Kenellä on paras kokemus ja hoitaa tehtävät hyvin ja kohtuullisella hinnalla?
Tornion paras asianajaja?
61
8880
Vastaukset
- Pankkiin mars
Miksi asianajaja? Kysy omasta pankista
- hinta ja laatu.
Ei tässä kysytty pankkia vaan asianajajaa, joten kuka on Tornion parhain?
- Juristi Puristi
Jos ei nyt aivan helvetin monimutkaisesta kuolinpesästä ole kyse, niin eiköhän ne kaikkia Asianajajaliiton jäsenet selviä niin yksinkertaisesta hommasta kuin perunkirjoitus.
Kattele Posarista keitä niitä on ja pyydä tarjouksia tuntihinnasta. Jos saat tarjouksia tyyliin 170 euroa alv / tunti, niin tartu siihen. Se on jo ihan kohtuullinen hinta. Yrityskeikoissa ja oikeudenkäynneissä samat heput laskuttaa jopa yli 240 euroa alv tunti.
Itse teettäisin perukirjan pankin juristilla tai näillä ei-asianajaja-statuksen omaavilla juristeilla, jos ei ole normipesää kummempi keikka kyseessä.
Hintaa tulee yleensä semmoiset 400-600 euroa alveineen. Kannattaa pyytää tarjouksia! - Pieni lisäys
Juristi Puristi kirjoitti:
Jos ei nyt aivan helvetin monimutkaisesta kuolinpesästä ole kyse, niin eiköhän ne kaikkia Asianajajaliiton jäsenet selviä niin yksinkertaisesta hommasta kuin perunkirjoitus.
Kattele Posarista keitä niitä on ja pyydä tarjouksia tuntihinnasta. Jos saat tarjouksia tyyliin 170 euroa alv / tunti, niin tartu siihen. Se on jo ihan kohtuullinen hinta. Yrityskeikoissa ja oikeudenkäynneissä samat heput laskuttaa jopa yli 240 euroa alv tunti.
Itse teettäisin perukirjan pankin juristilla tai näillä ei-asianajaja-statuksen omaavilla juristeilla, jos ei ole normipesää kummempi keikka kyseessä.
Hintaa tulee yleensä semmoiset 400-600 euroa alveineen. Kannattaa pyytää tarjouksia!Lisäys: Jos kuolinpesään liittyy monimutkaista yritystoimintaa, niin sitten kannattaa varmaan maksaa asiansa osaavan liikejuristin ammattitaidosta. Eli haet jonkun juristin, joka tekee duunia paljon firmoille. Onhan näitä Paul Henriksoneita ja Juha Kiihoja. Kyselet niiltä sitten jos on firmoista kyse. Tuntilaskutushinta on sitten noilla kavereilla kohdallaan - mutta on kyllä ammattitaitokin.
Simppeliin pesään en kyllä noita heppuja palkkais perunkirjoittajiksi. Aivan liian hyviä ja kalliita. - Perunkirjoittelija
Pieni lisäys kirjoitti:
Lisäys: Jos kuolinpesään liittyy monimutkaista yritystoimintaa, niin sitten kannattaa varmaan maksaa asiansa osaavan liikejuristin ammattitaidosta. Eli haet jonkun juristin, joka tekee duunia paljon firmoille. Onhan näitä Paul Henriksoneita ja Juha Kiihoja. Kyselet niiltä sitten jos on firmoista kyse. Tuntilaskutushinta on sitten noilla kavereilla kohdallaan - mutta on kyllä ammattitaitokin.
Simppeliin pesään en kyllä noita heppuja palkkais perunkirjoittajiksi. Aivan liian hyviä ja kalliita.Vielä yksi lisäys: (asiat juolahtelee mieleen pätkittäin)
Niin semmoinen vinkki vielä, jos haluaa säästää kustannuksissa. Tee itse taustan paperityöt ennenkuin palkkaat juristin tuntihinnalla tekemään varsinaisen perunkirjoitustilaisuuden.
Kirjastosta saa kirjoja "Näin teet perunkirjoituksen itse". Hommaat ne sukuselvitykset 15 ikävuodesta, lähetät kutsut osakkaille saapua perunkirjoitukseen min. 3 viikkoa ennen tilaisuutta, hommaat pankista asiakkuusilmoitukset sun muut. Näin ei tartte kallispalkkaisen juristin tuhlata aikaansa sihteeritason hommiin.
