Olen jo 50 v täyttänyt nainen. Ylipainoa alkoi karttua täytettyäni 20 v, sitä ennen olin urheilullinen, piiritasolla hiihtelin. Pikku hiljaa paino on kivunnut ylöspäin. Tällä hetkellä 98 kiloa, pituutta 170 cm ja liikuntaa vasta suunnittelen päässäni.
Kaipaisin tukea painonpudotukselle. En ole sinut itseni kanssa tässä painossa. Nuttriletit ovat jo kaapissa, löytyy pirtelöä, patukkaa ja jotain pastapusseja.
Nyt vaan pitäs päästä alkuun. Tai kyllähän mä olen aina päässyt alkuun ja painoa on lähtenyt sellaiset 10-12 kiloa parin kuukauden aikana, mutta sitten tyssää.
Myönnän, että vertaistuki ja säännöllinen seuranta ovat tärkeitä, nyt minulla on lomake valmiina, johon olis tarkoitus viikottain laittaa paino ym. mitat. Ja tietysti jos tänne palstalle aina ilmoittelisin itsestäni, miten on mennyt.
Jossain keskustelupalstalla oli nutraajia ja niitä keskusteluja oli kiva seurata, ovat taitaneet jo saavuttaa omat tavoitteensa.
Olenko ikuinen laihduttaja?
Tuutikki18
2
120
Vastaukset
- Vyötäinen
Pakotin itseni puntariin tänä aamuna, koska heräsin jo klo neljän pintaan. Ilmeisesti illan voimallisen iltapalan aniosta, jonka nauttiminen kesti useamman tunnin:) Itsellä ikää 58 ,pituutta 165 ja painoa on. 91.4. Ylipainoa parikymmentä kiloa. Vyötärö on varmaan jotain 104 cm. Tsemppiä tarvitsisin myös!
- tukea:)
Hei Tuutikki, lukaisepas tämä materiaali läpi, ehkä siitä on tukea:) Hyvää syksyn alkua:)
http://www.kki.likes.fi/pages/UserFiles/File/Materiaalit/Tartu_tilaisuuteen.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637