Moi,
Olen ajatellut ja harkinnut sulkapallon aloittamista, päädyin siihen tilanteeseen, että aloitan sulkapallon, mutta en tiedä missä on hyviä sulkapallo paikkoja ja miten raskasta sulkapallo on jne jne.
Asun helsingissä. Voisitteko kertoa minulle, että
missä on hyviä sulkapallo paikkoja [jossain helsingin sisällä], mitä pitää ostaa, jos aloittaa sulkapallon, hintoja, harjoitus aikoja jne jne jne. kaikkea tollasta!
Olen 14 v. tyttö, ja täytän kohta 15.
Mailiakin voi lähettää osoitteeseen:
[email protected]
-Tarvitsen kauheasti noita vinkkejä sulkapallosta
että kaikki jotka tietävät jotain olennaista
sulkapallosta, niin kertokaa mulle tänne, tai
mun mailiin! :)
*KIITOS*
Missä sulkapallon voi aloittaa??
6
1191
Vastaukset
- kone
katso: www.sulkapallo.net
- Sulkapallokuningas
www.sulkapallo.fi
- Apuva?
Kiitos vastauksesta!
-OSOITE TULI TARPEESEEN!-
Kts. :)
- BValtteri
Eli sivuilta löytyy halleja, ja etenkin seuroja. Kannattaa käydä seuran touhua katsomassa, jos sellainen omalla paikkakunnalla on.
Lyöntien ja etenkin liikkumisen opetteleminen on peli-ilon kannalta tärkeää. Vanha legenda väitti että lajin mahtimaassa Kiinassa lapset olisi ensin laitettu juoksemaan kentällä ja vasta sitten kunnolla iskemään. Enpä tiedä onko totta, mutta jalkatyö on sulkiksessa miltei yhtä tärkeää kuin jalkapallossa.. Eli sulkapalloa isketään oikeassa pelissa aina liikkeestä ja monesti hankalasta asennosta. Erikoinen piirre rasittavuudeessa on se, että mökkitasolla kevyt pallottelu tulee aste asteelta raskaammaksi taitojen karttuessa -loputon kierre! Huipputasolla - ja jopa vaatimattomalla kilpatasolla- hiki lentää. Mutta opiskele toki ensin liikkumista, niin vältyt vammoilta! - Kari
en tiedä mistä päin Helsinkiä olet, mutta katso myös täältä http:://hansu.org
- Rajis
Vielä yksi linkki:
http://www.oifbadminton.org/
Allekirjoittaneen mielestä (huom! oma lehmä ojassa :) Suomen paras seura, jossa on seinät leveällä ja katto korkealla - tervetuloa!
(liiton sivuilta www.sulkapallo.fi löytyvät sitten ne muutkin seurat)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113931- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48764- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662