Saat myös kiinteähintaisen tarjouksen helpommin jos teet nuo esityöt itse, jolloin juristi voi arvioida "urakan" suuruuden. Yleensä tosin tuntihinta tulee halvemmaksi kuin urakat, koska urakoihin leivotaan sisään epävarmuuslisää.
Toivottavasti oli apua näistä neuvoista, lykkyä tykö! - tietäjä iän ik.
Pieni lisäys kirjoitti:
Lisäys: Jos kuolinpesään liittyy monimutkaista yritystoimintaa, niin sitten kannattaa varmaan maksaa asiansa osaavan liikejuristin ammattitaidosta. Eli haet jonkun juristin, joka tekee duunia paljon firmoille. Onhan näitä Paul Henriksoneita ja Juha Kiihoja. Kyselet niiltä sitten jos on firmoista kyse. Tuntilaskutushinta on sitten noilla kavereilla kohdallaan - mutta on kyllä ammattitaitokin.
Simppeliin pesään en kyllä noita heppuja palkkais perunkirjoittajiksi. Aivan liian hyviä ja kalliita.Sinulle "Pieni lisäys"
Henrikssonin kehumisesi ihmetyttää tosissaan (liekö oli itsekehua).
Tarkoittaako tämä sinun mainitsemasi "hyvä" samaa kuin umpikiero?
Ainakin sinun kommentissasi näin näyttäisi olevan. - No niin taas
tietäjä iän ik. kirjoitti:
Sinulle "Pieni lisäys"
Henrikssonin kehumisesi ihmetyttää tosissaan (liekö oli itsekehua).
Tarkoittaako tämä sinun mainitsemasi "hyvä" samaa kuin umpikiero?
Ainakin sinun kommentissasi näin näyttäisi olevan.Kannattaisiko sinun "Tietäjä iän ik." (ik. tarkoittaa varmaan ikinä?) mennä vaikka LUKEMISEN YMMÄRTÄMISKURSSILLE?
Henrikssonia ei kyllä mitenkään ihmeemmin "kehuttu", jos sinulla yhtään älli-pälli toimii. Silti on tosiasia,että hän on ns. yrityspuolen juristeista osaava. Ehkä hän on mielestäsi umpikiero - mutta toisaalta sehän on vain suositus niihin hommiin. Eikös niissä pidä olla "umpikiero", jotta tulee asiakkaalle mieleistä tulosta?
Tavalliseen perunkirjoittamiseen olen kyllä suositellut aivan tavis lakipoikaa. Vaikka oik. yo. riittää jos ei ole kuin normi veronmaksajan pesä jossa jää auto, hieman rahaa ja jonkinlainen asunnon räppänä. - Anonyymi
Melaluoto Hannu
- Onko hyvä
Miikka ???
- as. ajo
Ei ... muuten kuin omasta mielestään.
Oikeat asianajajat, jotka kuuluu liittoon on lueteltu esim. Pohjolan Sanomien sivuilla. Eli jos lehti ei tule niin kirjastoon lukemaan... - Puristi Muristi
as. ajo kirjoitti:
Ei ... muuten kuin omasta mielestään.
Oikeat asianajajat, jotka kuuluu liittoon on lueteltu esim. Pohjolan Sanomien sivuilla. Eli jos lehti ei tule niin kirjastoon lukemaan...Ei tartte mennä kirjastoon lueskelemaan Sonta-Siionia eli Posaria.
Laillistetut asianajajat eli heitä ovat vain liiton jäsenet löytää sivulta
http://www.asianajajaliitto.fi/ kohdasta "Etsi asianajaja"
Miikka Kunnaria jos kysyjä tarkoitti, niin ei näytä olevan AA vaan pelkkä varatuomari. Tuntihinta näyttää silti olevan tähtiasianajajan luokkaa eli Miikka Kunnarin omalta kotisivulta kopsastuna: "Tuntipalkkio on asian laadusta riippuen 248 € - 372 €/tunti sis. alv.24%."
248 euroa/h on kova hinta varatuomaritason kaverista simppeliin perunkirjoittamiseen.
