pettynyt pettynyt / BADOO

pettynyt petetty

Löysin miesystäväni Badoosta, oli onneton mennyt minun luonanikin ollessaan sivustolle.
Tein profiilin, josta minua ei tunnista, ja ehdottelin tapaamista, oli heti valmis.
Tuosta vain seksiin vieraan ihmisen kanssa, kyseli osoitetta minne tulla panemaan.
Poistin jo oman profiilini, en halua olla siellä, se oli vain testiä varten.
Mies sanoo että kaikilla on BAdoo, ei siinä mitään pahaa ole :)
Aamulla kännykässäni oli 17 vastaamatonta puhelua, ja 8 tekstiviestiä, mes on näköjään istunut pihallani ja pyrkinyt sisälle kun minä nukuin kotona puhelin äänettömällä.
Käykää siskot katsomassa, mies sanoi ett kaikki siellä on , ihmetteli miksi suutun, hae miehen sähköpostiosoitteella kun voi olla väärällä nimellä.

33

15109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :Oo

      Mistä maasta? Ja minkämaalainen kaikki miehetkin badoossa?

    • satub1

      Profiileja riittää Badoossa, omalla miehellänikin oli sellainen aikoinaan, kun aloitimme seurustelun, hän poisti Badoon. Olen nähnyt siellä ainakin kaksi miestä, jotka molemmat ovat naimisissa, etsimässä kumppania. Minkä maalainen miehesi on? Hyvä kun teit feikkiprofiilin ja hän jäi kiinni.

      • Anonyymi

        Monella on 2-3 kin profiilia eri nimillä, eikä kuvaa kuin yhdessä niistä.... Haloo valoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella on 2-3 kin profiilia eri nimillä, eikä kuvaa kuin yhdessä niistä.... Haloo valoo

        Ruotsi


    • kaikki ne on siellä

      turkkilainen

    • petturimiehet

      Ei ole mikään suuren suuri ihme. Badoo on täynnä naisten kalastajia. Mutta minä löysin aikoinaan avomieheni profiilin jossa hän haki miesseuraa. Olin kyllä epäilytkin jotain sellaista, koska hän oli metroseksuaali ja esim käytti minun hajuvesiäni. Sen naisseuranhakuprofiilin piti ihan julkisesti siellä, mutta selitti, että ei etsi mitään. Ja seuraava miesystäväni ei poistanut profiiliaan ainakaan badoosta ja sitten löysin toisen profiilin aktiivisena toiselta treffipalstalta (huomasin sen facebookissa vahingossa, en kahlannut treffipalstoja). Häneen en luottanut, koska aiemminkin oli seurustellut kolman naisen kanssa yhtä aikaa ja ne naiset edelleen soittelivat hänelle! Nykyinen aviomieheni piti profiilia vielä kun oltiin naimisissa. Huomautin asiasta ja taisi ottaa sen pois. En ole tarkistellut. Mieheeni kuitenkin luotan vielä. Hän on kaikessa avoimempi enkä ole huomannut, että yrittäisi salailla jotain.

      • 3+8

        Aika synkkää settiä noi sun äijät. Mistä sä niitä oikein löydät? Ettet vain Badoosta? Kantsisko etsiä seuraavalla kerralla suunnata katse eri piireihin?


    • uskomatontako?

      mikä tää badoo siis oikein on? haetaanko sieltä vain seksiseuraa, vai onko se niinku facebook, voi pitää yhteyttä kavereihin tai sukulaisiin?

      • kaikkea...

        Sieltä haetaan kaikenlaisia ihmissuhteita, mitä itse kukin haluaa etsiä. Tuskin siellä kovin moni on pitämässä yhteyttä sukulaisiin. Sieltä on vaikea etsiä jotain tiettyä profiilia, joten sinne on helppo piilottaa kumppanilta salainen profiili. Mutta voi siellä ihan vaan juttuseuraakin hakea.


    • uskomatontako?

      uskotko oikeesti vaan juttuseuraan, mitä se on, että ei mitään muuta mielessä?

    • myös pettynyt

      Tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu! Itse huomasin viime viikolla oman koneeni sivuhistoriaa selatessani, että mieheni on käynyt koneellani Kuvake.netissä ja hänellä on profiili siellä. Eikös tää Kuvake.net oo vähänkuin Badoo?? Olin niin pettynyt!!

    • öaskfjfj

      Tiedoksi vaan että Badoo varastaa tietojaan nettisivustoilta, esim FB.stä ja tekee itse profiileja. Siitähän on ollut lehdissäkin. Minulta myös vietiin tiedot ja löysin itseni Badoosta ja valokuvakin oli otettu FB:stä. Enkä koskaan ole sinne profiilia tehnyt. Että ei kannata ihan heti kuvitella pahinta...

      • 2312313123

        Viestisi ei liity mitenkään aloittajan tilanteeseen. Eikä muihinkaan näihin ketjun tilanteisiin, joissa henkilö itse on aktiivinen Badoossa tms. palvelussa. Ei kannata tietenkään kuvitella pahinta, mutta ei myöskään parasta. Kannattaa ottaa selvää.


      • Anonyymi
        2312313123 kirjoitti:

        Viestisi ei liity mitenkään aloittajan tilanteeseen. Eikä muihinkaan näihin ketjun tilanteisiin, joissa henkilö itse on aktiivinen Badoossa tms. palvelussa. Ei kannata tietenkään kuvitella pahinta, mutta ei myöskään parasta. Kannattaa ottaa selvää.

        Miks ihmeessä pitää tsekata mitä toinen tekee?Kukaan ei omista ketään .


    • suhdesirkusbadoossa

      Badoossa melkein kellään ei koskaan lue ettei ole sinkku, ettei halua lapsia, lukee ettei juo tupakoi jne. mutta mikään ei pidä paikkaansa. Oikeasti kaikki on päinvastaista se on täynnä petturimiehiä jotka etsivät hauskanpitoa, eikös se Badoon tunnuslausekin ollut pidä hauskaa. Itse olen testannut siellä useampaakin miestä jotka olleet liikkeellä "vakavissaan" ja kun testannut toisella profiililla niin pelkkää seksiseuraa ja erilaisia asentoja vain etsitty siellä! joukossa myös ainakin yksi vanhempi kurdimies jolla on vaimo ja pieni poika. Sitten on erikseen vielä nekin ulkomaalaismiehet jotka tulevat Suomeen vain matkalle ja tekevät heti profiilin badooseen jonkin Suomen kaupungin mukaan jossa sattuvat olemaan sen 1-5 päivää (yleensä vain viikonlopun ajan!) ja kuvittelevat sinä aikana löytävänsä panoseuraa/suhteen! Aika säälittävää touhua heiltä ja kyllä on huono maine meillä kunnollisillakin suomalaisilla että seksiä irtoaisi heti samantien kun joku mies tulee lentokoneella Suomeen no kaipa joukossa on sitten niitäkin naisia jotka heti suostuvat.

      • Suurisuhdesirkusbado

        Exäni rekisteröityi myös tuolle ko. chat sivulle ja jätin hänet kuin naulan kalliolle. Sen jälkeen hän yritti turhaan etsiä minua ja keskustella asiasta. Kokemuksesta tiedän etteivät tuollaiset pettävät nettimiehet muutu he vain janoavat huomiota myös netissä eivätkä pysty lopettamaan, jos eivät etsi seuraa netissä niin baarissa sitten. Exäni meni kirjoittamaan silloiselle ystävälleni joka näytti minulle viestit joita exäni oli laittanut, sain siitä sellaisen käsityksen että exäni pisti viestiä joka ikiselle naiselle ja että kuka vaan kelpaa. Uskon että aika moni muukin käyttäytyy sillä sivulla noin, exäni ei tienny ystäväni olevan samalla sivulla. Tiedän myös yhden teinitytön jolla on itseään 7 vuotta vanhempi kurdi muskelimies poikaystävänä joka ainakin esiintyy sinkkuna tuolla samalla sivulla, heillä on sellainen 3 vuotta jatkunut On-off sirkusta muistuttava suhde ja pettämistä puolin ja toisin.


      • 234423

        Juu ei siellä Badoossa mitään platonisia suhteita haeta! Mutta ei kai kukaan ole niin typerä, että kuvittelee jotain muuta? Ja kyllä säälittävälle vonkaajalle aina läytyy joku yhtä säälittävä, itsensä kanssa täysin hukassa oleva hoitokin. Niin se maailma pelaa. Aluskasvillisuudessa kuhisee.


    • mariam2

      minunkin mieheni oli siellä,ja fb sinkku profiili kun asui suomessa..mutta nyt kotimaassa on fb.ssä naimisissa ja meidän kuvan kera.korosti aina avioliiton tärkeyttä täällä..mutta itselleni tuli tunne olen vain ole-vaimo ja haku päällä uutta vaimoa katellaan..suuttui kovasti kun sanoin sinkku profiilista esim fb miksiköhän...olen kyllä huomannut monien olevan varattuja hakevt seksiseuraa koko ajan ym....valehdellaan ja petetään...on nähty..

      • nimimerkit jakoon

        Suosittelen vastineeksi luomaan näiden miesten kuvilla homodeitti profiileja nettiin ja mieluusti juuri tuonne badoohon. Onnistuu varsin helposti.


      • Anonyymi
        nimimerkit jakoon kirjoitti:

        Suosittelen vastineeksi luomaan näiden miesten kuvilla homodeitti profiileja nettiin ja mieluusti juuri tuonne badoohon. Onnistuu varsin helposti.

        Jos teet toisen henkilön oikeilla nimillä/kuvilla profiilin tuonkaltaiseen paikkaan, kyseessä on henkilötietojen varkaus. Emme me kaikki miehet samanlaisia ole.. Aika huuhaa juttuja tässä keskustelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos teet toisen henkilön oikeilla nimillä/kuvilla profiilin tuonkaltaiseen paikkaan, kyseessä on henkilötietojen varkaus. Emme me kaikki miehet samanlaisia ole.. Aika huuhaa juttuja tässä keskustelussa.

        Naiset yleensä tuollaista harrastaa. Pettämistä, henkilötieto varkauksia sekä uskomattomia valheita.


    • ....................

      omani siellä tapasin, mukava jamppa, ja numeroni annettuani ei ole sinne enää kirjautunut.

    • Anonyymi

      Ei siellä eikä missään muuallakaan töllasissa sivustoilla voi luottaa kehenkään, eikä heti antaa numeroa, tai osoitetta missään nimessä. Ja jos menee pahaksi, soittaisin poliisin!

      • Anonyymi

        Minä olin joskus tuossa Badoossa ja mulla oli käytössä toinen puhelin prepaidilla. Profiiliin ottivat yhteyttä lähinnä nuorehkot maahanmuuttajapojat ja suomalaiset ukkomiehet. Tapasinkin muutamat, oli ainakin kurdipoika, joka valehteli ikänsä vanhemmaksi, pari kamerunilaista joita olisi heti pitänyt jotenkin avustaa, nigerialainen poika, joka halusi bussirahaa ja outo syyrialainen. Pitäisiköhän mennä uudestaan😆


    • Anonyymi

      jäi epäselväksi harrastitko seksiä niiden kanssa ja oliko kamerunilaisilla hiv tokari taskussa ennnekuin otit suihin

      • Anonyymi

        On jo ikää sen verran, ettei pelota ja hiviin on lääkkeet, mutta en mä sentään mikään pedari ole.


    • Anonyymi

      miksi ylipäätään suostutte matupatjaksi jos siinä roolissa ette halua olla?

      • Anonyymi

        Kuka on patja? Arvaapa kumpaa tekee enemmän mieli nuorta ja komeeta vai möhömahaa vanhaa ukkoa? Seksissä kun tuo halu on merkittävä tekijä.


    • Anonyymi

      ai nuorta ja komeaa joka on harjoitellut aasin almpaan kanan ja sitten sinun kanssa vai möhömaha ukon kanssa joka ei ole tehnyt em oppisopimusta, kysyppä seuraavan kerran bacha barzi perinteestä ja miten se on toteutunut seuraavan musun kanssa

      • Anonyymi

        Nuo sinun harrastuksesi eivät kiinnosta minua. Uskonnoille on omat palstat.


    • Anonyymi

      Ihan pask.....

    • Anonyymi

      Olis tää kau isnin ja revellinen..

    • Anonyymi

      Radiosta löysin miehen valehteli oli täys juoppo ja perverssi muutenki senkin salasi ihan muuta mitää kus esitti ja oltiin yhdes vielä ku etti jo toista yön, yks yritti käyttää hyväksi rahallisesti ei onnistunut ja valehteli Seki ettei juo ja lapsi mutta kaikki valhetta,ei ikinä enää treffi sivuilta samat naamat pyörii kaikilla sivuilla vuosia

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe