Moi,
Olen ajatellut ja harkinnut sulkapallon aloittamista, päädyin siihen tilanteeseen, että aloitan sulkapallon, mutta en tiedä missä on hyviä sulkapallo paikkoja ja miten raskasta sulkapallo on jne jne.
Asun helsingissä. Voisitteko kertoa minulle, että
missä on hyviä sulkapallo paikkoja [jossain helsingin sisällä], mitä pitää ostaa, jos aloittaa sulkapallon, hintoja, harjoitus aikoja jne jne jne. kaikkea tollasta!
Olen 14 v. tyttö, ja täytän kohta 15.
Mailiakin voi lähettää osoitteeseen:
[email protected]
-Tarvitsen kauheasti noita vinkkejä sulkapallosta
että kaikki jotka tietävät jotain olennaista
sulkapallosta, niin kertokaa mulle tänne, tai
mun mailiin! :)
*KIITOS*
Missä sulkapallon voi aloittaa??
6
1173
Vastaukset
- kone
katso: www.sulkapallo.net
- Sulkapallokuningas
www.sulkapallo.fi
- Apuva?
Kiitos vastauksesta!
-OSOITE TULI TARPEESEEN!-
Kts. :)
- BValtteri
Eli sivuilta löytyy halleja, ja etenkin seuroja. Kannattaa käydä seuran touhua katsomassa, jos sellainen omalla paikkakunnalla on.
Lyöntien ja etenkin liikkumisen opetteleminen on peli-ilon kannalta tärkeää. Vanha legenda väitti että lajin mahtimaassa Kiinassa lapset olisi ensin laitettu juoksemaan kentällä ja vasta sitten kunnolla iskemään. Enpä tiedä onko totta, mutta jalkatyö on sulkiksessa miltei yhtä tärkeää kuin jalkapallossa.. Eli sulkapalloa isketään oikeassa pelissa aina liikkeestä ja monesti hankalasta asennosta. Erikoinen piirre rasittavuudeessa on se, että mökkitasolla kevyt pallottelu tulee aste asteelta raskaammaksi taitojen karttuessa -loputon kierre! Huipputasolla - ja jopa vaatimattomalla kilpatasolla- hiki lentää. Mutta opiskele toki ensin liikkumista, niin vältyt vammoilta! - Kari
en tiedä mistä päin Helsinkiä olet, mutta katso myös täältä http:://hansu.org
- Rajis
Vielä yksi linkki:
http://www.oifbadminton.org/
Allekirjoittaneen mielestä (huom! oma lehmä ojassa :) Suomen paras seura, jossa on seinät leveällä ja katto korkealla - tervetuloa!
(liiton sivuilta www.sulkapallo.fi löytyvät sitten ne muutkin seurat)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875