372 euroa on sitten jo sellainen hinta, etten ole niihin törmännyt edes yritysmaailmassa Lapissa. Ehkä Helsingissä joku tähtijuristi saa jostain tosi monimutkaisesta yrityssuunnittelukeikasta tollaisia palkkioita, mutta mepä ei olla Helsingissä eikä täällä toimi mitkään monikansalliset Applet ja IBM:t rasvaisine toimeksiantoineen. Minkähän tyyppinen on "asian laatu" kun Miikka pistää tuon kovimman taksan päälle? Puristi Muristi kirjoitti:
Ei tartte mennä kirjastoon lueskelemaan Sonta-Siionia eli Posaria.
Laillistetut asianajajat eli heitä ovat vain liiton jäsenet löytää sivulta
http://www.asianajajaliitto.fi/ kohdasta "Etsi asianajaja"
Miikka Kunnaria jos kysyjä tarkoitti, niin ei näytä olevan AA vaan pelkkä varatuomari. Tuntihinta näyttää silti olevan tähtiasianajajan luokkaa eli Miikka Kunnarin omalta kotisivulta kopsastuna: "Tuntipalkkio on asian laadusta riippuen 248 € - 372 €/tunti sis. alv.24%."
248 euroa/h on kova hinta varatuomaritason kaverista simppeliin perunkirjoittamiseen.
372 euroa on sitten jo sellainen hinta, etten ole niihin törmännyt edes yritysmaailmassa Lapissa. Ehkä Helsingissä joku tähtijuristi saa jostain tosi monimutkaisesta yrityssuunnittelukeikasta tollaisia palkkioita, mutta mepä ei olla Helsingissä eikä täällä toimi mitkään monikansalliset Applet ja IBM:t rasvaisine toimeksiantoineen. Minkähän tyyppinen on "asian laatu" kun Miikka pistää tuon kovimman taksan päälle?"Miikka Kunnaria jos kysyjä tarkoitti, niin ei näytä olevan AA vaan pelkkä varatuomari. "
Kuitenkin varatuomari on ylempi koulutus kuin AA.
Varatuomarin hinnat ovat korkeammat kuin AA.n.
Kun vertaatte hintoja verratkaa AA.n ja varatuomarin hintoja erikseen.
- kokemus on valttia
Miikka saa hinnoitella omat palveluksensa juuri kuten parhaaksi näkee.
Itse ostaisin palvelut sellaiselta yrittäjältä jolla on vuosikymmenten kokemus
hyvin hoidetusta työstä. - Suomen Top-Kärki
Tässä Suomen tunnetuimmat:
http://www.mtv3.fi/uutiset/verot.shtml/nain-huippujuristit-tienasivat/2010/11/1215699 - xxx50
Heikki Huhtanen
- Kokemusta on
Samaa mieltä.
Heikki taitaa olla noista rahastavista ja ahneista rotista se selkärankaisin. - lakitupa
Kokemusta on kirjoitti:
Samaa mieltä.
Heikki taitaa olla noista rahastavista ja ahneista rotista se selkärankaisin.Komppaan kahta edellistä.
- Lex Lex
Kokemusta on kirjoitti:
Samaa mieltä.
Heikki taitaa olla noista rahastavista ja ahneista rotista se selkärankaisin.Harvemmin on tarvittu asianajajaa tai mitään lakipuolen asiantuntijaa. Mutta niillä kahdella kerralla kun on tarvittu, niin Heikki Huhtanen on hoitanut asian sutjakkaasti, oikein ja kohtuuhintaisesti ja kustannusarvion puitteissa. Toinen asianajaja taas lipesi totaalisesti kustannusarviosta ja laskutti jopa "päivää sanomisesta". Asian hoitokin oli minusta selkeästi rahastusta kaikelta osin ja huono asiakaspalvelu päälle. Senpä vuoksi toisella kerralla annoin toimeksiannon Huhtaselle.
- Erkki
Minä voin tehdä sovitaanko vaikka 300euroa hinnaksi. Perunkirjoituksen tekemiseen ei vaadi mitään lakimiehiä - tiedän sen kun olen tehnyt enkä ole päivääkään lakia lukenut. Tarkistutin lopputuloksen vain notaarilla ja kaikki oli täydellisen oikein!! Turha maksaa asiasta jonka voi tehdä itse!
- Näin Pellossa
Mies käveli sisään lakiasiaintoimistoon ja kysyi hintoja. - 300 euroa ja kolme kysymystä, lakimies Miikka vastasi. - Eikö se ole hirveää kiskontaa?, mies kysyi. - Kyllä, lakimies vastasi, - ja mikä olikaan teidän kolmas kysymyksenne?
- 10 Eur tunti
Perintö, perunkirjat, kauppakirjat ja muut asiakirjat voi laatia itse, sillä niiden sisältö ei todellakaan ole mitään rakettitiedettä. Miksi maksaa jollekin juristille esim 200 euron tuntipalkkaa tuollaisesta työstä, joka on jo lähtökohtaisesti jo täysin ylihinnoiteltu ja melko helppoa.
Kirjastoista ja netistä löytyy pilvin pimein erilaisia asiakirjamalleja, joiden tekstiä kopio/muokkaa saa itsensä näköisen virallisen asiakirjan ja se ei maksa mitään.
Jos epäilee itse laatimansa asiakirjan lainvoimaisuutta, niin sitä itse laadittua ja lopullista versiota voi käydä näyttämässä Notaarille, jolloin tulee varmistettua että asiakirja on oikein laadittu ja kelpaa sellaisenaan.
Jos et osaa itse laatia/kirjoittaa asiakirjoja, niin maksa siinä tapauksessa vaikka jollekin ammattikorkeakouluopiskelijalle, joka tuo halutun asiakirjamallin sinulle tulostettuna ja eikä maksa paljon.
JÄRKI KÄTEEN!- Sisältö
Kokemuksestani tiedän parhaimman Hän on Hannu Melaluoto
- No jaa...
Muutaman perunkirjan laatineena niin ei se ihan helppoa aina ole.
Toki jos on ns. nollapesä, niin sellaisen perunkirjoittaa kuka tahansa asiakirjamallin avulla.
Mutta jos alkaakin olla metsää, maita ja mantuja, saatavia ja velkoja sun muita, niin ei se ihan yksinkertaista ole.
Eikä ainakaan mitätön työ.
Perukirja kun on virallinen dokumentti, niin se pitäisi tehdä oikein. Ei olis oikein varaa harjoitellakkaan.
- säästät näin
Kirjoitit:
"Perukirja kun on virallinen dokumentti, niin se pitäisi tehdä oikein. Ei olis oikein varaa harjoitellakkaan."
Eihän täällä kukaan ole väittänyt että pitäisi harjoitella, mutta fakta on se että jos itse laatii perunkirjan ns. asiakirjamallin pohjalta ja näin ollen tekee sen suurimman työn sen valmistamiseen, niin se ei montaa kymppiä SEN JÄLKEEN maksa kun joku ammattilainen lukee sen läpi ja pyytää tekemään siihen mahdolliset tarvittavat muutokset, jotta se on laadittu täysin oikein ja hyväksyttävällä tavalla.
Jos annat koko homman lakimiehen tehtäväksi, niin hän veloittaa siitä maltaita, koska aikaa menee mm. asiakirjan laatimiseen eli konekirjoitustyöhön ja siitä ei juristille kannata maksaa. Antaa sihteereiden tehdä konekirjoitushommat, jolloin juristin tehtäväksi jää vain asiasisällön lukeminen.- Muotoilu
Näin me teimme kauppakirjan ollessa kyseessä. Kannatti.
- mie tiän
ahvenjärvi paskin vaihtoehto......öööö öööö öööö
- 3 perunkirjoitusta
Tehkää työ itse ja tarkistuttakaa juristilla, joka tällöin veloittaa minimisumman, etenkin kun tinkaatte hinnan etukäteen.
Ei maksa montaa kymppiä ja tulos on hyvä! - Hoituu pankissa
Turha ampua tykillä kärpästä!
Ei noin yksinkertaisen työn tekemiseen mitään asianajajaa tarvita. Perunkirjan tekeminen on niin simppeli juttu että siihen ei tarvitse edes lakimiestä, saati naista. - tyjtr
kyllä baaridille on paras.
- kuka hän on
kuka on baaridille?
- fhndyhj
Se on DilleBaarista
- tuhansia eutoja
Jokaiselt juristilta kannattaa pyytää aina Tarjous etukäteen ja olipa "case" mikä tahansa, niin kannattaa kilpailuttaa työ useammalla juristilla.
Muuten voi tulla vastaan posketon hinta, johon et ole varautunut.
Jos joku juristi ei pysty arvioimaan kokokaishintaa suoralta kädeltä, niin ota toinen. - sillein
Lahdenperä hyvä mutta kallis
- Seppälän Marika..
Minun mielestä se "Kyky" on itse ahjakkuus, mikä lie Gunnarin Miiikkali on Pro. Hinnat on kotisivuilla tähtitieteelliset, kaverilla ei ole vuosikýmmenten kokemusta, mutta haluaa luoda kuvan, että on huippuluokan tekijä.. hah ha ha ha ha
Varmaan joku juntti tai eksynyt maksaa..
Ps. Kilpailuta aina hinnat ennen ostopäätöstä ja säästät sikana rahaa.. - Koettu & Nähty
Jos haluat, että helpotkin ja itsestään selvät asiasi sotketaan totaalisesti, niin turvaudu Tornion oikeusapuun.
Siitä puljusta et OIKEAA asianajajaa löydä hakemallakaan, siis jonka asianajajaliitto olisi listoilleen kelpuuttanut. Täysin ammattitaidotonta ja lahjatonta touhua. - tiesitkö sitä, että
Ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa.
Netti on pullollaan täysin ilmaisia ohjeita siitä miten laaditaan seikkaperäisesti
kauppakirjat, perunkirjoitukset, testamentit ja kaikki muut ns. perusasiakirjat siten että ne on laadittu oikein ja niitä voi hyödyntää kuka tahansa.
Tavallinen kuluttaja/kansalainen selviää asiakirjan laadinnasta vaivattomasti ilman kalliin juristin apua. Jos netti epäilyttää, niin kirjastosta löytyy vastaavia asiakirjamalleja pilvin pimein, joita on helppo soveltaa omaan käyttöön.
Tietysti jos kysyt asiasta lakimieheltä, niin heillä voi olla tapana pelotella vaikka sillä että asiakirjat on vaikea itse tehdä, koska he haluavat SINULTA toimeksiannon ja sitä kautta hyvän korvauksen pienestä työstä. - Voijärjenvalo
Mikä maailmattu se on siinä, ettei haluta työstä maksaa? Lukekaa itte lakimiehiksi ja laskekaa sitte kannattiko. Sitä mitä ei itte ossaa tehä se pittää ostaa. Ammattimiehen työ maksaa.
- mie tiiän
20 vuotta sitten ei juuri ollut asiakirjamalleja ja nettiä, josta saa ilmaiseksi ohjeet minkä tahansa kauppakirjan,avioehdon tms. laadintaan.
Juristit saavat pelotella että laatutyö maksaa, mutta ei itse laaditun asiakirjan laatiminen ole mitään rakettitiedettä ja miksi siitä edes pitäisi maksaa satoja euroja?
Yhden kerran kun perehdyt asiaan, niin seuraavan tekeminen syntyy jo luonnostaan.
Ei ne hyvät tulot vaan pienet menot !!!
Juristia käyttäisin vain jos olisin syytettynä jostain todella pahasta rikoksesta ja tämä on minun kantani. Asiakirjoja ja täysin lainvoimaisia olen laatinut jo yli 50 kpl. viimeisen kymmenen vuoden aikana. - tosisosit
joko vainaja on kuollut
jotku jakaa perintöä jo perinnönjättäjän eläessä.
on laadittu jo ainakin puolenkymmentä testamenttiä ei vieläkään
ole yhdelle sopiva kun saa muut kuin hän ja hänen miehensä lapset - tyhmät maksaa
Parasta kun sukulaiset riitelee ja eivät voi keskenään sopia asioista.
Silloin astuu kuvaan se "rehellinen" juristi, joka osaa kyllä ottaa koko potista
ITSELLEEN ison siivun.. Mitä pitempään tapellaan ja riidellään, niin vain juristi
voittaa.
Ps. Järki käteen! - Arkunkantaja
En millään haluaisi mainostaa, mutta tuolta http://www.tlhautauspalvelu.fi/fi/Palvelut.html saa kaiken mitä hautajaisiin kuuluu.
Toki monet asiat voi hoitaa mikä minkäki kautta ja perunkirjoituksen voi tehdä ihan itsekkin, olkoon vainaja sitten vaikka lähisukulainen. - Mcgyver 123
Se harmaapäinen Matlock, joka on ollut myös telkkarissa on paras.
- kysymys vaan
Miksi palkata juristi Torniosta kun Kemistä saa parempia ja halvemmalla?
- Bertta10
Jos on kysymys ihan tavallisesta perunkirjasta, niin sehän luettelo omaisuudesta, ei siinä vielä jaeta mitään omaisuutta, omassa pankissa on varmaan asiantuntemusta, ehkä tekijöitäkin, säästää aikamoisen summan.
- Late Lapista.
Aloittajan kannattaa palkata vaikkapa Heikki Lampela, eikä takuulla jää pesään perikunnalle tapeltavaa ! Meillä teki perunkirjoitukset pankinjohtaja, oli sopuhintainen ja kenelläkään ei jäänyt tuloksesta valittamista !
Late Lapista.- maanpuoli
Perry Mason parempi.Se asu luotomäellä, ja sai polkupyörän kumienkin kulutuksen poistoihin verotuksessa.
- hah hah haha
Mulla on rahaa ja maksan mitä pyydetään. Ei haittaa vaikka joku laskuttaa 500 euroa tunti, koska on millä mällätä. Annetaan rahan ja hyvän kiertää.
- onpahan sanottu
Kunhan ette hairahdu tietämättömyyttänne Tornion oikeusaputoimiston "apuun".
Silloin maksatte turhasta ja pahimmassa tapauksessa joudutte aivan käsittämättömiin ongelmiin itse.
Totaalisen surkeaa touhua ainakin yhdellä sairaaloisen itsepäisellä oikeusavustajalla.
Tämän on todenneet, muiden asiakkaiden lisäksi myös OIKEAT (liittoon kuuluvat) asianajajat.- Kaiken varalta
Hyvä tietää! Onko se pahin mies, vai naispuolinen henkilö?
- säästyy rahat
mie teen ite kaikki ja netistä löydän tietot kunka tehhään
- yks
Eihän perunkirja ole omaisuuden jakamista, se on vain vain luettelo pesän varoista.
Perinnön jakoon, jos on useampi perijä kannattaa ehkä hakea lakimies - hubhyubu
yks kirjoitti:
Eihän perunkirja ole omaisuuden jakamista, se on vain vain luettelo pesän varoista.
Perinnön jakoon, jos on useampi perijä kannattaa ehkä hakea lakimiesja paskat tartte mitään lakimiehiä turhia rahastajia, itte vaan tekee ei se vaikeaa ole.
- Tyytyväinen
Tornion oikeusaputoimiston palveluihin en enää koske.Saivat asiat vaan enemmän solmuun.Kummallisia neuvoja. Pitkitti turhaa asioita.Kummallisinta oli että teki erotilanteessa yhteistyötä myös isän kanssa joka oli tunnettu puhetaidoista .Mitään apua en sieltä saanut.Antinmaan Tapion kanssa saatiin asiat selviksi.Länsirannalla on toimisto.
- Tyytyväinen
Kaiken varalta: nainen ja A. K
- kokemusta löytyy
Vastaus aloittajalle:
EI AINAKAAN oikeusaputoimiston lahjaton, k...päinen ja petollinen räpijä ...
Eli hanki OIKEA asianajaja jos aiot saada asiasi menestyksekkästi saatettua loppuun.
Oikeusaputoimiston räpeltäjät ei kuulu edes as.ajajien liitton.
Noissa juristeissa on suuria eroja ... on baarissa vouhuttavaa taitamatonta tyhjän puhujaa, kuin rikollisuuden rajoilla pelaavaa ahnetta possua.- Anonyymi
Onko se asianajaja joka baarissa tappelee ja vihaa naisia "B-rapun miäs "
- Anonyymi
Älä ainakaan erehdy jääkärinkadun rahanahneeseen ja läskiin sikaan.
Se vie vain rahasi ja tyrii asiasi totaalisesti - Anonyymi
Oikeusaputoimistosta kannattaa pysyä kaukana, ellei sitten halua päästä jostain syystä rahoistaan ja hävitä juttua.
Totaalisen ammattitaidoton ja itsekeskeisen ku**päinen akka kyseessä.- Anonyymi
Äkäslompolon mauri hoitaa halvalla,se on ennenki tehny,kuulema kuningailekki. : )
- Anonyymi
Hannu. Melaluoto hoitaa asian ja kohtuullisen hintainen
- Anonyymi
Minusta se Kaikkonen ja bebantheeni
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973