Laihtuuko syömällä normiruokaa?

teinixdomi

Eli ajattelin alkaa laihduttaa, mutta mahollisimman vaivattomasti. Haluan seurustella ja ihan muutenvaan olla tyytyväinen mun muotoihin. Olen syönyt viimeisen 2 vuoden aikana todella epämääräisesti ja hyvin harvoin mitään terveellistä eli olen elänyt herkuilla. Ajattelin saada ainakin 5 kiloa pois syömällä terveellisesti ja kevyesti. Toimiiko jos syön terveellisesti noin 650 kcal päivässä.
Olen muuten 174/59. Antakaa myös neuvoja ja vinkkejä. Kuntoilen yleensä sen 1 tunnin päivässä kun käytän koiraa ulkona.

8

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuolla vaan lihot.

      Jos sun normiruokaa ei ole einekset ja muut prosessoidut tuotteet, niin ok.

      Itsetehty ruoka, paljon kasviksia, ei sokeria eikä vaaleita hiilareita (jauhot, riisi, pasta vain täysjyvänä/tummana).

      Et syö terveellisesti jos syöt noin vähän. Pitää syödä ainakin 2000 kcal. Ja liikuntaa reippasti päälle, toi koirankusetus ei riitä mihinkään. Ei ihme, jos tolla liikunnalla ja syömisillä löytyy laihaltakin paljon läskiä.

    • L. A. I. Hiksella

      Itsellä toimii:

      Aamu (pika)puuro
      Luonas työpaikan ruokalassa (Vältä rasvaisia, ranskalaisia, makkaroita yms)
      Iltapäivällä 2-3 (tummaa) leivänpalaa päällä keittokinkkua
      Illalla jos on nälän tunne omenoita

      Ei tarvitse miettiä hiilareita tms.

      Toimii.

    • ...

      Olet jo nyt alipainon rajalla, joten jos et ole nyt tyytyväinen muotoihisi tai usko saavasi poikaystävää, niin et kyllä koskaan. Jos laihtuisit 5 kiloa, olisit alipainoinen ja vähän luulen, että et olisi tyytyväinen sittenkään.

      Unohda nälkäkuurit ja syö vähintään 2000 kcal päivässä. Älä ala pelleillä millään 650 kcal kuureilla, siinä voi mennä terveys ja jopa henki.

    • teinixdomi

      Olen 14. En ole alipainon rajalla musta tuntuu, että sä sait ton vastauksen aikuisten laskurilla. Olen normaalipainoinen, mutta en tyytyväinen tähän muotoon. Syön korkeintaan sen 1200kcal kuurille, koska haluun nopeesti tuloksia, mutta en kuntoile yhtään. toivottavasti tää pituuskasvu vielä auttaa. Ja älkää tulko jakelee tänne niitä ''ei sun tarvii'' kommentei.

      • Tuolla vaan lihot.

        Koita nyt vähän viisastua.

        Kyllä tolla paino putoaa, mutta lihaksista. Läski jää. Susta tulee vielä pahempi laiha löysä läski.


    • aqwsexdcrftvgbynujmi

      Evoluutiobiologisesti ihmiselle luonnonmukaisemmalla ruokavaliolla todennäköisesti laihdut sinäkin aivan kuten lähes jokainen joka on tälle ruokavaliolle ryhtynyt. Bonuksena muita havaittavia positiivisia vaikutuksia terveyteen ja jaksamiseen. Tiukkana täytyy olla, sillä vähäinenkin jätteen syöminen saa vanhat vaivat palaamaan nopeasti takaisin.

      Kannattaa tutkia asiaa itse.

      paleo/primal/gluten/wheat belly/dangerous grains/low carb

    • teinixdomi1

      Joo ei vittu mitä porukkaa, kiitos tuesta. Vitun naurettavaa, alipainon puolella? Joo pysykää läskeinä ootte varmaan liian tyhmiä edes laihduttaa. Selvästi ette ymmärrä mikä on bmi

    • hoikkaa

      Jos syöt tuon 2000kcal päivässä, todennäköisesti lihoat ellet todella liiku paljon. Kannattaa selvittää perusaineenvaihdunta. Itselläni noin 1400kcal/pv ellen tee mitään muuta kun makaan. Netissä surffailu ja istumatyö ei juurikaan tuota nosta. Itselläni 6km juoksulenkki kuluttaa 355kcal eli vieläkin olen noin 1800kcal päiväkulutuksen hujakoilla. Jos siis syön 2000kcal niin överiksi menee. Ottakaa järki käteen ja laskeskelkaa hieman kaloreita.
      Tunnettu tosiasia on että 7000kcal on yksi kilo läskiä. Itse juuri 32kg menettäneenä tiedän tuon pitävän paikkaansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1929
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1281
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1159
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1095
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe