Olen jo 50 v täyttänyt nainen. Ylipainoa alkoi karttua täytettyäni 20 v, sitä ennen olin urheilullinen, piiritasolla hiihtelin. Pikku hiljaa paino on kivunnut ylöspäin. Tällä hetkellä 98 kiloa, pituutta 170 cm ja liikuntaa vasta suunnittelen päässäni.
Kaipaisin tukea painonpudotukselle. En ole sinut itseni kanssa tässä painossa. Nuttriletit ovat jo kaapissa, löytyy pirtelöä, patukkaa ja jotain pastapusseja.
Nyt vaan pitäs päästä alkuun. Tai kyllähän mä olen aina päässyt alkuun ja painoa on lähtenyt sellaiset 10-12 kiloa parin kuukauden aikana, mutta sitten tyssää.
Myönnän, että vertaistuki ja säännöllinen seuranta ovat tärkeitä, nyt minulla on lomake valmiina, johon olis tarkoitus viikottain laittaa paino ym. mitat. Ja tietysti jos tänne palstalle aina ilmoittelisin itsestäni, miten on mennyt.
Jossain keskustelupalstalla oli nutraajia ja niitä keskusteluja oli kiva seurata, ovat taitaneet jo saavuttaa omat tavoitteensa.
Olenko ikuinen laihduttaja?
Tuutikki18
2
118
Vastaukset
- Vyötäinen
Pakotin itseni puntariin tänä aamuna, koska heräsin jo klo neljän pintaan. Ilmeisesti illan voimallisen iltapalan aniosta, jonka nauttiminen kesti useamman tunnin:) Itsellä ikää 58 ,pituutta 165 ja painoa on. 91.4. Ylipainoa parikymmentä kiloa. Vyötärö on varmaan jotain 104 cm. Tsemppiä tarvitsisin myös!
- tukea:)
Hei Tuutikki, lukaisepas tämä materiaali läpi, ehkä siitä on tukea:) Hyvää syksyn alkua:)
http://www.kki.likes.fi/pages/UserFiles/File/Materiaalit/Tartu_tilaisuuteen.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125