Entä sitten noi pillerit ja katkenneet verisuonet? Luin jostain että pillerit voivat aiheuttaa sellaisia. Minulla on jo sellaisia ja myös selluliittiä, söin minulet pillereitä monta vuotta ja nykyään en enää voisi kuvitellakkaan, tuntuu että niistä ei ole kuin haittaa...kuukaustisetki ovat nykyään pillereitten jälkeen niukemmat ja kestävät vain pari päivää.
katkenneet verisuonet
10
3569
Vastaukset
- minä
tuli myös mercilon pillereistä katkenneita verisuonia jalkoihin, pohkeisiin, reisiin, polvitaipeisiin.. kolme kuukautta kokeilin niitä pillereitä ja sen aikana tuli nuo vaivat. Nyt syön vaan minipillereitä. Suonikohjun alku tuli myös noiden mercilon pillereiden aikana enemmän näkyviin. kyllä nyt on kivaa, kun on selluliittia, katkenneita verisuonia ja suonikohjun alkukin takareidessä. jalkojakin särkee koko ajan... jes jes.. ja ikää 23. On kyllä raskas seisomatyö, joka myös edesauttaa asiaa. Nyt sitten tukisukat tai tukisukkahousut päivittäin jalkaan. Hirudoid fortea pahimpiin jälkiin.. ja toivotaan että ei enää pahene.
- pöpö
Niinpä,
Minäkin söin taas tossa kesällä pari kuukautta pillereitä ihan vain siirtääkseni kuukautisia ja huomasin myös kovaa särkyä toisessa pohkeessani, lopetin ja kipua on esiintynyt vieläkin. Luulenpa että olisi paljon vähemmän rumia jälkiä jaloissa jossei sillon nuorena olisi syönyt pillereitä. Söin niitä 6 vuotta aikoinaan, lopetin silloin hiusten lähdön takia..ehkä sitä ei aluksi huomaa mutta ajan kanssa alkaa rumat jäljet näkymään... - minä
pöpö kirjoitti:
Niinpä,
Minäkin söin taas tossa kesällä pari kuukautta pillereitä ihan vain siirtääkseni kuukautisia ja huomasin myös kovaa särkyä toisessa pohkeessani, lopetin ja kipua on esiintynyt vieläkin. Luulenpa että olisi paljon vähemmän rumia jälkiä jaloissa jossei sillon nuorena olisi syönyt pillereitä. Söin niitä 6 vuotta aikoinaan, lopetin silloin hiusten lähdön takia..ehkä sitä ei aluksi huomaa mutta ajan kanssa alkaa rumat jäljet näkymään...sitä uskoisikaan mitä kaikkea nuokin voivat saada aikaa!!!! olen nyt myös syönyt noin 6vuotta pillereitä. Toivottavasti nää minipillerit nyt ei ainakaan pahenna asia. Ainakin muut ongelmat on vähentyneet. Jos ei auta, niin jätettävä ne on pois kokonaan.
- meitsi
minä kirjoitti:
sitä uskoisikaan mitä kaikkea nuokin voivat saada aikaa!!!! olen nyt myös syönyt noin 6vuotta pillereitä. Toivottavasti nää minipillerit nyt ei ainakaan pahenna asia. Ainakin muut ongelmat on vähentyneet. Jos ei auta, niin jätettävä ne on pois kokonaan.
Oon nyt useamman kuukauden syönyt pillereitä, heti kun aloitin niin tuli hirveästi tummia katkenneita verisuonia jalkoihin mitkä näkyy tosi hyvin kun mulla on niin vaalea iho. Sanoin siitä gynekologille ja pyysin sellaisia pillereitä mistä ei tulisi. Sanoi vaan ettei tollanen asia kuulu sille, mee jollekin muulle lääkärille valittamaan ja heitti mut ulos. Nyt en kehtaa enää käyttää muita vaatteita kuin pitkiä farkkuja, en esim. uikkareita. MIKÄ noihin jälkiin auttaisi ja mitä pillereitä mun pitäisi pyytää seuraavaksi?
- hmmmm
meitsi kirjoitti:
Oon nyt useamman kuukauden syönyt pillereitä, heti kun aloitin niin tuli hirveästi tummia katkenneita verisuonia jalkoihin mitkä näkyy tosi hyvin kun mulla on niin vaalea iho. Sanoin siitä gynekologille ja pyysin sellaisia pillereitä mistä ei tulisi. Sanoi vaan ettei tollanen asia kuulu sille, mee jollekin muulle lääkärille valittamaan ja heitti mut ulos. Nyt en kehtaa enää käyttää muita vaatteita kuin pitkiä farkkuja, en esim. uikkareita. MIKÄ noihin jälkiin auttaisi ja mitä pillereitä mun pitäisi pyytää seuraavaksi?
Ei kai niitä jälkiä millään saa pois. Gyne kyllä käyttäyty huonosti, kai ne vaan antaa jotain pillereitä eikä sen enempää välitä. Tuntuu että kaikkia lääkkeitä muutenkin määrätään helposti, yks potilas ulos ja toinen sisään...
Mä en enää aijo käyttää pillereit, kaikkihan ne on jollain lailla samanlaisia ja se hormooni kait ne verisuonet saa näyttään huonoilta.
Mitä vähemmän erillaisia pillereitä syö sen parempi.
- pikaista vastausta kaipaava
luulin että olen ongelmani kanssa yksin..
mulla on takapuolessa katkenneita verisuonia ja ne on todella inhottavat! varsinkin jos ikää sattuu olemaan 18v...
käytän mirame-pillereitä.
onko mitään "ihme konsteja" että ne katkenneet verisuonet häviäisi..?
oon käyttäny mirameja jotain pari vuotta ja vasta n.1-2kk sitten rupesi näitä tulemaan. inhottavaa..- minä
luontaistuotekaupasta toniven geeliä. Olen nyt käyttänyt sitä muutaman viikon ja jäljet ovat jonkun verran himmenneet. SEn pitäisi myös estää niiden tuleminen... pidemmän päälle käytettynähän sen tehon todella huomaa.
minä kirjoitti:
luontaistuotekaupasta toniven geeliä. Olen nyt käyttänyt sitä muutaman viikon ja jäljet ovat jonkun verran himmenneet. SEn pitäisi myös estää niiden tuleminen... pidemmän päälle käytettynähän sen tehon todella huomaa.
muistatko vielä että paljonko maksoi?
- minä
pikaista vastausta kaipaava kirjoitti:
muistatko vielä että paljonko maksoi?
kallistahan se on n.15e putkilo.. mutta mitäpä emme tekisi niiden jälkien poistamiseksi =)
minä kirjoitti:
kallistahan se on n.15e putkilo.. mutta mitäpä emme tekisi niiden jälkien poistamiseksi =)
taidankin mennä heti maanantaina..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2512933Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651699