Miksi kaikki haukkuu niemistä täällä vaikka on loistava pelaaja ja kukaan täällä ryhmässä olevista eiole lähellekkää niin hyvä.
miksi
2
154
Vastaukset
- Surullista on joo..
Koska suurin osa Jarkon haukkujista on itse elämässään epäonnistuneita surkimuksia jotka eivät itse urheile ollenkaan, ja niitähän suomessa riittää. Tätä kautta tulevat Suomi24 pillittämään, koska heillä ei taida olla kavereita ollenkaan. Kuinkahan moni oikeastaan näki Jarkon ottelua Souzaa vastaan, hohhoijaa..
Itse olen jo tottunut siihen ettei täällä junttikylässä osata arvostaa Niemistä riittävästi; Mehän ollaan jumalauta maailman parhaimpia jääkiekossa! :)
Suurin osa suomalaisista ei ymmärrä tenniksestä paskan vertaa, sen verran vaativa laji on kuitenkin kyseessä.
Turha näköjään etsiä täältäkään asiallista tenniskeskustelua vieläkään!, täällä järki riittää ilmeisesti juuri ja juuri sen oman näyttöruudun töllöttämiseen. - jarkkoo!
Niinpä hyvä puhe! Tää on aika turha paikka kun täällä näitä dissaajia riittää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976