Missä sulkapallon voi aloittaa??

Apuva?

Moi,
Olen ajatellut ja harkinnut sulkapallon aloittamista, päädyin siihen tilanteeseen, että aloitan sulkapallon, mutta en tiedä missä on hyviä sulkapallo paikkoja ja miten raskasta sulkapallo on jne jne.
Asun helsingissä. Voisitteko kertoa minulle, että
missä on hyviä sulkapallo paikkoja [jossain helsingin sisällä], mitä pitää ostaa, jos aloittaa sulkapallon, hintoja, harjoitus aikoja jne jne jne. kaikkea tollasta!
Olen 14 v. tyttö, ja täytän kohta 15.
Mailiakin voi lähettää osoitteeseen:

[email protected]

-Tarvitsen kauheasti noita vinkkejä sulkapallosta
että kaikki jotka tietävät jotain olennaista
sulkapallosta, niin kertokaa mulle tänne, tai
mun mailiin! :)

*KIITOS*

6

1144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kone

      katso: www.sulkapallo.net

    • Sulkapallokuningas

      www.sulkapallo.fi

      • Apuva?

        Kiitos vastauksesta!

        -OSOITE TULI TARPEESEEN!-

        Kts. :)


    • BValtteri

      Eli sivuilta löytyy halleja, ja etenkin seuroja. Kannattaa käydä seuran touhua katsomassa, jos sellainen omalla paikkakunnalla on.
      Lyöntien ja etenkin liikkumisen opetteleminen on peli-ilon kannalta tärkeää. Vanha legenda väitti että lajin mahtimaassa Kiinassa lapset olisi ensin laitettu juoksemaan kentällä ja vasta sitten kunnolla iskemään. Enpä tiedä onko totta, mutta jalkatyö on sulkiksessa miltei yhtä tärkeää kuin jalkapallossa.. Eli sulkapalloa isketään oikeassa pelissa aina liikkeestä ja monesti hankalasta asennosta. Erikoinen piirre rasittavuudeessa on se, että mökkitasolla kevyt pallottelu tulee aste asteelta raskaammaksi taitojen karttuessa -loputon kierre! Huipputasolla - ja jopa vaatimattomalla kilpatasolla- hiki lentää. Mutta opiskele toki ensin liikkumista, niin vältyt vammoilta!

    • Kari

      en tiedä mistä päin Helsinkiä olet, mutta katso myös täältä http:://hansu.org

    • Rajis

      Vielä yksi linkki:

      http://www.oifbadminton.org/

      Allekirjoittaneen mielestä (huom! oma lehmä ojassa :) Suomen paras seura, jossa on seinät leveällä ja katto korkealla - tervetuloa!

      (liiton sivuilta www.sulkapallo.fi löytyvät sitten ne muutkin seurat)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe