Moi,
Olen ajatellut ja harkinnut sulkapallon aloittamista, päädyin siihen tilanteeseen, että aloitan sulkapallon, mutta en tiedä missä on hyviä sulkapallo paikkoja ja miten raskasta sulkapallo on jne jne.
Asun helsingissä. Voisitteko kertoa minulle, että
missä on hyviä sulkapallo paikkoja [jossain helsingin sisällä], mitä pitää ostaa, jos aloittaa sulkapallon, hintoja, harjoitus aikoja jne jne jne. kaikkea tollasta!
Olen 14 v. tyttö, ja täytän kohta 15.
Mailiakin voi lähettää osoitteeseen:
[email protected]
-Tarvitsen kauheasti noita vinkkejä sulkapallosta
että kaikki jotka tietävät jotain olennaista
sulkapallosta, niin kertokaa mulle tänne, tai
mun mailiin! :)
*KIITOS*
Missä sulkapallon voi aloittaa??
6
1210
Vastaukset
- kone
katso: www.sulkapallo.net
- Sulkapallokuningas
www.sulkapallo.fi
- Apuva?
Kiitos vastauksesta!
-OSOITE TULI TARPEESEEN!-
Kts. :)
- BValtteri
Eli sivuilta löytyy halleja, ja etenkin seuroja. Kannattaa käydä seuran touhua katsomassa, jos sellainen omalla paikkakunnalla on.
Lyöntien ja etenkin liikkumisen opetteleminen on peli-ilon kannalta tärkeää. Vanha legenda väitti että lajin mahtimaassa Kiinassa lapset olisi ensin laitettu juoksemaan kentällä ja vasta sitten kunnolla iskemään. Enpä tiedä onko totta, mutta jalkatyö on sulkiksessa miltei yhtä tärkeää kuin jalkapallossa.. Eli sulkapalloa isketään oikeassa pelissa aina liikkeestä ja monesti hankalasta asennosta. Erikoinen piirre rasittavuudeessa on se, että mökkitasolla kevyt pallottelu tulee aste asteelta raskaammaksi taitojen karttuessa -loputon kierre! Huipputasolla - ja jopa vaatimattomalla kilpatasolla- hiki lentää. Mutta opiskele toki ensin liikkumista, niin vältyt vammoilta! - Kari
en tiedä mistä päin Helsinkiä olet, mutta katso myös täältä http:://hansu.org
- Rajis
Vielä yksi linkki:
http://www.oifbadminton.org/
Allekirjoittaneen mielestä (huom! oma lehmä ojassa :) Suomen paras seura, jossa on seinät leveällä ja katto korkealla - tervetuloa!
(liiton sivuilta www.sulkapallo.fi löytyvät sitten ne muutkin seurat)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1506801MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny635913Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884549NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1004466Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1614290Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941670- 4021566
- 821379
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301355Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411141