Hei, olen 18 vuotias ja erittäin kiinnostunut aloittamaan muodostelmaluistelun, onnostuuko vielä tällä iällä ja onko edes joukkueita aloitteleville aikuisille? Olisi niin hienoa päästä joskus kilpailemaan :). Olen nuorempana harrastanut parisen vuotta taitoluistelua, josta voisi olla hieman apua..? Kiitän kaikille vastanneille!
aikuinen harrastaman?
3
214
Vastaukset
- kärppä
Käyppä kattomassa www.stll.fi/seurat lähin taitoluisteluseura ja katso mitä heillä on tarjottavana. Toivottavasti sopiva ryhmä löytyy!
- jgae
En tiiä onko joissakin seurassa muodostelmaluistelun alkeet aikuisille? Jos on niin siitä voisi olla hyvä aloittaa. Jos innostusta riittää, eikä ryhmällä ole tarpeeksi jäitä, niin yleisöjäillekin voisi mennä. Saattaa olla ehkä vähän ahdasta treenata mitään, mutta ainakin tuntumaa saisi. Ja yksäri taustastasi on hyötyä! Jos haluat, niin voithan käydä myös yksäreiden ryhmässä lisäksi, ei siitä ainakaan haittaa ole. Ekaksi kun saat perusasiat kuntoon ni kyllä se siitä sitten. Tsemppiä!
- Xxx18
Aikuisille harrastajille on varsinkin pääkaupunkiseudulla paljon tekniikkatunteja ja eri tasoisia muodostelmajoukkueita. Aikuisille on muodostelmassa oma kilpailusarja, joka on tarkoitettu nimenomaan harrastajille. Monilla on juurikin samanlainen tausta kuin sinulla, muutama vuosi luistelua nuorena. Tosin aikuisten joukkueissa suurin osa on selvästi sinua vanhempia (ja säännöissäkin alaikäraja on 25, mutta siitä saa poiketa muutama luistelija joukkueessa), mutta jos sinua ei haittaa luistella tätien kanssa, niin mukaan vaan. Ota selvää paikkakuntasi seuroista, ja mene rohkeasti kokeilemaan, ensin vaikka tekniikkatunnille kokeilemaan miltä jää tuntuu. Itse olen aloittanut luistelun 30 vuotiaana, ja se on yksi parhaita ikinä tekemiäni päätöksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663075
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262143Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671719Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251587Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161331- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621031