sekä sänkyseuraksi.
Se, että naisten annetaan nykyään riehua vapaana, johtaa kaikkeen siihen onnettomuuteen ja suruun, jota tälläkin palstalla näkee. PLUS että naisten riehuminen vapaana johtaa myös yleisesti yhteiskunnassa tähän http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1168182/Catfights-handbags-tears-toilets-When-producer-launched-women-TV-company-thought-shed-kissed-goodbye-conflict-.html
Nainen on oikeasti tehty miehen kotiapulaiseksi
10
156
Vastaukset
- kiltti mies.
Haluaisin kyllä naisen mutta pesen siltin pyykkini itse ja teen ruokani itse. En ymmärrä miksi naiset haluaa palvella jotain juoppo miestä kuten monta kertaa on nähty.
- Näitä on nähty
Nainen nostaa sillä itsensä yläpuolelle. Tuntee olevansa se parempi. Tai sitten on vain niin heikko itsetunto ettei usko muuta saavansa.
- nainenkertoo
Näitä on nähty kirjoitti:
Nainen nostaa sillä itsensä yläpuolelle. Tuntee olevansa se parempi. Tai sitten on vain niin heikko itsetunto ettei usko muuta saavansa.
80-vuotias mummoni on tälläinen nainen.
Hän kuorii miehelleen perunat. tekee ruuan, käy kaupassa, siivoaa ja mies makoilee vain sängyssä. - Justus.
nainenkertoo kirjoitti:
80-vuotias mummoni on tälläinen nainen.
Hän kuorii miehelleen perunat. tekee ruuan, käy kaupassa, siivoaa ja mies makoilee vain sängyssä.Pistetään huuhaa juttuun asiaakin väliin: näin voi olla. 80-vuoden elinkaari on niin pitkä, että siinä on olosuhteet, maailma, elintavat ja kulttuurikin Suomessa muuttuneet moneen kertaan luontaistalouden ja työläisyyden ajoista nykyaikaan. Sata vuotta sitten takamailla elettiin vielä melkeinpä keräilyasteella, jolloin sukupuolten työnjako oli käytännön kautta hyvin selvä, ja esimerkissäsi sen aikainen asenne näkyy (tosin korostuneena) vieläkin
- pumpulipa
Justus. kirjoitti:
Pistetään huuhaa juttuun asiaakin väliin: näin voi olla. 80-vuoden elinkaari on niin pitkä, että siinä on olosuhteet, maailma, elintavat ja kulttuurikin Suomessa muuttuneet moneen kertaan luontaistalouden ja työläisyyden ajoista nykyaikaan. Sata vuotta sitten takamailla elettiin vielä melkeinpä keräilyasteella, jolloin sukupuolten työnjako oli käytännön kautta hyvin selvä, ja esimerkissäsi sen aikainen asenne näkyy (tosin korostuneena) vieläkin
Itse en näe mitään pahaa passaamisessa.
Olen ihan sopivan ikäinen nuorehko ihminen, ja tykkään passata ystäviä ja perheenjäseniä. Minä teen sen rakkaudesta ja arvostuksesta.
Ihan sama onko kyseessä lapsi, aikuinen vai vanhempi: teen mitä osaan ja mahdollisimman hyvin. Pesen, siivoan, laitan ruokaa ja leivon, hoidan lapsia.
Jotkut hymähtelevät, että olen "kanaemo" tms.
Mutta mitä sitten? Minulle on luonnollista auttaa ja passata, se on luonteessani. Teen sen mielelläni. Se on minun tapani ilmaista välittämistä ja huolenpitoa.
Eikä se ole mikään ainoa, määräävä piirteeni minussa.
Miksi toisten elämän mukavammaksi tekeminen halutaan nähdä nykyään syntinä?
Varsinkin, jos nainen "palvelee", niin se ilmeisesti nähdään petoksena omaa sukupuolta kohtaan.
- di di di
Artikkelilla nyt ei ole mitään tekemistä väitteesi kanssa.
Sama tilanne on MILLÄ TAHANSA naisvaltaisella alalla, jonne kanamaiset nartut pesiytyvät. Hoitoalalla varsinkin tilanne on aivan kauhea. Keittiötehtävissäkin esimerkiksi se kesätyöntekijä on päähän potkittava sylkykuppi.
Täällä miesvaltaisella alalla naisetkin ovat järkeviä, eivätkä pääsääntöisesti alennu idioottimaiseen käytökseen. - Höpinät pois
Niin monen miehen huonommuudentunteeseen auttaa se, että kehittää itseään ja tulee paremmaksi kuin ennen oli, ei se, että kuvittelee itseään paremmaksi kuin esimerkiksi kokonainen sukupuoli. Jos sinä viihtyisit fiksujen ihmisten parissa eli fiksut ihmiset sinun seurassasi, sinun ei pahemmin tarvitsisi hakea ideoita roskalehdistä.
- pumpulipa
Tässäpä oli veret seisauttava kommentti.
Julmaa, mutta niin totta.
Mua ei ainakaan oo tehty kenenkään kotiapulaiseksi. Päinvastoin, tarviisin itse kotiapulaisen.
- dnwbdhwb
Mennäänkö naimisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666014Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533011- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181750
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131512- 481486
- 91453