka vielä ei ole mitään (tai mistä sitä tietää) niin kohta on jos meno jatkuu samanlaisena. Toki kaverina voi olla mutta eikö kellojen pitäsi soida jos 2-3 kertaa päivässä ??

Luottamuksen menettää sillä sekunnilla kun jotain paljastuu, älä luota liikaa. Tiput vaan korkeammalta jos olet liian sinisilmäinen. Aina pitää vähän skarppina olla.

• jotain on

Outoa on. Vaikka minulla naisena olisi naisystävä, joka juoksuttaa tuolla tavalla niin olisi orjallista ystävyyttä. Jotain on sairasta tai tämä nainen on kiintynyt poikaystävääsi. Ei ole ihme jos alkaa epäilemään ja loukkaantuu moisesta.

• iem1
        jotain on kirjoitti:

Outoa on. Vaikka minulla naisena olisi naisystävä, joka juoksuttaa tuolla tavalla niin olisi orjallista ystävyyttä. Jotain on sairasta tai tämä nainen on kiintynyt poikaystävääsi. Ei ole ihme jos alkaa epäilemään ja loukkaantuu moisesta.

Menkää porukalla samaan sänkyyn. Se piristää mieltä ja luulot katoaa.

• Imua Imua Imua
        jotain on kirjoitti:

http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/diiva-nainen.html ,
        joka on poikaystäväsi kaveri tykkää ainakin selkeästi imemisestä.

• puhukaatoisillenne
        Imua Imua Imua kirjoitti:

http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/diiva-nainen.html ,
        joka on poikaystäväsi kaveri tykkää ainakin selkeästi imemisestä.

Olen mies, minulla on muutamia läheisiä naisystäviä. Ei mitään seksiin kalskahtavaakaan. Mielestäni tuo on aivan normaalimenoa, vastakkainen sukupuoliystävyys on erilaista luontevuudessaan, rooleja ei tarvitse vetää. Jos asia häiritsee Sinua, aloittaja, lähde mukaan tupakkatuolioihin, parhassa tapauksessa saat uuden ystävän.
        Kunnollisia miehiä on harvassa, nainen jolla on oikea miespuolinen ystävä varmaan arvostaa miestä, itse ainakin arvostan naisystäviäni ja avartavas maailmankatsomusta.
        Pitkä sinkkuus voi myös altistaa arvostamaan vastakkaisen ystävyyttä, pysyy tatsi. Ystävyys on arvoasia, elintärkeyttä. Luontevia ystävyyssuhteita kannattaa vaalia.
        Kerro poikaystävällesi, miltä Sinusta tuntui ja liity tupakkarinkiin, luultavasti tupakkatyttö on yksinäinen ja vain arvostaa miehesi ystävyyttä. Omat naisystäväni ovat entisiä rakastettuja ja suhtaudun heihin luottavan läheisesti.
        Mene mukaan, tilanne on varmasti hankala myös miehellesi joka rakastaa Sinua mutta arvostaa myös ystäväänsä.
        Vastakkaisen sukupuolen puhdas ystävyys on hieno juttu. Rakkaus ja ystävyys, miehesi valitsisi Sinut ja rakkauden mutta ystävistäänkään ei ole helppo luopua.
        Mene mukaan, tyttö voi olla hyvinkin mukava.

• zhdzhdthyhgrhr
        iem1 kirjoitti:

Menkää porukalla samaan sänkyyn. Se piristää mieltä ja luulot katoaa.

Suhde on jo alkanut:: " he viihtyvät hyvin yhdessä. Heillä ei ole mitään salasuhdetta (luotan poikaystävääni), ..." Kovasti vähän tunnet miehiä. Mutta ei hätää, 2 v. päästä naurat ex-poikaystävällesi, jos enää edes muistat tyyppiä.

• Nimetön111113

Mee miten mukaa (ei oo pakko poltaa)

• outoako_on

Menenkin aina välillä, harmitonta jutteluahan tuo näyttää olevan. Silti minusta se on kyllä jotenkin outoa, että poikaystäväni täytyy olla aina saatavilla...

• jotainrajaa

Mietipä miksi poikaystäväsi lähtee mukaan. Ei ole tavatonta että on naisia jotka havittelevat toisen miestä mutta lopultakin syy on sen joka menee mukaan siihen. Se on miehen tehtävä loppu siitä ja tunnettava rajat.

Ehdotan että teet tilanteen jossa ystäväsi on valittava lähteä tai jäädä sinun luoksesi, jos hänelläon vaikeuksia päättää, anna hänen mennä kokonaan.

• kaija3
        jotainrajaa kirjoitti:

Mietipä miksi poikaystäväsi lähtee mukaan. Ei ole tavatonta että on naisia jotka havittelevat toisen miestä mutta lopultakin syy on sen joka menee mukaan siihen. Se on miehen tehtävä loppu siitä ja tunnettava rajat.

Ehdotan että teet tilanteen jossa ystäväsi on valittava lähteä tai jäädä sinun luoksesi, jos hänelläon vaikeuksia päättää, anna hänen mennä kokonaan.

Mä olen samaa mieltä.
        Yhden ystävättären miehellä on naispuolinen ystävätär, joka monta kertaa päivässä viestittelee/soittaa ystävättären AVIOMIEHELLE. Tosi törkeää.

• Aromaa Marilyn
        kaija3 kirjoitti:

Mä olen samaa mieltä.
        Yhden ystävättären miehellä on naispuolinen ystävätär, joka monta kertaa päivässä viestittelee/soittaa ystävättären AVIOMIEHELLE. Tosi törkeää.

Ite pyydän miehiä kanssa mun luokse tupakalle jotka on varattuja. Oon siis tällänen ihan perus baarimikko, jolla ennen ollu ponihäntä. Ei monet gimmat uskois mitä niiden jäbät tekee meitsin kämpillä. Imetään toisiimme ja välillä annan laittaa kans kakkoseen. Mut se pysyy miesten välisenä ;)

• 5475474754574

Kyllä se voi olla, että se poikkikses kaverityttö himoitsee poikkikses kalua!!

• TURPAAN HETI!

TURPAAN VAA!

• savumerkkiliput

On ihan normaalia että röökaajat pyytävät kavereita röökille jos asuvat lähikulmilla. Se on yks tupakanpolttajien sosiaalinen tapa et käydään yhessä röökillä nopeeta moikkaamassa vaikka vartiksi ja turistaan samalla niitä näitä.

• Outoako_ON

Siinä saattaa vierähtää tuntikin ja poikaystävä jättää yhteisen tekemisenkin (leffan kattelu esim) kesken ku kaveria täytyy mennä kattomaan kun se polttaa... Poikaystävä menee sen naisen aikataulujen mukaan vaikka tyttöystävä eli mä olen vieres.

• Sori mutta
        Outoako_ON kirjoitti:

Siinä saattaa vierähtää tuntikin ja poikaystävä jättää yhteisen tekemisenkin (leffan kattelu esim) kesken ku kaveria täytyy mennä kattomaan kun se polttaa... Poikaystävä menee sen naisen aikataulujen mukaan vaikka tyttöystävä eli mä olen vieres.

Oletkos varma että sinä olet sen kundin mielestä sen tytöystävä,eikä se toinen.

• KALLE KELLO
        Outoako_ON kirjoitti:

Tunnissa ehtii vaikka mitä. No usko nyt, vetävät sinua höplästä niin että paukkuu. On niillä varmasti hauskaa siinä peuhaamisen välissä, kun nauravat sinun hyväuskoisuudellesi.

• fjkfgjkfdjkfjkdjkf
        Outoako_ON kirjoitti:

Iiik, että vierähtää jopa tuntikin. Oletko täysin tyhmä, johan sitä nauraa koko kortteli.

• Mut toi ei polta

Aikamoisia tapoja kun toi poju ei polta.

• Huh mikä jätkä!

No nyt kyllä keskustelet asiasta jätkän kanssa ja vakavasti! Tuohan on jo aivan sairasta! Kesken leffaa pitää pompata tupakalle vaikkei edes polta, sairasta pomppia jonkun muijan jonka kanssa ei edes seurustele pillin mukaan!

Tuo on sitäpaitsi sairaan epäkohteliasta ja törkeää sinua kohtaan!
      Ihan sama asia kuin jos on kaveri kylässä ja joku soittaa, niin silloin ei jäädä tunniksi juoruilemaan puhelimeen vaan sanotaan että "sori, en nyt voi puhua, minulla on vieras, täytyy pitää hänelle seuraa!"
      Ihan samalla tavalla jos on kaveri vieraana, ei lähdetä toisen kaverin kanssa käymään ulkona ja jätetä kaveria tunniksi yksin kotiin odottamaan! Vielä vähemmän jos kyse on tyttöystävästä! Pitäisi olla itsestäänselvä asia, mutta joko jätkäsi on hyvin nuori eikä vielä oikein tajua elämän realiteetteja, tai sitten taitaa olla vähän simppeli tai jotain noin niinkuin kauniisti sanottuna...

Laitat jätkän valitsemaan että sinä taikka se muija! Jos haluaa olla sinun kanssasi, niin pitää sitten tästälähin keskittyä olemaan sinun kanssasi silloin kun sinä olet hänen luonaan! Eli saa tästälähin sanoa sille muijalle kun soittaa, että "en nyt voi lähteä tupakalle, kun tyttöystäväni on täällä." Kertokoon syyn sille sitten joskus tupakalla taas kerran.

Itse jättäisin mokoman hyypiön jos ei tuohon kuvioon suostu! Siinähän sitten tajuaa, mihin tuollainen käytös suhteen johtaa!
      Hänen käytöksensä sinua kohtaan on moukkamaista ja epäkunnioittavaa! Antaa viestiä, ettet ole tärkeä, hän ei arvosta sinua ja seuraasi, röökimuija on aina tärkeämpi kuin sinä.

Eri asia kun et ole paikalla, silloin voi pomppia sen toisen muijan luo tupakalle vaikka 5 minuutin välein, mutta kun sinä olet hänen kanssaan, niin saa luvan tästälähin sitten keskittyä olemaan sinun kanssasi!

Ja tuosta muijasta: En tiedä kun en tunne, mistä tuossa pohjimmiltaan on kyse. Onko läheisriippuvainen tapaus, joka pelkää yksinoloa ja on siksi ripustautunut poikkikseesi ja haluaa siksi nähdä tätä niin usein? Yksinäinen eikä muita kavereita?
      Monille naisille on myös tyypillistä paha tahto muita naisia kohtaan. Taustalla voi olla ilkeä halu katkoa välinne. Tekee sinulle kiusaa pyytämällä poikkistasi röökille aina kun olet hänen kanssaan. Saa kicksejä siitä, että on hänelle tärkeämpi kuin sinä, jätkä hyppää hänen luokseen aina heti kun hän kutsuu jättäen sinut vaikka tunniksi yksin kesken yhteisen iltanne!
      Voi olla myös mustasukkainen kaveristaan, vaikkei tätä itselleen haluaisikaan ja yrittää siksi sotkea välinne.
      Tai sitten haluaa. Voi ihan hyvin yrittää tätä selkäsi takana.

Mutta oli syy mikä tahansa, kiellä häntä ehdottomasti enää IKINÄ lähtemästä sen misun kanssa röökille silloin kun sinä olet hänen kanssaan!!! Silloin kun hän on sinun kanssasi, hänen on oltava sinun kanssasi eikä lähdettävä huitelemaan muiden luo!!! Eihän tuommoisesta seurustelusta tule yhtään mitään, jossa on kolmas osapuoli suhteessa! Poikaystäväsi on kasvettava aikuiseksi ja tajuttava se, tai muuten lähdet lätkimään! Ei tuo ole normaalia ja hyvää käytöstä sinua kohtaan!
      Revi vaikka raivarit ja kunnon riita asiasta, mutta VAADI kunnioittavaa kohtelua itseäsi kohtaan! Ei hänen tarvitse välejä kaveriinsa poikki laittaa, mutta sinun luotasi ei saa enää KERTAAKAAN poistua kesken röökille!!! Ei ole mitään miehen käytöstä tuommoinen.

• kieltämättä outoa...

Outoa ettei tämä röökille pyytävä nainen tajua että ehkä ei viitsi aina pyytää mukaan koska saattavat tehdä jotain muuta. Mutta vaikuttavat olevan todella hyviä ystäviä..Melkein tulee olo ettei tämä nainen kunnioita sinun suhdetta poikaystävääsi, ja ajattelee itsensä tavallaan ohi sinun tärkeämmäksi. Yritä näissä röökille lähtö tilanteissa vihjailla ettet ole ok asian suhteen. huokailet että taasko sinne ulos pitää lähteä ja heität vaikka että kukas se sun tyttöystävä nyt olikaan, vähän huumorilla mutta napakasti kuitenkin. Kyllä pitäis poikaystävän päässä joku lamppu syttyä. Turha kuitenkaan mitään riitaa tuosta tehdä, jossei se sitten siihen mene ihna itsestään..
      Joskus poltin itsekin ja kävin naapurin pojan kanssa ulkona joskus useamman kerran päivässä, mutta poikaystäväsi ei polta joten miksi hän aina jaksaa raahautua ulos. Ja myös jos olisin seurustellut en varmasti olisi ravannut ulkona naapurin pojan kanssa vaikka hyviä ystäviä oltiinkin. Eli on tuo aika outoa kyllä...

• Ei_oo_outoa

Munkin paras ystävä on naispuolinen, eikä se ole aiheuttanut mitään ongelmia koskaan. Miksi kavereiden kanssa ei voisi käydä mm saunassa jne. Tyttöystävä on sitten erikseen ja kaverit on kavereita. Ei pitäs olla epäselvää.

• No-on-outoa

Kyllä meidän suhteeseen vaan tulis ongelmia, jos poikaystävä ramppaisi kaverinsa luona joka päivä montakin kertaa, ja lähtisi vieläpä aloittajan kertomalla tavalla kesken yhteisen elokuvan ja viipyisi tunnin! Ihan sama olisiko nais- vai miespuolinen kaveri kyseessä.
        Aloittajalle: ei oo hyväksyttävää toimintaa, ota puheeksi poikaystäväsi kanssa, voit myös kysyä tältä kaverilta, että miksi muuten tarvitset tupakalla käymiseen jonkun mukaan?

• asiaa5
        No-on-outoa kirjoitti:

Kyllä meidän suhteeseen vaan tulis ongelmia, jos poikaystävä ramppaisi kaverinsa luona joka päivä montakin kertaa, ja lähtisi vieläpä aloittajan kertomalla tavalla kesken yhteisen elokuvan ja viipyisi tunnin! Ihan sama olisiko nais- vai miespuolinen kaveri kyseessä.
        Aloittajalle: ei oo hyväksyttävää toimintaa, ota puheeksi poikaystäväsi kanssa, voit myös kysyä tältä kaverilta, että miksi muuten tarvitset tupakalla käymiseen jonkun mukaan?

Onko mitään järkeä tossa hommassa,mikäs tehtävä jää ns. tyttöystävälle,siis makaa miehen kanssa ja toinen soittelee ja saa miehen hyppimään ,eihän toi ole kaveruutta ,näillä tapailijoilla on riippuvuus suhde, eivät tarvitse enää sekoittaa toisia heidän suhteeseen, hehkööt kaiken kahden.Vai oletko sinä itseäsi kunnoittava nainen,kun siedät moista touhua,luulisi selviävän pois lähtemällä kuviosta.

• Paksu pate
        No-on-outoa kirjoitti:

Heivaa se ajoissa.

• Hyi!

Toista sukupuolta olevan kaverin kanssa saunaan??????!!!!!!! Et ole aivan normaali!

• Hyi! kirjoitti:

Toista sukupuolta olevan kaverin kanssa saunaan??????!!!!!!! Et ole aivan normaali!

onhan sekasaunat ihan normaaleja :D

• kivat kaverit
        amfetax kirjoitti:

onhan sekasaunat ihan normaaleja :D

Aina on käyty hyvien kavereiden kanssa sekasaunassa.
        Ei siinä ole mitään ihmeellistä.

• Siis asuu parin kadun kulman päässä ja soittelee poikakaverillesi hänet tupakille vaikk hän ei ees polta,voi hyvät hyssyrät kyllä pokakaverisi pitää kieltäytyä moisesta asiahan on vaan niin että tää naikkonen tykkää sulhasestasi,eli lopeta vaan tämä homma,ettet tuu pettymään,jos viell ei oo tapahtunut mitään,kyllä tää naikkonen osaa viekoitella poika kaverisi sänkyyn,oikiastaa hänellä on jo ote,miks muuten sun poikakaverisi sinne menis.ja useasti päiväs,älä luota liikkaa ettet pety:

• jou mään chigago

Kyllähän sitä elokuvan katsomisen lopettaa jos saa pillua.

• ISO10Värkki

saa,jos saa kunnon Munaa, siis nainen

• laita rajat

Miesten ja naisten kaverisuhteissa on se huonopuoli, että siihen saattaa aina tulla jokin seksuaalinen vire mukaan. Jompikumpi kiinnostuu toisesta. Siksi liiallinen kaveraaminen ei ole hyväksi jos on parisuhteessa.

• viatonta aivan

Tuo on kyllä liikaa, mutta se ei haittaa mua jos esmes viestittelevät ja tekstailevat päivittäin.

• HAITTAA!!!

HAITTAA SEKIN!!

• Lopeta ajoissa

Miksi suostut moiseen käytökseen?

Joko on sinun kanssasi, tai sitten sen "myrkkykääröjä" polttelevan naisen "tupakkavahtina" ja seuralaisena!

Luottaa ei kannata noin sinisilmäisesti kehenkään, saati sitten toisen naisen mukaan rientävään "poikakaveriin" - ei tuo ole sinun ystäväsi! Jotain tarvitsemaansa nähtävästi "saa" sinultakin ja käyttää vain hyväkseen sitä.

• sähkösenä höyrrynä

noo. sähkösenä!!!!

• Tiesittekö..

Että Suomalaisessa Kirjakaupassa on yli 6 tuhatta kirjaa ja 2 tuhatta lehteä??

• Heikot pyytää apua ei mihiinkään.

• Sumpsan Sulttaani

On ihmisillä hirvee hinku neuvoa toisia. Antakaa rauha

• selvä kuvio27

Pitäisi kyllä aloittajan tajuta että ...... ei ne röökitapaamiset aidosti mitään viattomia ole, vaan heillä on SUHDE ...mutta he sen NAAMIOIVAT ...joksikin röökitapaamiseksi, jotta sinä et sitä huomais, ja et kyllä ole osannut huomioida.

Aikuiset ihmiset eivät normaalisti tee niin, kuten poikaystäväsi tekee, sillä kyllä siellä petipuuhissa käydään...aina...kun tilaisuus tulee, ja asia on varmastikkin niin, sillä tuollaiseen ns. ystävyyteen ei usko kukaan !

Ota nyt itseäsi niskasta kiinni, ja lopeta tuo pelleily, sillä heidän suhteensa on kyseisellä tavalla jo niin pitkällä, että tuskimpa pystyt sitä enää kieltämään, eikä poikaystäväsi sinua tottelisi.

Ei muuta, kuin laita kaveris käveleen !

• Jätä se

Sika !

• Paljon naisystäviä

Itse olen mies jolla on paljon naispuolisia ystäviä ja vain pari miespuolista ystävää. Kuitenkin kaikille yhteinen tekijä jotka tupakoi on tuo, että pyydetään mukaan tupakalle (itsekkään en polta) ja sitten siellä jutellaan kaikenlaista pientä. Sitä samaa jutustelua mitä esim. sisätiloissakin. Olen kysynyt omilta ystäviltäni miksi he haluavat minut mukaan tupakalle. Tässä lista vastauksista:

1. Huvikseni. Ei ole kuitenkaan pakko tulla jos et halua. On vaan mukavaa, että on seuraa tuolla iltapimeässä.

2. Voi jatkaa keskustelua siitä aiheesta mihin jäi sisällä.

3. Yksin ei ole niin kivaa kuin seurassa

4. En uskalla yksin mennä kun siellä on se pelottava naapuri.

5. Happihyppelyä. Johan tässä ollaan oltu kolmisen tuntia sisällä.

Nämä ihmiset jotka maalaavat täällä piruja seinille pettämisistä ja sen sellaisesta eivät ole tainneet koskaan omistaa röökaavaa kaveria tai ole menneet tupakoitsijan seuraksi ulos esim. talvipakkasella ilta yhdeksältä. Tupakoitsijoille tuo mukaan pyytäminen on sama kuin, että pyydettäisiin kahville, lenkkikaveriksi tai shoppailemaan (tätäkin tapahtuu minulle).

• Oyutta

6. Kiva naisseura (vaikka olisikin pelkkää ystävyyttä) ja siihen mahdollisesti liittyvä flirttailu virkistää aina heteromiehen elämää. Lisäksi se voi johtaa jopa suhteen mielenkiintoiseen syvenemiseen =)

• KALLE KELLO

"Paljon naisystäviä". Ihan varmasti täällä jokainen "omistaa" tupakoivia ystäviä tai polttaa itse ja on tupakalla kaverina tupakoimaton, mutta onko tosiaan noin, että esim sinä et osaa polttaa sitä tupakkaasi yksin. Ainako haalit seurueen mukaan tupakalle mennessäsi? Tuo on ihan sairasta läheisriippuvuutta

• ei kai

Niin mutta jätätkö kesken olevat hommasi esim. elokuvan katselun tai ruokailun tai muhinoinnin jos joku pyytää sinua seurakseen tupakalle?

• et semmoista

Suoraan sanottuna, jos minun mieheni hyppisi jonkun toisen naisen pillin mukaan tuollain, saisi todellakin siellä tupakalla olla jatkuvasti, vaihtaisin lukot oveen, ennemmin.

• ihan normaalia

pikapanoja jne.

• legalzedwriter

Käykö poikaystäväsi B-rapussa?

• haisee trollille

nyt on kyllä asia niin, että poikaystäväs ihan selvästi pettää sua ystävänsä kanssa.

• mallu20

tupakkakavereita on vain tupakoivilla.

• Anna mennä

No siis on se normaalia kun olet itse aina mukana jos, et ole tai tätä tapahtuu enemmän kun esim kerran kolmessa kuussa niin
      silloin kutsuisin tilanetta jo ongelmaksi. Mutta ongelma on poikaystävässä joka menee, ei kaverissa joka pyytää. Ei muo sukupuoli tässä kiinnosta,
      mut sylettää se jos toisen täytyy aina rampata röökillä tai baarissa
      vaikkei juo tai polta..Kyllä tosta voi vähän loukaantua..Mutta siis todella vähän.

• Amisopetta

No ei tosiaankaan ole normaalia, että vetää röökiä! Savuttomuus on normaalia. Sinuna heivaisin oitis tupakoijan läheisyydestäni! Jo senkin takia, mitä on mallioppiminen. Minkä vastuun moiset röökaajat ottavat antaessaan mallia lapsille. Todella edesvastuutonta!

• Juuh

Äh, mies on ryhditön, eikä omaa tunneälyä tai kunnioitusta. Rööki tyttö on läheisriipuvainen ja pitää tätä tunnetampoonina. Ei ne nai. Muakin vituttaisi, puhuttelu on paikallaan, mutta ei kokonaan voi kavereitakaan kieltää

• riitu123.70v.

Ei kiva, mulla oli miesystäväni kanssa samanlaista, mutta tää nainen halusi hänet kaljalle, melkein joka ilta, kun kortteli päässä toisistaan asuttiin Kaverini oli siellä yötäkin ja aina kuulemma vaan ystävyyttä. Miesystäväni kertoi, että nukuttiinkin samassa sängyssä, oli juotu kaljaa niin paljon, että piti kuulemma jäädä vahtimaan, tai koirien silmäleikkausten jälkitilaa yöksi vahtimaan. En sitten ottanut ja ymmärtänyt, ja kun siitä sanoin, että miksi hänen täytyy mennä ja miltä hänestä tuntuisi jos mulla olisi mieskaveri, joka pyytäisi kaljalle, tai milloin mihinkin. Ystäväni suuttui valtavasti, ja sanoi, että olen niin jumalattoman mustasukkainen, ja näen kuulemma aina punaista, kun hän vaan anonyymisti auttaa toista ja pitää seuraa. Ikäeroakin oli 40 v. siis nainen nuorempi. Se oli kyllä yhtä helvettiä, kun en saanut häntä silloin ymmärtämään, kuinka minua suututti. Sittemmin tämä nainen vaihtoi paikkakuntaa 500 sadan km. päähän ja olen ollut kaverini kanssa yhdessä jo 9 v. , mutta siitä ei vieläkään voi mainita, siitä heidän tuttavuudestaan. Koskaan siitä ei kunnolla keskusteltu, kun aina asia meni aivan asiattomiin mittoihin ja nälvimiseen. eikä vieläkään. Hänellä oli myös toinen samanlainen naisystävä, paljon häntä nuorempi, kyläili naisen luona mökillä viikonloppuisin ja taas aivan vaan ryypättiin ja pidettiin toisilleen seuraa. Voi syy kyllä olla minussa, kun en tykkää kapakoissa istumisesta. Tekisi mieli heittää koko ukko taivaantuuleen, mutta kun olen tullut hänestä riippuvaiseksi, kun itse en voi paljon enää ajaa autoa (mun auto), kun tarttee nyykyisin käydä lääkärissä, ja en pääsisi lasteni luona käymään, kun asuvat kauempana. Olemme jo yli 70v. mutta muuten meillä olisi ihan kiva, mutta mua kaivertaa noi vanhat jutut. nyt hänellä on nuori 30v. alakerran likka ryyppykaverina. En tiedä viittinkö enää tätä juttua kattoo. Että semmosta.

• KALLE KELLO

Huhhhuh. Tuon ikäinen nainen ja noin tyhmä. Vanhuudenturvaako tuosta ukosta yrität itsellesi saada? Taitaapi jäädä haaveeksi. Olet näköjään ukolle hyvä elättäjä, paidanpesijä ja ruoantekijä. Voi miten ihminen voi olla noin tyhmä.

• ohohoew

siis mitä helvettiä, eikö sulla ole mitään itsekunnioitusta????

• enkeli 156566

Jätä se,, kokemusta on.

• riitu123.70v

Kiitos kannustuksesta, olis pitänyt tehdä se aikaa sitten. Oon tosiaan ollut tyhmä, niinkuin toi KALLE KELLO sanoo, tiedän sen itsekkin, mutta kun tarvitsen häntä tänäpäivänä kuskiksi ja kauppakassin kantoon. Tavallaan nyt orjuutan . En pese enkä kokkaa, kun asutaan eri osoitteessa, tosin 200m päässä. En tiedä painaako häntä omatunto, vai tykkääkö uudella autolla ajamisesta, mutta ei koskaan ole lähtemättä kuskaamaan minua minne haluan, paitsi pidemmälle, lasteni luo. Olen ajatellut, että seisokoon vaikka päällään, kunhan ei tee sitä minun luonani. Ei hän pääse minua hyväksi käyttämään. Suututta vaan noi naisystävät, mutta olkoon. Jos vaikka ostaisin automaattivaihteilla olevan auton, tai vaihtaisin jo olemassa olevaan tavalliseen autoon, niin ehkä tilanne korjautuisi, kun itse pääsisin ajelemaan omat menoni. Ystävänä menettelee, kun en ole turhan tarkka.

• KALLE KELLO
        riitu123.70v kirjoitti:

Kiitos kannustuksesta, olis pitänyt tehdä se aikaa sitten. Oon tosiaan ollut tyhmä, niinkuin toi KALLE KELLO sanoo, tiedän sen itsekkin, mutta kun tarvitsen häntä tänäpäivänä kuskiksi ja kauppakassin kantoon. Tavallaan nyt orjuutan . En pese enkä kokkaa, kun asutaan eri osoitteessa, tosin 200m päässä. En tiedä painaako häntä omatunto, vai tykkääkö uudella autolla ajamisesta, mutta ei koskaan ole lähtemättä kuskaamaan minua minne haluan, paitsi pidemmälle, lasteni luo. Olen ajatellut, että seisokoon vaikka päällään, kunhan ei tee sitä minun luonani. Ei hän pääse minua hyväksi käyttämään. Suututta vaan noi naisystävät, mutta olkoon. Jos vaikka ostaisin automaattivaihteilla olevan auton, tai vaihtaisin jo olemassa olevaan tavalliseen autoon, niin ehkä tilanne korjautuisi, kun itse pääsisin ajelemaan omat menoni. Ystävänä menettelee, kun en ole turhan tarkka.

Kuule nyt "tarvitsen kuskiksi ja kauppakassin kantoon, uusi automaattivaihteinen auto". Hei kuule, jos sinä käytät häntä hyväksesi omalla tavallasi edellämainitusti, niin miksi sinua suututtaa?? Myönnä pois, olet rakastunut siihen retkuun omalla tavallasi, ei sinua muuten suututtaisi. Jätä ihan oikeasti se äijä hevonv***n. Kuule, kun on tuota ikäkaliiberia oleva äijä, se onneton kuvittelee olevansa vielä oikea adonis ja naisteniskijä, sille on ottanut ikä koville ja nyt yrittää roikkua menneessä nuoruudessaan. Unohda koko äijä ja jatka omaa elämääsi. Ja kai ne kakaratkin joskus voi käydä sun luonas ja pistä verkot "vetee" netin keskustelupalstoille, eiköhän sieltä löydy uutta kuskia

• jokuvain3

mua niin pistää säälittään tämmöinen :( itellä vähän samankaltainen juttu tapahtunut.
      varoitan vaan että jos jotain muuta epämääräistä selviää älä jää roikkumaan semmoiseen mieheen.

p.s se on totta jos kerran luottamus petetään sitä ei vättämättä ikinä saada takaisin

• JÄTÄ SE PASKA

VOI VITTU.....

• Sun miehes

käy panemassa sitä naista. Käy vaikka katsomassa! Jos et oo trolli...

• ohikulkija.

Häiritsisikö sua itseäs samalla tavalla jos toi tupakkikaveri olis mies? vai häiritseekö sua se että se nyt sattuu olemaan kuitenkin olemaan nainen, vai ylipäätään toi traditio..

Itelläni on paras ystävä ollut yli 20 vuotta mies, ihan ollaan molemmat heteroita ja molemmat naimisissa omilla tahoillamme ja muksuja löytyy molemmilta. Monta vuotta ollaan kyllä asuttu kaukana toisistamme, joten harvoin nähdään, mutta soitellaan lähes päivittäin. Omaa miestä ei koskaan se ole häirinnyt, mutta ystävän nykystä vaimoa se alussa häiritsi paljonkin, siis toki ymmärtän senkin puolen. Mutta kun tutustuttiin, niin hän sitte tajusi että varmasti ei ole mitään, eikä varmasti tule olemaan. Ajatuskin on suoraan sanoen...

• Koitetaas keskittyä

Siihen olennaiseen kysymykseen, antaako kakkosta ?

• tyttöystävä on nro 1

Oletteko kaikki varmasti aikuisia?? Mitkä ovat tulevaisuuden suunnitelmanne? Kuka on miehen paras miesystävä? Mitä miehesi harrastaa, paitsi "tupakalla" käyntiä? Haluatko varmasti olla tämän miehen (poikasen) kanssa?
      Kannattaa tehdä mielipiteensä selväksi, ennenkuin on liian myöhäistä. Ihmiset kun eivät kovin paljon muutu ajan myötä
      . Soittaako poikaystäväsi myös tyttö "ystävälle" monta kertaa päivässä? Ihanko tunnin seisoskelevat kadulla tai parvekkeella tupakalla? Poikaystäväsi on pahasti pihalla, voi tuo olla viatontakin, mutta aika riippumista toisissaan. Sinulle ei jää tilaa, ellet sitä itse ota. Jos nyt siis edelleen sen poikakaverisi haluat pitää. Kyllä tyttöystävä (jonka kanssa seurustelee) pitää olla numero yksi! Ja silloin poikaystäväsi pitää sanoa tyttökaverilleen EI !

• terse!

No siinä tapauksessa jos jokin suhde on ( eikä varmasti ole), niin pitäisi sillä naisellakin jota narsistiksi ja läheisriippuvaiseksi ja yksinäiseksi ja mielenterveysongelmaiseksi on herjattu tässä Suomi24:ssa, olla omassa kännykässään suuri määrä viestejä tupakkaseuraa häneltä hinkuvalta mieheltä, mutta kun tämä on identiteettirikollisten internet, ei taida olla asia siten... Ei kukaan soittele monta kertaa päivässä ihmiselle, joka ei koskaan soittele takaisin - ihan faktoja aikuisten maailmasta, mutta onhan niitä = sellaisia kutsutaan rikollisiksi, jotka päästään keksivät "ihmissuhteita" niiden taviskansalaisten kanssa, joiden mainetta haluavat vahingoittaa ta joista hyötyä... Ja vielä sellaisia faktoja aikuisten maailmasta, että minä ainakin haluan saada tupakoida rauhassa, ilman että tuntemattomat joiden nimiä en edes tiedä, keksii päästään netissä tapahtuvan seuraelämän minulle.

Ja niille, jotka uikuttaa ukkojensa elävän nettielämää ja muka etäisten joskus kadulla nähtyjen ihmisten kärkkyvän typeriä some- ukkojaan, niin vinkiksi, että kun kuitenkin joka talikikkare netistä todellisuuskäsityksenne keksivät varmaankin olette nykyisin "somessa" ( minä en ole, en missään netin sosiaalisessa mediassa), niin yksityisyyden suoja voidaan taata vain siten, että EI hyväksy kavereikseen INTERNETISSÄ ketään, joita ei tunne läheisesti. Jokainen jolla on monia satoja Facebook-kavereita on, tekis melkeinpä mieli sanoa, että..anteeks.... p*skapää, koska sellaiset vaarantaa muidenkin tyystin viattomien yksityisyyden.

• TalkMore. . .

Kuules, toi on hiukan epäselvää. Luulet että asiassa on jotakin omituista?
      Eikö kannata nostaa kissaa pöydälle? No jätä kissa rauhaan, ei se ihmisten puhumattomuuteen kuulu. Jos seurustelu on pelkkää toisen käyttäytymisen ja motiivien arvailua, mitä luulet mitä seuraa? Ja jos tunnet olevasi 'kolmaspyörä', ota breikkii. :) Kyllä se totuus valkenee, ja parempi että mitä ennemmin, kuin että myöhemmin.

• Oyutta

Minusta tuo on todella outoa. Ja miksi vain tupakoinnin yhteydessä?

• KALLE KELLO

Nyt olet sinisilmäinen. Poikaystäväsi ei polta, mutta kuitenkin sitä viedään kun pässiä narussa. Voi voi, aika selvää peliä. Enpä ole koskaan ennen kuullutkaan vielä versiota "käydään tupakalla yhdessä" ei muuta.

• perus narsismia

"Poikaystäväni ja hänen naispuolinen ystävänsä asuvat parin kadunkulman päässä toisistaan, ja nainen soittaa hänet aina kanssaan tupakalle (poikaystäväni ei siis polta, menee todellakin vain seuraksi)."

Tuo nainen kuulostaa narsistilta joka saattaa käyttäytyä vielä tässä vaiheessa melko normaalina ja ystävällisenä, mutta myöhemmin hän alkaa häiriköimään sinua tai sitten poikaystävääsi jos hän ei pääse vaikuttamaan jollain tapaa teidän elämään tai teidän suhteeseen. Voisin kuvitella että tuo nainen olisi jossain vaiheessa valmis vikittelemään poikaystävääsi ihan vain ärsyttääkseen sinua tai saadakseen poikaystäväsi pelkäämään teidän suhteen rikkoutumista.

Tällä naisella tuskin on tarvetta parisuhteelle, mutta hän on selkeästi hukassa oman elämänsä suhteen ja tarvitsisi jonkun pelastamaan hänet. Ilmeisesti hän yrittää viestittää poikaystävällesi alitajuisesti sitä että hän on hyvin pihalla sen suhteen miten hänen tulisi toimia elämässä. Jos poikaystäväsi ei auta tätä naista, tulee tämä nainen kostamaan sen poikaystävällesi tai sinulle. Narsistit syyttävät aina muuta yhteiskuntaa heidän omista ongelmista ja omasta pahasta olosta.

Minulla on ollut tällaisia ystäviä ja on edelleen. Ne ovat kaikki olleet miehiä ja osalla heistä on edelleen jonkinlainen ystävyyssuhde minuun. Olen itsekin mies. Narsistit kuluttavat aikaansa miettien mikä heidän elämässä on vialla, mutta he syyttävät aina muita ihmisiä. He usein myös yrittävät löytää vikoja muista ihmisistä jotta he kokisivat olevansa oikeutettuja syyttämään muita. Narsistit usein myös yrittävät löytää itselleen pelastajan ja heille ystävyys perustuu ideologiaan "ystävien tulee auttaa toisiaan" jolloin narsisti kokee olevansa oikeutettu kostoon jos hänen ystävänsä ei auta narsistia. Narsistit eivät kuitenkaan ikinä kerro sitä että heillä olisi jonkinlaisia henkisiä ongelmia tai muitakaan ongelmia jotta heitä ei voida syyttää mistään. Tällainen ihmisten kanssa kikkailu päättyy siihen että narsisti pettyy ja suuttuu ystävilleen jotka eivät häntä auta ja samoin narsistin ystävät suuttuvat tälle.

Narsisteista on kuitenkin hyvin vaikea päästä eroon koska he vaativat aina selvityksen siihen miksi ystävyyssuhde katkaistaan. On parempi pitää ystävyyssuhdetta näennäisesti yllä, mutta vähentää tapaamisia ja puheluita. Pitää keksiä riittävät hyvät selitykset siihen miksi yhteydenpito on vähentynyt. Narsisteja voi kohdella hyvin tylyillä kommenteilla koska he eivät yleensä uskalla sanoa siihen mitään. Jos narsisti kysyy miksi toinen ei vastannut puhelimeen, voi siihen sanoa: "Ei huvittanut." Tämä saattaa toimia ja narsisti vähentää yhteydenpitoa, mutta jos narsisti katsoo tämän olevan peliä, ei hän vähennä yhteydenpitoa millään tavalla. Tällöin on vaan syytä olla vastaamatta puheluihin. Jos narsisti tulee heittelemään kiviä ikkunaan, pitää homma ottaa hyvin rauhallisesti ja sanoa: "Nyt ei ehdi, on leffa kesken". Tämä on luonnollisestikin **ttuilua, mutta kyllä se narsisti jättää rauhaan sitten.

Narsisteilla on se paha tapa että he lähtevät mukaan kaikkiin leikkeihin ja peleihin missä tietyt ihmiset asetetaan vihollisiksi joille saa aiheuttaa vahinkoa. Jos narsisti katsoo sen olevan "peliä" kun puheluihin ei vastata, lähtee narsisti mukaan tähän peliin sillä asenteella että häviävän osapuolen tulee kärsiä. Narsistit eivät hyväksy sitä että toisia ihmisiä ei kiinnosta ihmisten vahingoittaminen. Eikä narsisti halua jäädä häviäjäksi missään ihmissuhde pelissä niin että ystävyyssuhde katkeaa ja narsisti jää häviäjäksi. Narsisteille ystävyyssuhteet ja ihmissuhteet ovat usein peliä missä toisia ihmisiä käytetään hyväksi ja häviäjille nauretaan sekä heidät pistetään kärsimään.

• terse!

Oletko tyyliin joku älyllisesti 16-vuotias? Tuo teksti narsismista on suurin piirtein kuin 16-vuotiaan lukiolaisen pari kertaa psykologian kirjaa silmäilleen kynästä.:D Naurettavaa, vaikka en tosiaan ymmärrä, miksi tässä Suomi24:ssa rikolliset ihmiset v*ttuilee viattomille, esim. koneella roikkuen.

Narsistit ovat kyllä ihmisiä joihin pitääkin katkaista välit, kun ei kukaan halua rikollisten kanssa missään tekemisissä olla, kun ne vaan vahingoittaa tavallisten arkea, mutta narsistia kenestäkään ei tee se, että jotkut hörhöt luulee aikuisen ihmisen olevan narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä, vaikkei tyypillä edes olisi lääkärin diagnoosia kyseisestä sairaudesta. Tiedoksi, että narsistinen personallisuushäiriö on niin harvinainen sairaus, että sitä sairautta ei omaa kuin alle prosentti tai jokatapauksessa minoriteettiprosentuaalinen määrä väestöstä ja sellaisen psyykkisen vaurion omaavat ovat esimerkiksi täysin tunteettomia talous- ja väkivaltarikollisia, joten suosittelisin olemaan mölisemättä tosta narsismista jos sillä henkiseen pysyvään persoonallisuuteen viitataan herjaavassa mielessä, jos ei tiedä asioista yhtään mitään. Tosin kyllä minäkin 16-vuotiaana luulin, että olin syyllinen omaan koulukiusatuksi tulemiseeni ja että minulla muka olisi narsistinen persoonallisuushäiriö, vaikkei ykskään lääkäri mulle ikinä sellaista sairauspaperia kirjoittaisi, koska lapsena mulla oli ylikehittynyt lähes neuroottistasoinen tapa syyttää itseäni siitä, että muut oli häiriköitä ja haukkui minua, mutta ei ole enää, koska minä en ketään ihmistä vastaan ole elämässäni rikkonut.

Säälittävää, että jonkun tarvitsee noin paljon vihata viattomia ihmisiä... K*sipäisin teksti ehkä melkein ikinä saamieni väkivaltauhkausten ja muun identiteettirikollisuuden lisäksi tässä Suomi24:ssa, kuin mitä ikinä olen lukenut...

• perus narsismia
        terse! kirjoitti:

Oletko tyyliin joku älyllisesti 16-vuotias? Tuo teksti narsismista on suurin piirtein kuin 16-vuotiaan lukiolaisen pari kertaa psykologian kirjaa silmäilleen kynästä.:D Naurettavaa, vaikka en tosiaan ymmärrä, miksi tässä Suomi24:ssa rikolliset ihmiset v*ttuilee viattomille, esim. koneella roikkuen.

Narsistit ovat kyllä ihmisiä joihin pitääkin katkaista välit, kun ei kukaan halua rikollisten kanssa missään tekemisissä olla, kun ne vaan vahingoittaa tavallisten arkea, mutta narsistia kenestäkään ei tee se, että jotkut hörhöt luulee aikuisen ihmisen olevan narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä, vaikkei tyypillä edes olisi lääkärin diagnoosia kyseisestä sairaudesta. Tiedoksi, että narsistinen personallisuushäiriö on niin harvinainen sairaus, että sitä sairautta ei omaa kuin alle prosentti tai jokatapauksessa minoriteettiprosentuaalinen määrä väestöstä ja sellaisen psyykkisen vaurion omaavat ovat esimerkiksi täysin tunteettomia talous- ja väkivaltarikollisia, joten suosittelisin olemaan mölisemättä tosta narsismista jos sillä henkiseen pysyvään persoonallisuuteen viitataan herjaavassa mielessä, jos ei tiedä asioista yhtään mitään. Tosin kyllä minäkin 16-vuotiaana luulin, että olin syyllinen omaan koulukiusatuksi tulemiseeni ja että minulla muka olisi narsistinen persoonallisuushäiriö, vaikkei ykskään lääkäri mulle ikinä sellaista sairauspaperia kirjoittaisi, koska lapsena mulla oli ylikehittynyt lähes neuroottistasoinen tapa syyttää itseäni siitä, että muut oli häiriköitä ja haukkui minua, mutta ei ole enää, koska minä en ketään ihmistä vastaan ole elämässäni rikkonut.

Säälittävää, että jonkun tarvitsee noin paljon vihata viattomia ihmisiä... K*sipäisin teksti ehkä melkein ikinä saamieni väkivaltauhkausten ja muun identiteettirikollisuuden lisäksi tässä Suomi24:ssa, kuin mitä ikinä olen lukenut...

"vaikkei tyypillä edes olisi lääkärin diagnoosia kyseisestä sairaudesta."

Eikö viestiketjun aloittaja halunnut diagnoosin? En väittänyt olevani alan ammattilainen joten lukija saa itse päättää soittaako poliisit paikalle tai haastaako oikeuteen hoitovirheestä. Se on ikävä puoli tällaisessa Suomi24:ssa kun ihan jokainen saa vapaasti kirjoittaa tänne. Jos Orwell tulisi korjaamaan tilanteen niin ainoastaan viralliset puolijumalat saisivat sanoa miten asiat ovat. Tätä kautta sananvapaus myös katoaisi ja saisimme yhtä ihanteellisen valtion kuin mitä Pohjois-Korea on. On se kyllä karu pettymys kun me emme elä samanlaisessa valtiossa.

"Säälittävää, että jonkun tarvitsee noin paljon vihata viattomia ihmisiä... K*sipäisin teksti ehkä melkein ikinä saamieni väkivaltauhkausten ja muun identiteettirikollisuuden lisäksi tässä Suomi24:ssa, kuin mitä ikinä olen lukenut..."

Olet oikeassa. Se on todella ikävää kun ihmisten pitää vihata toisia ihmisiä. Mulla vaan on sellainen luonne että vihaan ihan kaikkia. Toivottavasti sä kuitenkin tuot sen ilon pilkahduksen ihmisten silmiin ja ihmiset saavat toivon meidän tulevaisuuden suhteen niin että maailma pelastuu.

Eräs piirre joka narsisteissa on, on se että he pyrkivät usein olemaan muita parempia ja jonkinlaisia sankareita. Jos heillä ei ole taitoja tai mahdollisuuksia tähän, valitsevat he sen toisen tien eli "pahuuden". Sinulla näyttäisi olevan juuri nämä taipumukset kun haluat syyllistää minua jotta näyttäisit minua paremmalta ihmiseltä muiden anonyymien Suomi24 lukijoiden kesken. Suosittelen ystävystymistä tämän tupakoivan naisen kanssa. Teistä tulisi oikein loistava taistelupari kun taistelette yhdessä tämän maailman pahuudenvoimia vastaan. Voitte vaikka yhdessä tulla tänne Suomi24:een kommentoimaan toisten ihmisten puutteita ja vikoja. Tai tehkää vaikkapa lakialoite jotta saataisiin Suomesta Pohjois-Korean kaltainen valtio. Kyllä ne ihmiset sitten teitä arvostaa kun olette puolijumalia korkea-arvoisessa asemassa määräämässä kuka saa ruokaa, kuka saa terveydenhuoltoa ja kuka saa kirjoittaa Suomi24:een.

• vljvljhvljh
        terse! kirjoitti:

"lapsena mulla oli ylikehittynyt lähes neuroottistasoinen tapa syyttää itseäni siitä, että muut oli häiriköitä ja haukkui minua, mutta ei ole enää, koska minä en ketään ihmistä vastaan ole elämässäni rikkonut."

On sinulla

"K*sipäisin teksti ehkä melkein ikinä saamieni väkivaltauhkausten ja muun identiteettirikollisuuden lisäksi tässä Suomi24:ssa, kuin mitä ikinä olen lukenut"

M.O.T.

Suosittelen että käytät niitä lääkkeitä mitä lääkäri on sinulle määrännyt, sillä kuten varmaan muistat, vain otettu lääke auttaa.

• poipopp
        perus narsismia kirjoitti:

"vaikkei tyypillä edes olisi lääkärin diagnoosia kyseisestä sairaudesta."

Eikö viestiketjun aloittaja halunnut diagnoosin? En väittänyt olevani alan ammattilainen joten lukija saa itse päättää soittaako poliisit paikalle tai haastaako oikeuteen hoitovirheestä. Se on ikävä puoli tällaisessa Suomi24:ssa kun ihan jokainen saa vapaasti kirjoittaa tänne. Jos Orwell tulisi korjaamaan tilanteen niin ainoastaan viralliset puolijumalat saisivat sanoa miten asiat ovat. Tätä kautta sananvapaus myös katoaisi ja saisimme yhtä ihanteellisen valtion kuin mitä Pohjois-Korea on. On se kyllä karu pettymys kun me emme elä samanlaisessa valtiossa.

"Säälittävää, että jonkun tarvitsee noin paljon vihata viattomia ihmisiä... K*sipäisin teksti ehkä melkein ikinä saamieni väkivaltauhkausten ja muun identiteettirikollisuuden lisäksi tässä Suomi24:ssa, kuin mitä ikinä olen lukenut..."

Olet oikeassa. Se on todella ikävää kun ihmisten pitää vihata toisia ihmisiä. Mulla vaan on sellainen luonne että vihaan ihan kaikkia. Toivottavasti sä kuitenkin tuot sen ilon pilkahduksen ihmisten silmiin ja ihmiset saavat toivon meidän tulevaisuuden suhteen niin että maailma pelastuu.

Eräs piirre joka narsisteissa on, on se että he pyrkivät usein olemaan muita parempia ja jonkinlaisia sankareita. Jos heillä ei ole taitoja tai mahdollisuuksia tähän, valitsevat he sen toisen tien eli "pahuuden". Sinulla näyttäisi olevan juuri nämä taipumukset kun haluat syyllistää minua jotta näyttäisit minua paremmalta ihmiseltä muiden anonyymien Suomi24 lukijoiden kesken. Suosittelen ystävystymistä tämän tupakoivan naisen kanssa. Teistä tulisi oikein loistava taistelupari kun taistelette yhdessä tämän maailman pahuudenvoimia vastaan. Voitte vaikka yhdessä tulla tänne Suomi24:een kommentoimaan toisten ihmisten puutteita ja vikoja. Tai tehkää vaikkapa lakialoite jotta saataisiin Suomesta Pohjois-Korean kaltainen valtio. Kyllä ne ihmiset sitten teitä arvostaa kun olette puolijumalia korkea-arvoisessa asemassa määräämässä kuka saa ruokaa, kuka saa terveydenhuoltoa ja kuka saa kirjoittaa Suomi24:een.

Narsisti näkee narsisteja kaikissa muissa.

Tuo on eräs narsismin oireista ja perustuu siihen mitä narsisti on kuullut muiden sanovan hänestä itsestään.

Sinä "perus narsismia" olet narsisti ihan selkeästi (sanoitkin sen tuolla, mutta tarkoitin sanoilla sinua, kiehtovana kokonaisuutena)

Kukaan muu meistä lukijoista ei näe tupakoivassa naisessa narsistia. Sen sijaan sinä näet narsistin jo kahdessa henkilössä, kuten myös kavereissasi. Melkoisella varmuudella sen näet myös minussa, vaikka et sitä ehkä halua tunnustaa.

Todennäköisyydet sotivat kuitenkin oletuksiasi vastaan, ellet sitten ole hoidossa jossa muut kuntoutujat ovat kavereitasi. Narsismi on erittäin harvinainen mielisairaus. Jotta sinulla olisi, en tiedä, esimerkiksi viisi narsistista kaveria, kavereita sinulla täytyisi olla kuusisataa!

• perus narsismia
        poipopp kirjoitti:

Narsisti näkee narsisteja kaikissa muissa.

Tuo on eräs narsismin oireista ja perustuu siihen mitä narsisti on kuullut muiden sanovan hänestä itsestään.

Sinä "perus narsismia" olet narsisti ihan selkeästi (sanoitkin sen tuolla, mutta tarkoitin sanoilla sinua, kiehtovana kokonaisuutena)

Kukaan muu meistä lukijoista ei näe tupakoivassa naisessa narsistia. Sen sijaan sinä näet narsistin jo kahdessa henkilössä, kuten myös kavereissasi. Melkoisella varmuudella sen näet myös minussa, vaikka et sitä ehkä halua tunnustaa.

Todennäköisyydet sotivat kuitenkin oletuksiasi vastaan, ellet sitten ole hoidossa jossa muut kuntoutujat ovat kavereitasi. Narsismi on erittäin harvinainen mielisairaus. Jotta sinulla olisi, en tiedä, esimerkiksi viisi narsistista kaveria, kavereita sinulla täytyisi olla kuusisataa!

"Narsisti näkee narsisteja kaikissa muissa."

Tuo on usein totta. Narsisti ei kuitenkaan näe omia virheitään ja toimii itse väärin. Yleensä narsisti oikeuttaa itselleen väärintoimimisen sillä perusteella että muut toimivat väärin.

"Kukaan muu meistä lukijoista ei näe tupakoivassa naisessa narsistia."

Jos narsisti näkee muissa ihmisissä narsisteja, elääkö narsisti tällöin harhaisessa maailmassa kuvitellen muiden ihmisten olevan "pahoja ihmisiä" jotka yrittävät kaikin keinoin vahingoittaa itseä? Entä elätkö sinä harhaisessa maailmassa jos elät muiden lukijoiden kautta kuvitellen että kaikki muut eivät näe tuossa tupakoivassa naisessa narsistia? Äläkä lähde nyt siihen leikkiin että minä kuvittelen näkeväni kaikissa tupakoijissa narsistin. Näen ainoastaan tuossa kyseisessä henkilössä koska hän hakee itselleen pelastajaa. Jos hän kävisi yksin tupakalla, ei häntä voitaisi minusta luokitella narsistiksi tällöin. Tämä tupakoiva nainen kuitenkin yrittää siirtää vastuun omasta elämästään toisille ihmisille toimimalla väärin, eli tupakoimalla, odottaen että kyseinen mies sanoisi: "Laitahan tupakka pois, se tappaa." Syy miksi kyseinen mies ei voi tehdä tätä, johtuu siitä että tämä nainen etsii itselleen pelastajaa ja jos mies alkaa huolehtimaan tämän naisen tupakoinnista, odottaa tämä tupakoinnin lopettanut nainen että mies huolehtii hänestä muullakin tavoin. Kenties nainen odottaa että ystävyyssuhde lähenee enemmänkin niin että laitetaan yhdessä ruokaa ja istuskellaan jossain leikkipaikan keinuissa juttelemassa siitä kuinka hienoja olentoja perhoset tai leppäkertut ovat.

"Todennäköisyydet sotivat kuitenkin oletuksiasi vastaan, ellet sitten ole hoidossa jossa muut kuntoutujat ovat kavereitasi."

Voisin hyvinkin olla hoidossa. Itselläni nimittäin on ollut hyvin paljon mielenterveysongelmia ja niitä on edelleen. Yksikään lääkäri ei ole näitä ongelmiani diagnosoinut vaan olen sen tehnyt täysin itsenäisesti. Ne narsistit jotka pyrkivät siirtämään vastuun oman elämän ongelmista minulle, tuottavat minulle mielenterveysongelmia koska he haluavat että minä toimin yhtä väärin miten he toimivat jos en pyri auttamaan heitä jollain tapaa. Narsistit nauttivat vastuun siirrosta muille ja sinäkin yrität tässä hyväksyttää Suomi24:n lukijoiden kesken sinun ajatusmaailman oikeaksi jotta muut olisivat yhtälailla vastuussa vääristä valinnoista kuin miten sinä olet ajatusmallisi valinnut. Tosin sinä et taida uskoa olevasi väärässä ja haluat uskoa olevasi oikeassa joten et aio kuunnella niitä jotka ovat eri mieltä asioista.

"Narsismi on erittäin harvinainen mielisairaus.Narsismi on erittäin harvinainen mielisairaus."

En ole liiemmin tutkinut virallisia lähteitä tai sitä miten narsismi virallisesti määritetään, mutta minä määritän sen vastuunsiirtona missä ihminen oikeuttaa pahanteon vertaamalla omaa elämää toisten ihmisten elämään. Jos narsismin määritelmä on monimutkainen asia, tällöin minun määritelmäni on väärässä verrattuna virallisiin määritelmiin. Ainakaan minä en tällöin siirrä vastuuta narsismin määritelmästä muille ihmisille kun otan vastuun omista sanoista ja määritelmistä määrittelemällä ne siten minkä minä näen hyväksi. Tämä tietysti voi vaikeuttaa kommunikointia kun sanojen merkitykset muuttuvat, mutta jos se narsismi on äärimmäisen harvinainen sairaus, on se kumma kun sinä lähdet vihjailemaan minua narsistiksi kun "näen narsisteja kaikissa muissa" ja itseasiassa sanoitkin suoraan minun olevan selkeä tapaus narsismista. Toisaalta, turha niitä virallisia diagnooseja on tehdä oikeiden tai valelääkärien vastaanotoilla kun niitä voi tehdä myös täällä Suomi24:ssa. Olet juuri osoittanut sen ettei virallisiin teihin tarvitse luottaa koska itsekin luotit tällaiseen pikaiseen Suomi24:n kautta tehtyyn omatoimiseen diagnoosiin. Meidän ei siis tarvitse katsoa Wikipediasta tai peräti jostain muusta virallisemmasta lähteestä mitä narsismi tarkoittaa koska asiat voi hoitaa myös epävirallisesti mutu-tuntumalta.

• Etsi mies

Poikaystaväsi on pikku lutka, joka nuolee percettä nurkan takana.

• kaveri

Joopa joo, miksi mennä seuraksi jos, itse ei polta jopa kolme kertaa eikö sinulla soi jo varoituskellot? Kyllä siinä on jo jotain menossa usko pois vaan. Minä en itse tuota peliä suvaitsisi lainkaan. Taidat olla liian sinisilmäinen luotat liikaa poikakaveriisi. Neuvoni on jätä tuollainen kaveri.

• veikkaanjompaakummpa

Yksi mikä tuli mieleeni, että onko naisella mielenterveysongelmia tai onko hän yksinäinen? Kun noin kovasti ripustautuu.

• siviä

pitää tuntea molemmat hyvin ennekuin sivullinen voi vetää johtopäätöksiä mistään..kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää

• älä usko kaikkea

itsellä melkein puolet kavereista naisia joista joskus saatan jotain nähdä kaksi kertaa viikossa enintään kahvilla jos käydään kahdestaan,sitten taas voi olla pari viikkoa ettei nähdä kenenkään kanssa laitetaan vaan pari kolme viestiä viikossa muutaman kanssa kun kysytään kuulumisia ja tehtäiskö vaikka isommalla porukalla vkl jotain yms

ja tyttöystävä jos on mun kanssa kun pyydetään kahville niin tietenkin saa tulla mukaan myös ja jos haluaa niin saa myös katsoa puhelimen viestejä.

• aafh

Sovi miehesi kanssa, että vastaat hänen puhelimeensa silloin kun nainen soittaa ja sitten sanot, että teillä on just kesken...touhut.

Sen kun teet pari kertaa, ehkä soitot loppuu...

• Kummanhan

Kummanhan kanssa poikaystäväsi todella seurustelee ?

• kunnon kyydit

Hän tekee vain vertailevaa tutkimusta.

• jokutoinenki

Kokemusta samasta, selvisi että heillä aikoinaan ollut seksisuhde, olivat vaan sekstailleet kunnes löytäisivät seurustelukaverin, homma ei sit pelittänytkään.
      Näkihän sen naamasta jo=(

• selvä tapaus

Pidä huolta reviiristäsi ja savusta se naikkonen tiehensä.

• ei hyvä

Minä ainakin menisin kyttää sinne ettei ne nää nii tietäis todellisuudessa mitä tapahtuu että jääkö muka sinne ulos vaan tupakalle vai meneekö äijäs sinne sisälle "tyttökaverilleen" vai tapahtuuko siinä ulkona jotai..

Älä oo liia sinisilmänen ja suhteessa pitää olla rajat ja säännöt.

on minullakin naisena paljon poikakavereita mutta en tuollaista tekis et hyppysi jonku jätkä pilli mukaa "röökille".

En itse hyväksyisi tollasta jos 2-3 kertaa päiväs menee rööki kaveriks eikä ite polta.
      ite jos meen röökille soitan jollekki kaverille siinä..

itse sanois sille ämmälle suorat sanat, ja pistäisin se niin maantasalle.
      vaikka ei olis mustasukkane nii oikeesti rajansa kaikella täytyy olla.

• VIIKON NEUVO!

Kyllä tarttis hälytyskellojen soida jos ukko ramppaa "tupakal" vaikkei edes polta!! HUHUUU..ONKO SIELLÄ KETÄÄN?? Mies joka ei polta ramppaa tupakalla naapuri akan tykönä hela tiden..voe vehnä sanon minä! Ota se ukko puhutteluun ja näytä närhen munat ja sano, et jos kiinnostaa naapurin akan röökinnatsat enemmän ku sinä, ni tuos on ovi ja morjens!

• typeräkysymys

Kylläpä aloittaja on typerä jos ei tajua kuinka toinen nainen juoksuttaa miestään ja mies vielä lähtee mukaan kuin joku lammas.. hohoijaa..

Se se muija sanois et lähekkös panemaan nopeesti niin luuletko, et poikaystävälläs on särmää sanoa ei. Tyhmäkö sä oot?

• sänkyyn tupakille

Heh, meillä kävi niin, että naapurin neidin kanssa satuttiin vahingossa aina pihalle yhtäaikaa tupakalle, ilmeisesti meillä oli samanlainen tupakka-rytmi.
      Nooh,pari kuukautta siinä kessuteltiin, niin johan oltiin jo sängyssä.Eikä siinä mitään, hän oli sinkku ja minä olin laittanut jo avokin kanssa aiemmin lusikat jakoon, vaikka hän vielä luonani asuikin siinä vaiheessa.

• Outoa on varmasti

Hei. Aivan sama, että onko ystävä mies vai naispuolinen. Aikuisen ihmisen täytyy pystyä käymään yksin tupakalla. Ei ole normaalia tuollainen elämä. Miehesi voisikin hyvänä ystävänä suositella tupakoinnin lopettamista, kun ei pysty yksin tupakalla käymään ilman "seuraneitiä".

• 00001

Kyllä se Suomessa on aisen työ. 16v

• Uuno on nro 1

ainoastaan Uuno Turhapuron tupakkitauko voi kestää tunnin.

• ohhoh1

ompa mustasukkaista porukkaa täällä. vähän luottamusta peliin.

• voi v*ttu...

Tämä on siis identiteettirikollisten Suomi24:sta päivää? Luin koko ketjun ja toivottavasti en ole ainoa, joka _ei_ ole niin tyhmä, etteikö tajuaisi, että ei tuossa sonnan jauhamisessa ole kyse mistään tupakalla käymisestä, vaan viattoman tupakoitsijan vahtaamisesta jossakin asuinympäristössä. Ja tiedoksi, etä mikään ihmissuhde ei ole olemassa teknisin välinein, eli vähän muitakin todisteita nussimisista ja narsismeista ja muista asioista kandeis olla, ennen kuin keksii suhteen viattomaan ihmiseen päästään, jota sitten kailottaa ympäri nettiä herjaten... Ja mä en ole antanut kuvapalvelu "Fotolia":lle lupaa käyttää naamaani tai ainakin erittäin suuresti naamaani muistuttavia kuvia tässä Suomi24:ssa, että sekin tiedoksi!

Ja kyllä te Suomi24:n p*skasäkit rikolliset kirjoittajat tiedätte, että ei tänne mitkään 60-70-vuotiaat ihmiset kirjoittele. Mulkvisteja tässä Suomi24:ssa kirjoittavat!

• kyllä hyvä tulee

näin se toimii

• fdsvcxvcxfds

Onhan tuo aika outoa, että jatkuvasti pitää tavata toista naista, vaikka kaveri onkin. Tuskin tuossa pelkästään kaveruudesta on kyse, vaikka mitään pettämistä ei koskaan tapahtuisikaan.

Ei kukaan oikeasti jaksa tuollaista kaveria, jonka luo pitää jatkuvasti rampata ellei siinä ole jotain muutakin. Tekisikö vastaavaa miespuolisen kaverinsa kanssa? Tuskin.

Voihan myös olla, että poikakaverillasi ei ole paljon muita kavereita taikka harrastuksia, joten tämä on se hänen tapansa sosialisoida. Sinä varmaankin paremmin tiedä asian laidan, mutta normaalilta tuollainen ei kuulosta ja alkaa olemaan jo terveydellekin haitallista tuollainen passiivinen tupakointi.

• terse!

Se mulkvisti aloitustekstin kirjoittanut kylläkään ei kirjoittanut mistään "tapaamisesta" "toisen naisen" kanssa tai suhteista tai ystävyydestä, vaikka tämän Suomi24-keskustelupalstan jonne klikkasin etusivun ohjeesta nimi "Ystävyys" näkyy olevankin, vaan tässä Suomi24:n etusivulla oli Luotsi-kentän kohdalla kaksi eri naamaa luotsin laatimissa aloituksessa tän ketjun osalta johon pyydetiin klikkaamaan linkillä kuten aina on ainakin mun sivullisen koneelle näkyvästi kahdet eri kuvat saman aloituksen kohdalla, minun joka en ole Suomi24:n jäsen) ja antamaan viattomien kommentteja, missä toisessa joku täysin viaton tupakoivan naisen kuva ja toisessa peukalot pystyssä oleva mainoskuva pariskunnasta! Suomi24:n aloitussivulla luki tähän ketjuun klikatessani, että ongelma on jossakin sellainen, että joku samalla alueella asuva pyyytelee muka jonkun ukkoa monta kertaa päivässä tupakalle, siis polttamaan savukkeita(!) pihalle, ja jo siitä nyt varmaan imbesillienkin älykkyysosamäärillä varustetut Suomi24-palstalukijat tajuaisi, että kyse on keksityistä tarinoista!

Ystävyyksistä tai ihmissuhteista te ette tiedä mitään, Suomi24-keskustelupalstakirjoittajat...

• 1+1=0

On outoa. Mutta vielä oudompaa on, että kirjoitat tänne kysyäksesi, että onko outoa...

• terse.

Niin ja outoa on, että identiteettirikollinen ammattirikollinen k*sipää joka terrorisoi sivullisten tietokoneita laatimillaan haittaohjelmilla, laittaa virallisen mainoskuvan AIKUISESTA PARISKUNNASTA iältään jotakin lähemmäs neljäkymmentä-vuotta, sellaisen aloituksen yhteyteen jossa puhutaan "poikaystävästä" ja että muka joku _nainen_ vaatisi jonkun "poikaystävää" tulemaan soittelemisilla monta kertaa päivässä "tupakalle". Ja asiantuntevat identiteettirikolliset antaa ketjussa ohjeita, että miten tarkalleen ottaen lähellä toisiaan mukamas joku miehenkipeä _nainen_ ja "poikaystävänsä" menettämistä pelkäävä parisuhteessa oleva muka kirjoittaja- nainen muka asuvat, että monta taloa niinkuin olisi välissä ja sillä tavalla.... Ja nimetön foorumi, missä Luotsi-kohdassa todella on aina KAHDET ERI KUVAT samojen aloitusten kohdalla: toisissa aina tavallisen näköisiä ihmisiä, jotka takuulla eivät kuviaan nettiin ole halunneet tai laittaneet ja toisissa joitakin todennäköisimmin amerkikkalaisperäisiltä foorumeilta olevia virallisia mainoskuvia ja mallien kuvia.

Mikä muuten on joku "copywrigt-merkki ( en osaa näppäimistöltä laittaa copywrigt-merkkiä, mutta anyway toiv. ymmärretään..)> FotoliaAOP"? Jos tänne Suomi24:n muka kirjoittaa ihan oikeasti joitakin saitin rekisteröityneitä jäseniäkin ja jos kaikki sonta ei ole keksittyä tarinaa, MIKSEI KOSKAAN missään aloituksessa Suomi24:n etusivulla ole sen rekisteröityneen aloituksen laatijakirjoittajan omaa kuvaa isolla, vaan miksi mainoskuvia ja viattomia herjaavia kuvia?

Ja miksi tänne Suomi24:voi kuka vaan kirjoitella mitä vaan, kenenkään koskaan valvomatta? Ei paljoa tässä herätä lukijassa luottamusta, kun missään palstoilla ei koskaan ole ketään vapaaehtoisvalvojan tai ylläpitäjän tunnuksilla olevaa koko nimillään ottamassa osaa keskusteluihin ja rauhoittamassa liikaa asiattomuuksiin menevää keskustelukulttuuria.... Mainostajia kuitenkin tuntuu riittävän, ja aika törkeää, että jos tällaisen ilmaisforumi perusteella jotkut tienaa. Varmaan minuunkin kohdistunutta sairasta julkista keskustelupalstakiusaamista tässä Suomi24:ssa jotkut ovat ajatelleet vaan siltä kannalta, että mitä enemmän minuakin näillä keskustelupalstoilla sallitaan herjattavan, sitä enemmän saitin omistajat saavat mainostuloja, kun eipä paljoa ole palstoilla puututtu selkeään kiusaamiseen... Ja siihen en usko, ettei tän saitin omistajat lukisi näitä palstoja.

• vuyvljhvljh
        terse. kirjoitti:

Niin ja outoa on, että identiteettirikollinen ammattirikollinen k*sipää joka terrorisoi sivullisten tietokoneita laatimillaan haittaohjelmilla, laittaa virallisen mainoskuvan AIKUISESTA PARISKUNNASTA iältään jotakin lähemmäs neljäkymmentä-vuotta, sellaisen aloituksen yhteyteen jossa puhutaan "poikaystävästä" ja että muka joku _nainen_ vaatisi jonkun "poikaystävää" tulemaan soittelemisilla monta kertaa päivässä "tupakalle". Ja asiantuntevat identiteettirikolliset antaa ketjussa ohjeita, että miten tarkalleen ottaen lähellä toisiaan mukamas joku miehenkipeä _nainen_ ja "poikaystävänsä" menettämistä pelkäävä parisuhteessa oleva muka kirjoittaja- nainen muka asuvat, että monta taloa niinkuin olisi välissä ja sillä tavalla.... Ja nimetön foorumi, missä Luotsi-kohdassa todella on aina KAHDET ERI KUVAT samojen aloitusten kohdalla: toisissa aina tavallisen näköisiä ihmisiä, jotka takuulla eivät kuviaan nettiin ole halunneet tai laittaneet ja toisissa joitakin todennäköisimmin amerkikkalaisperäisiltä foorumeilta olevia virallisia mainoskuvia ja mallien kuvia.

Mikä muuten on joku "copywrigt-merkki ( en osaa näppäimistöltä laittaa copywrigt-merkkiä, mutta anyway toiv. ymmärretään..)> FotoliaAOP"? Jos tänne Suomi24:n muka kirjoittaa ihan oikeasti joitakin saitin rekisteröityneitä jäseniäkin ja jos kaikki sonta ei ole keksittyä tarinaa, MIKSEI KOSKAAN missään aloituksessa Suomi24:n etusivulla ole sen rekisteröityneen aloituksen laatijakirjoittajan omaa kuvaa isolla, vaan miksi mainoskuvia ja viattomia herjaavia kuvia?

Ja miksi tänne Suomi24:voi kuka vaan kirjoitella mitä vaan, kenenkään koskaan valvomatta? Ei paljoa tässä herätä lukijassa luottamusta, kun missään palstoilla ei koskaan ole ketään vapaaehtoisvalvojan tai ylläpitäjän tunnuksilla olevaa koko nimillään ottamassa osaa keskusteluihin ja rauhoittamassa liikaa asiattomuuksiin menevää keskustelukulttuuria.... Mainostajia kuitenkin tuntuu riittävän, ja aika törkeää, että jos tällaisen ilmaisforumi perusteella jotkut tienaa. Varmaan minuunkin kohdistunutta sairasta julkista keskustelupalstakiusaamista tässä Suomi24:ssa jotkut ovat ajatelleet vaan siltä kannalta, että mitä enemmän minuakin näillä keskustelupalstoilla sallitaan herjattavan, sitä enemmän saitin omistajat saavat mainostuloja, kun eipä paljoa ole palstoilla puututtu selkeään kiusaamiseen... Ja siihen en usko, ettei tän saitin omistajat lukisi näitä palstoja.

Olen edelleenkin sitä mieltä että mielenterveyspotilaiden pitäisi saada lääkäriltä erikoislupa nettikirjoitteluun, joka uudelleenarvioitaisiin puolen vuoden välein, tai muutoin kaikki muut paitsi viranomaisten sivustot pysyisivät visusti kiinni.

Se pitäisi monet häiriköt poissa.

• öhömmmmmmm

Naisen ja miehen välinen ystävyys on kuin veteen piirretty viiva!
      Hyvin harvoin onnistuu (jos kumpikin aito hetero).
      Ennemmin tai myöhemmin..........öhömmmmmmmmm.

• surullinen totuus

En kyllä ymmärrä moista käytöstä yleensäkään, mutta itselläni kun ei saisi olla miespuolisia tuttujakaan, niin ero tulisi jos mieheni käyttäytyisi noin... Huhhuh!

• thatsityouknow

käy katsomassa mitä he tekevät ja miten..salaa jostain..niin se selviää

• tyrskytär

riippuvuutta ja kaavamaista käytösta! kehityskeskustelun paikka sulle

• jonna.vain

Lähde tästä eteen päin AINA matkaan. Ei pitäisi olla ongelma jos teillä on hyvä suhde. Voi olla että vaativat perustelua miksi olet mukana. Miksi sinun pitäisi puolisona olla vaikka seuraa silloin kun naapurin naikkonen kaipaa tupakkaseuraa? Älä vatvo asiaa vaan puhu suoraan jos asia vaivaa, jos vatvot, asia kasvaa mielessäsi. Sano että asia vaivaa sinua vaikka varmasti viatonta onkin. Jos mies suhtautuu sinua halveksien, anna mennä. Voihan olla että mies ymmärtää harmistuksesi ja lopettaa tupakkaseurana ravaamisen, silloin tiedät että mies välittää sinusta ja Se on rakkautta.

• eräs eka nainen

Aika outoa, että kysyt asiaa täällä etkä ota itse vastuullisesti "härkää sarvista!"
      Kysy poikaystvältäsi suoraan. Kerro hänelle myös, että sinua tuo seikka ihmetyttää suuresti!? Anna hänelle lisäksi/lopuksi vaihtoehto, joko sinä tai hän! :)

• me heikot

Meidät on jotenkin kasvatettu epäilemään omia havaintoja ja tunteita..siksi pitää varmistaa muilta onko itse esim. sairaalloisen mustasukkainen. Ei oo mitään niin vaikeaa kuin ihmissuhteet.

• 2+15

Mielestäni outoa.
      Keskustele asiasta poikaystäväsi kanssa.

• savustaja123

noh tupakanpoltossa ei oo oikein muuta ihmeellistä paitsi sosiaalisuus. Ei oo ollenkaan outoa jutella vaik ventovieraiden kans. Kuuluu juttuun. Muuten olisin varmaan aikapäiviä sit lopettanu. Mut asiaan, en kyl itse moista touhua (aina) kattelis.

• savustaja123
        savustaja123 kirjoitti:

noh tupakanpoltossa ei oo oikein muuta ihmeellistä paitsi sosiaalisuus. Ei oo ollenkaan outoa jutella vaik ventovieraiden kans. Kuuluu juttuun. Muuten olisin varmaan aikapäiviä sit lopettanu. Mut asiaan, en kyl itse moista touhua (aina) kattelis.

ja minulla on naisia kamuina niin ihan ok, jos kumppanini menee kahville mieskamunsa kanssa tms. Mut semmonen jatkuva yhteydenpito saa hälytyskellot soimaan tai muunlainen joo joo..

• outoako_on

Kuka haluaisi kimppaseksiä

KUVAMME ON AVAUKSESSA

T. AVAAJA

• Lopeta ajoissa

SÄÄLITTÄVÄÄ!

• tyby1

Mitä jos itse kävisit tupakalla miespuolisen ystäävän kanssa, onhan hän vain ystävä ja voihan poikakaverisikin tulla vaikkette polttaisi.eihän siinä mitään ihmeellistä ole, hän ymmärtää varmasti että voi olla ystävä vastakkaisen sukupuolen kanssa?

• Pelkässä iehen ja aisen ystävyydessä kaikki on aina liikaa, ei käy. Minä en jaa naistani

• ky68

Hei.
      EI OLE NORMAALIA MIELESTÄNI. ??????
      Ystävä voi olla kaikkien kanssa.
      (SINÄ, SEURUSTELET,
      JA
      POIKAKAVERISI PITÄISI AJATELLA ...VAIN SINUA !!!!
      (mihin tää maailma on menossa???)
      'Ystävyys-suhde' . Epäilen samaa. Miksi suhde ei ole aito , MIKSI SALATA MITÄÄN SINULTA. JOS LUOTAT JA RAKASTAT HÄNTÄ. HÄNEN KUULUISI AVAUTUA JA PUHUA VAIN SINULLE !!!
      Mieti....onko hän oikea....??? Mitä ITSE ETST, Voitko luopua ja etsiä oikeaa?
      Sinä päätät!..!

• VITUU ÄÄÄÄ

Oletko PSYKOOsissa?

• riitu123.70.

Olen saanut tässä keskusteluketjussa hyviä neuvoja , ja tutuu että monella on samanlaisia ongelmia kaverinsa tyttö/poikaystävän kanssa. Tulos on omalta osaltani se, että liian kauan olen vetkutellut ja katsonut tota tyttö-ystävä hommaa. Saa mennä, kun kerran en riitä hänelle, kai se on suurelta osin ollut tyhmyyttä ja kateutta. Ehkä mullekkin sattuu vielä joku ihminen, joka pitää minua ensisijaisena, eikä mun tartte olla vierestäkatsojana. Olisi se ihanaa, kun jonkun löytäisi, ei tarvitsisi yksin kulkea viimeisiä vuosia. Viestketjun alkuunpanija, pane sinäkin se tupakalla käyvä kaverisi pihalle. Mulle kanssa alkaa riittämään. Laitetaan verkot veteen, tuntuu hyvältä ajatella niin.

• lemppaa ääliö

Ei todellakaan ole normaalia. Lähtisitkö itse kotoa ystäväsi oli mies tai nainen seuraksi tupakalle korttelin päähän aina heti kun kaveri haluaa.
      Taitaa olla provo kun kuulostaa niin tyhmältä. En lähtisi edes oman puolisoni seuraksi, jos hän nyt sattuisi polttamaan.

• no ei tod ole normaalia jätä se :=) jos se o tollanen ..no huh huh ei tod välttämättä petä sua,mut on sen kaverinsakin tossun alla,ni kuka sitä kattelee ? :=)
      Mut sä tiedät mitä pitää tehdä..tai sit jatkat ja ihmettelet ,et täh?

• Erikoista kyllä on

Ties vaikka poikaystäväsikin polttaisi "salaa" ja siksi haluaa mennä muutaman kerran päivässä helpottamaan niksojaan..? Minkä ikäisiä te oikein olette? Kysy ihan suoraan siltä poikaystävältäsi, että MIKSI! Ei ole normaalia, että seurusteleva ihminen noin monta kertaa päivässä lähtee toisen luo vaikka kesken leffan.

• Psykiatri

No ei ole normaalia.

Toki jotkut ihmiset ovat luonteeltaan "kilttejä" ja tuntuu ikävälle kieltäytyä lähtemästä seuraksi ja haluaa olla ystävällinen, mutta luulisi sen alkavan vähän rasittaa sitä poikaystävääsikin jo jossain vaiheessa.

On se mahdollista että mies ja nainen ovat vain kavereita, mutta erittäin harvinaista ja jonkinasteinen vähintäänkin alitajuinen seksuaalinenkin jännite on aina olemassa.

Tuo nainen on todennäköisesti jotenkin yksinäinen tai seurankipeä tai vähän ihastunutkin ehkä poikaystävääsi.

Tavallista tai "normaalia" tuo ei kuitenkaan ole, etenkään kun poikaystäväsi ei polta. Jos polttaisi niin sitten se olisi vähän normaalimpaa. Ettei vain olisi alkanut polttaa kuitenkin vaikka salaa?

• ljhvljh

Te naiset väitätte aina että nainen ja mies voivat olla myös vain kavereita keskenään.

Joten mikä on ongelma?

Ihan samalla tavallahan jätkät lähtee kaljalle miespuolisten kavereidensa kanssa, tai jauhamaan paskaa tupakille.

Vai väitättekö nyt naakat että mies ja nainen ei voikaan olla vain kavereita keskenään kun se kaveruus sattuu omalle kohdalle, ja että niiden välillä on aina jonkinlainen seksuaalinen jännite?

• seonreppana

Kaks vaihtoehtoo joko jatkaa röökikaverina ja sä jätät jäbän tai se jatkaa sun kanssa ja jättää röökillä seisoskelun. On kaveri todellinen vellihousu, "seuraneiti" eikä ymmärrä tärkeysjärjestystä, ja jo ton perusteella vilkuttaisin sille heipat toivottaen hyviä seuraneitiröökihetkiä jatkossakin.

• rebeccainen

taitaa se muija imee ihan muuta kuin filtteriä siellä. älä ole tyhmä.

• ystävä

lähde pihtaaa seksiä niinkuin kaikki muutkin naiset jos jotain haluavat. ja jos ei auta niin ostat käsiraudat ja laitat kiinni patteriin niin oppii olemaan!

• Kyllä yksikin riittää

Mikä sinut saa luottamaan poikaystävääsi joka kuitenkin seurustelee muun tytön kanssa avoimesti? Kulutat itse hermojasi kolmantena yrittäjänä mikä tuntuu jo menneeltä,ja vaikka paikkaantuisikin tuskin se olisi enää samaa kuin alkuperäinen rakkautenne?

• Jipiaijuu

Mikä on liikaa? Mikä on Nestorile liikaa? Kellonpeätkö? Sitähän sä kysyit.

• kärsivällisyyttä...

Minulla on naimisissa oleva naapuri jolla oli tapana rampata meillä useita kertoja päivässä.Nainen ja itse olen nainen.Olin aina ystävällinen ja auttavainen,mutta se alkoi tuntua taakalta parin kuukauden jälkeen.Mieheni oli todella kyllästynyt tilanteeseen.Me molemmat olemme niitä jotka tykkäävät olla kaksistaan.1,5v kestin tilannetta ja sitten välit vain katkesivat itsekseen.Naapurini loukkaantui jostain jota en tiedä ja en pyydellyt anteeksi tai kysellyt infoa asiasta.Asia päättyi juuri niin kuin halusinkin.Luultavasti poikaystävälläsi tulee piakkoin tuo mitta täyteen,ehkä poikaystäväsi on niitä liian kilttejä ihmisiä jotka eivät osaa kieltäytyä..Itselläsi ainakin on muitta tullut täyteen.Ja syystä.

• Ei outoa

Ylireagointia. Meni vähän ohitse, miksi se on aloittajan mielestä jotenkin omituista? Käsittääkseni olet kuitenkin ollut seurana ja nähnyt, että kyseessä on viatonta juttelua.. Häiritseekö sinua ehkä se, että miehesi "pomppii" toisen naisen aikataulujen mukaan.. Kaikesta voi aina kieltäytyä eikä mielestäni ole väärin sekään, jos rehellisesti sanot ettei se nyt vaan yksinkertaisesti käy, koska leffa on kesken! Kuka tahansa ymmärtäisi siinä vaiheessa että on epäkohteliasta lähteä.

Itse tupakoivana voin sanoa, että onhan se yksin tupakoiminen tylsää jos sitä tekee pitkään ja tupakalla käynti nyt sattuu olemaan nykypäivänä sosiaallinen tilanne, jossa voi vaihtaa kuulumisia.. Se tupakka nyt kuitenkin kestää vaan 5-10 min ja aloittaja ei varmasti siinä vaiheessa kuole ikävään. Laita jätkälle pelisäännöt selväksi ja kerro että se on susta omituista, mutta älä nyt kuitenkaan painosta tai puutu heidän väleihinsä! Suhdetta kun nyt kukaan ei toivottavasti laita ystäviensä edelle, ja luulen että miehes ei halua vaan aina kieltäytyä ja loukata ystävänsä tunteita tai ehkä itse mahdollisesti haluaa itsekin joskus nähdä kaveriaan? Puhuminen auttaa aina!

• norttipirkko
        Ei outoa kirjoitti:

Ylireagointia. Meni vähän ohitse, miksi se on aloittajan mielestä jotenkin omituista? Käsittääkseni olet kuitenkin ollut seurana ja nähnyt, että kyseessä on viatonta juttelua.. Häiritseekö sinua ehkä se, että miehesi "pomppii" toisen naisen aikataulujen mukaan.. Kaikesta voi aina kieltäytyä eikä mielestäni ole väärin sekään, jos rehellisesti sanot ettei se nyt vaan yksinkertaisesti käy, koska leffa on kesken! Kuka tahansa ymmärtäisi siinä vaiheessa että on epäkohteliasta lähteä.

Itse tupakoivana voin sanoa, että onhan se yksin tupakoiminen tylsää jos sitä tekee pitkään ja tupakalla käynti nyt sattuu olemaan nykypäivänä sosiaallinen tilanne, jossa voi vaihtaa kuulumisia.. Se tupakka nyt kuitenkin kestää vaan 5-10 min ja aloittaja ei varmasti siinä vaiheessa kuole ikävään. Laita jätkälle pelisäännöt selväksi ja kerro että se on susta omituista, mutta älä nyt kuitenkaan painosta tai puutu heidän väleihinsä! Suhdetta kun nyt kukaan ei toivottavasti laita ystäviensä edelle, ja luulen että miehes ei halua vaan aina kieltäytyä ja loukata ystävänsä tunteita tai ehkä itse mahdollisesti haluaa itsekin joskus nähdä kaveriaan? Puhuminen auttaa aina!

Hei me nus-si-taan :) Se on ki-vaa !

• teinitouhua täysin

Kenellä on päivisin aikaa juosta jossain tupakalla? varsinkin, jos ei itse polta.
      Nykypäivänä, vuonna 2013 ainakaan mulla ei ole ketään kaveria, joka olisi niin tyhmä, että edes polttaisi. Teineistä jotkut amistyypit taitaa vielä polttaa, lukiolaisista ei juuri ketään.

Oletteko te jotain teinejä tai ihan lapsia ja asutte jossain koulun asuntolassa tms? Muuten tollanen kuullostaa aika oudolta. Aikuinen ihminen käy töissä tai koulussa, opiskelee päivisin, eikä rampaa jossain parin korttelin päässä kadunkulmissa seisomassa. Varsinkin, jos ei edes polta.
      Itse en ikinä suostuisi seisomaan tupakansavussa.

Ota asia puheeksi tämän poikaystävän kanssa ja kysy, miksi. Ehdota myös tuolle tupakkatyypille tupakkalakkoa, nikotiinipurkalla moni on siitä päässyt eroon.

• PUUMA5

Keskustele asiasta poikaystäväsi kanssa. Jos hänestä ei ole mukavaa mennä tupakalle sen naisen kanssa, hän voisi kieltäytyä, varsinkin , kun ei itse polta.
      Jos hän edelleen haluaa käydä , hän ilmeisesti tykkää sen naisen seurasta. Katsokin, että ei tykkää enemmän kuin sinusta. On luonnollista, että olet hiukan varuillasi ja mustasukkainenkin. Ota siis asia puheeksi..älä panttaa sisälläsi.

• eihän tuo ole enää normaalia

• mieti mitä takana

Ei ole normaalia.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1028
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      801
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      744
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe