Paikat kuntoon, arkistoon?

paikat kuntoon

Ajattelin jäädä vuorotteluvapaalle, joksikin aikaa, kenties lopullisesti näistä keskusteluista. Olen ollut keskustelupalstalla useita viikkoja, ja sekös monia harmittaa. Kommentteja on tullut paljon ja tämä Rovaniemen keskustelupalsta jää positiivisella asenteella mieleeni. Hienoa, että keskusteluissa on ollut kovaakin kritiikkiä, huumoria. Asiat pitää sanoa aina suoraan, siis mielipiteet. Rovaniemen keskustelupalsta on Suomen huippua. Kokemuksestani voin kertoa, että Kemin ja Kemijärven keskustelupalstat jäävät teistä jälkeen, ja monien muidenkin suurten kaupunkien keskustelupalstat.

4

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oijaa..jaa

no lyckas till vaan sulle! senklin puutarha- kerrostalotonttu!

rauha ja lepoaika sinulle suotakoon. jatkat sitten taas horinoitasi,kun jaksat! voimia,tzemiä. pyllyjä ja tissejä !
      me voimahemmot jatkamme valitsemallasi tiellä tai jotain...

• Tri Neutronic

Aika merkillistä Rovaniemellä 1080 keskustelun alotusta ja vastauksia 1080. Eli aika heikko suhde.
      Siis tällä hetkellä 9.8.2013 klo 00.29.

Se kertoo jotain. Kaikki haluavat päteä omalla ketjullaan. Aloitetaan uusi mitäänsanomaton ketju. Miksei voi vastata jo valmiisiin lähes samasta asiasta olevaan ketjuun. Ei pidä kadehtia ja yrittää päteä omalla aloituksella.
      Kuten huomataan täälläkin. Ketjut painuvat äkkiä pimentoon. Uusia tyhjänpäiväisiä aloituksia suolletaan pilvinpimein. Yksi kommentti saattaa tulla tai ei yhtään aloitukseen. Näin siis enimmäkseen.

No on yksi ketju, se on "kävelijät pois ladulta". Varmaan samat sinnikkäät viestittäjät pitävät sitä "elossa".
      Eli parhaat "kynäilijät".
      Se on se kauna ja kateus aina pääliimmäisenä joka asiassa. Eli kadehtitaan muunmuassa hyvää viestittäjää. Eli yritetään kaikkensa saaha se äkkiä pimentoon.
      Se on lähes joka paikkakunnan ilmiö se kateus.
      Ylitorniolla on kateellisimmat ja sisäsiittoisimmat viestittäjät.

• stöt

Älä nyt ihmeessä heitä kirvestä kaivoon "paikat kuntoon". Voisit vaikka vähän keventää ilmaisuasi. Vaikutat joskus vähän setämäiseltä. Provosointityylisi on kyllä aika omaperäinen. Kyllä kunnostettavaa vielä löytyy. ! Vai ajattelitko vaihtaa nimimerkkiä?

• paikat kuntoon

Kiitos hyvästä kommentista. Päätin, että en heitä kirvestäå kaivoon. Jos vaikutan setämäiseltä, niin silloinhan ilmaisukin on setämäistä, jos sitä keventää. Toivon, että ilmaisuni on kunnon rokkityylistä, epämääräistä örinää ja möykettä, mitä radiosta olen kuullut, ei rokkia vaan kunnon kovaa mölinää. Nimmariani en vaihda. Se on ja pysyy, paikat kuntoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      60
      3186
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe