Vaimo joka jakaa muille

Sivustaseuraaja

Perheenäiti ja vaimo jakaa itseään muille pitkin pitäjää. Oksettavaa hommaa! Miestä käy sääliksi ja erityisesti lapsia. Sitä vaan tuumailin että mikä se saa pysymään toisen luona, vaikka hänen liha on tarjolla kaikille?

33

5801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä

Tairan tietää tappauksen... Sen eukon kynsistä ku ei vaan niin lähetäkkään..

• Tangojuoppo

Mutta toisaalta jos ajattellee tarkemmin,niin mukavaahan se on kö muukki saavat!
        Sais itekki ees joskus!

Mikäs sen kivempaa kö varatun naisen tavara!
        Se kato tietää mikä on lipputangon nuppi ja missä on varsi!

• kogemusta

sielä on ollu näitä tarjoiloita iät ja ajat.

• elämän totuus

Maailman sivu on tavaraa olla tarjolla ja sitä on myös otettu, ihminen on elukka siinä missä muukkin eläimet. Ainoa jotta ihmisillä on se juoksuaika aina, eikä niinko koirilla pari kertaa vuoteen. Ei siis mikään ihme jos joku lämpsää tyrkyllä.

• Kiitos Kyydeistä

IHANAA OLI!!!

• Ihana Herkkupeppu

Ihana Herkkupeppu, Ihana Herkkupeppu, Ihana Herkkupeppu!!!

• Jumala Rakastaa

Jumala Rakastaa Iloista Antajaa,

Jumala Rakastaa Iloista Antajaa,

Jumala Rakastaa Iloista Antajaa!!!

• anallubeasinullekkin

mikset mene kysymään jos noin mieltä kaihertaa. jokainen tyylillään

• Untoeerikkikone

Tuota pari asiaa:
      - Mies ei voi omistaa naista, jos nainen haluaa vierasta, sehän ottaa sen. On miehen asia miettiä, salliiko sen vai hakeeko eron. Estää tuota ei mies oikein voi.
      - Saako nainen kotoa seksiä. Minulla täällä kaupungissa on tilanne, ettemme ole samassa sängyssä olleet seksipuuhissa vuoteen, minun sairauden takia. Eteen ottaa enää puolittain eikä ole enää lihaksia tuota tehdä. Minä olen sallinut rouvalleni ulkopuolisen suhteen, käy toisissa kaupungeissa ihan luvalla vieraissa. Sopimus on, ettei puheita saa tulla. Tarpeet ne on vaimolla, minä ymmärrän sen.
      - Nainen ei nainnista kulu. Eikä vesi järvestä soutamalla vähene.
      - Me olemme vain eläimiä eläinten joukossa, kiima se on kaikilla eläimillä riippumatta siitä, onko karvoja vai ei.

Meidän ahdasmielisyys seksin suhteen johtuu kristinuskosta. Papit ovat saaneet kristilliset höpötykset myös lainsäädäntöön. Miksi avioliittoa ylipäätään tarvitaan, naikoot kaikki kenen kanssa tykkäävät. Yhteiskunta hoitaa lapset. Vehje pois vain niiltä, jotka eivät veroja maksa. Turhaan lisääntyvät jos eivät taakkaansa kanna. JOO, OLEN JULMA, minä en seksiä enää tarvitse, joten ihan sama.

• Tunturin tyttö

Järkevästi toimittu. Miksi kahlita toista kotiin, jos siellä ei kaikkia tarpeita pysty tyydyttämään mutta muuten halua pysyä muuten yhdessä löytyy. Elän itsekin parisuhteessa jossa ei kotoa ole löytyny seksiä 1,5 vuoteen. Olen kuitenkin ihminen parhaimmassa iässä, miksi heittää elämää hukkaan ja elää selibaatissa jos kerran haluja löytyy ja hellyyttä pystyy saamaan muualla. Ei minun tartte juosta monessa sängyssä, yksi vieras riittää. Kohtalotoveri, joka elelee yhtä kylmässä liitossa kuin minäkin. Tyydytämme toistemme seksuaaliset tarpeet ja hellyyden nälän silloin kun sille tuntuu ja olosuhteiden pakosta pysymme tahoillamme kulissi liitoissamme. Elämä on ihanaa!!!

• huono on moraali
        Tunturin tyttö kirjoitti:

Järkevästi toimittu. Miksi kahlita toista kotiin, jos siellä ei kaikkia tarpeita pysty tyydyttämään mutta muuten halua pysyä muuten yhdessä löytyy. Elän itsekin parisuhteessa jossa ei kotoa ole löytyny seksiä 1,5 vuoteen. Olen kuitenkin ihminen parhaimmassa iässä, miksi heittää elämää hukkaan ja elää selibaatissa jos kerran haluja löytyy ja hellyyttä pystyy saamaan muualla. Ei minun tartte juosta monessa sängyssä, yksi vieras riittää. Kohtalotoveri, joka elelee yhtä kylmässä liitossa kuin minäkin. Tyydytämme toistemme seksuaaliset tarpeet ja hellyyden nälän silloin kun sille tuntuu ja olosuhteiden pakosta pysymme tahoillamme kulissi liitoissamme. Elämä on ihanaa!!!

Olet siis horopompeli vaan.

• Tunturin tyttö
        huono on moraali kirjoitti:

Olet siis horopompeli vaan.

Ei laisinkhan, mitä huonoa moraalia se on kun pikku järjestelyillä kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä? Parempi se kai näin, on kuin että olisi neljä elämään tyytymätöntä kitisijää!!! Elämä maistuu meille kaikille mansikalle :o)

• hyhy hyh

Älä kuule yritä, sinä olet vain sellanen pervo, joka nauttii kun vaimo jakaa muille.
      Kuitenkin utelet kuinka homma meni ja lötköä jorttia sitten atkutat.

• Näitä riittää

Lötkölle lortille löytyy lääkitystä tänäpäivänä!
        Suosittelen!
        Pikku pala naamaan ja kas?
        Lötköstä lortista tulee jämy jöpöttäjä!

• soon pervo vaan

Ei pervo-Pertti halua, kun potkut tulee vaimon vieraille jakamisesta.

• No jo on. Ei ole oikea paikka tuollaista julistaa, toisesta tai omastakaan perheestä. Nimettömyyden puskasta on helppo huudella mitä vain, mutta rivoudet, uskonnonvastaisuudet ja kiroilut voi jättää muualle, niille on täälläkin oma paikkansa.

Avioelämä on yleensä molemmille tärkeä osa arkipäivää. Jos siihen tulee säröjä, muukin toimiminen, työnteko ja kodin ylläpito kärsii. Näistä säröjen paikkaamiseen pitää etsiä apua ajoissa, ennenkuin tulee vahinkoa, jota toinen ei voi enää anteeksi antaa. Myös oma seurakunta voi auttaa ongelman purkamisessa, jos halua löytyy.

Lopettakaa tällaisten asioiden jauhaminen täällä sivistyneellä puolella. Jos hiljaa ei voi olla, menkää seksipalstoille niitä riepottelemaan.

• Anonyymi

kiusaatte palosaarta

• team anal

Mukava käydä vieraissa, kun tavara on voideltu anal lubella. Yhdyntä onnistuu helposti myös anaaliin, kiitos luben!

• Anonyymi

Saisko minunkin vaimo. Nam

• Anonyymi

30vuoden kokemuksella Leviltä mistä näitä riittääkin ei Ylläksellä ole näin rietasta.

• Anonyymi

Jaa ettei ylläkseltä löydy!! Taitaa olla sama meininki joka lapin kunnassa.usko pois!

• Anonyymi

Mistä tälläinen nainen löytyy.

• Anonyymi

Vannabe poromies lespo isokokoinen lävistysnaama, junan tuoma

• Anonyymi

Tarkotatko tätä "pomolesboo"?
      Nimim. Tytöt tykkää tytöistä...

• Anonyymi

no u ylläksellä on sen verran iäkkäämpää väkeä että siellä ollaan 2m ja vaimo tai mm sopu säilyy.

• Anonyymi

Onhan nuita äitejä vaikka kuinka täällä.

• Anonyymi

Jossain rivitalolla rafiikkia myös, kylillä kuulu, ken tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jossain rivitalolla rafiikkia myös, kylillä kuulu, ken tietää

Niin kuulema, pitäskhään se lähteä kathon syrjäkylhän että irtoaako..

• Anonyymi

Aloittaja itkeä vollottaa, kun ei itse päässyt pukille, ei ne anteliaallekaan ihan kaikki kelpaa. Aloittaja tyytyköön vaan omaan nyrkki-kyllikkiinsä.

• Anonyymi

Aloittajan vaimolla on muuten tiukka. Pääsin kokeilemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ko ei vain olis ummessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdelläkään vaimolla ei ole enään tiukka, se on sata varma!
        Tiukka on vain alle 20 v.

• Anonyymi

Oispa minun vaimo, nam

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      135
      5708
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4279
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      12
      1831
    4. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      165
      1143
    5. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      105
      1083
    6. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      175
      1040
    7. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      68
      985
    8. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      90
      983
    9. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      44
      851
    10. Trump laittomien siirtolaisten kauhu.

Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei
      Maailman menoa
      119
      842
    Aihe