Olenko ikuinen laihduttaja?

Tuutikki18

Olen jo 50 v täyttänyt nainen. Ylipainoa alkoi karttua täytettyäni 20 v, sitä ennen olin urheilullinen, piiritasolla hiihtelin. Pikku hiljaa paino on kivunnut ylöspäin. Tällä hetkellä 98 kiloa, pituutta 170 cm ja liikuntaa vasta suunnittelen päässäni.

Kaipaisin tukea painonpudotukselle. En ole sinut itseni kanssa tässä painossa. Nuttriletit ovat jo kaapissa, löytyy pirtelöä, patukkaa ja jotain pastapusseja.

Nyt vaan pitäs päästä alkuun. Tai kyllähän mä olen aina päässyt alkuun ja painoa on lähtenyt sellaiset 10-12 kiloa parin kuukauden aikana, mutta sitten tyssää.
Myönnän, että vertaistuki ja säännöllinen seuranta ovat tärkeitä, nyt minulla on lomake valmiina, johon olis tarkoitus viikottain laittaa paino ym. mitat. Ja tietysti jos tänne palstalle aina ilmoittelisin itsestäni, miten on mennyt.

Jossain keskustelupalstalla oli nutraajia ja niitä keskusteluja oli kiva seurata, ovat taitaneet jo saavuttaa omat tavoitteensa.

2

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vyötäinen

Pakotin itseni puntariin tänä aamuna, koska heräsin jo klo neljän pintaan. Ilmeisesti illan voimallisen iltapalan aniosta, jonka nauttiminen kesti useamman tunnin:) Itsellä ikää 58 ,pituutta 165 ja painoa on. 91.4. Ylipainoa parikymmentä kiloa. Vyötärö on varmaan jotain 104 cm. Tsemppiä tarvitsisin myös!

• tukea:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1191
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1184
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1064
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1018
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      985
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      747
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      54
      646
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      642
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe