Osaavatko naiset iskeä miehiä?

kyselijä atm

Miehet yleensä iskee naisia mut osaako naiset edes iskeä miehiä. En ole koskaan nähnyt että nainen edes yrittäisi. Onko jotain noloja tilanteita et nainen olis mokannut tai nolannut itsensä, miehet vois kertoo siitä?

19

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalju mutta komee

Kokemuksella voin sanoa, että kyllä ne ainakin yrittää. Kieltävä vastaus vain kannattaa antaa mahdollisimman hienovaraisessa muodossa. Viimeksi kun kohteliaasti kieltäydyin niin muija alkaa vahtoaan, että kukaan ei sano hänelle eitä ja, että hän on niin hyvä ja upea ja blablaa... Mikään ei ota niin päähän kuppaamaan jäänyt muija joka ei ymmärrä sanaa ei.

• Fuckta homma

Ei ne osaa, koska ne ei joudu opettelemaan. Jos joskus yrittävät, niin jollain tökeröllä tavalla.

• valitettavasti.

Epätoivoiset naiset iskee kyllä eli lihavat/rumat ja todella tökerösti.

• Eli ongelma on vain siinä, että naiset eivät ymmärrä omaa tasoaan. Esim. 30v urheilulliselle naiselle samantasoinen mies on 50v läski.

Tää miesten tasoteoria on minulle aivan liian vaikeaa, joten en edes yritä iskeä heitä.

• valitettavasti.
        stellaria81 kirjoitti:

Eli ongelma on vain siinä, että naiset eivät ymmärrä omaa tasoaan. Esim. 30v urheilulliselle naiselle samantasoinen mies on 50v läski.

Tää miesten tasoteoria on minulle aivan liian vaikeaa, joten en edes yritä iskeä heitä.

30v urheilulliselle naiselle tietenkin vastaavilla ominaisuuksilla varustettu samanikäinen mies. Tarkoitin vain sitä, että lihavat naiset iskee ainoastaan niitä timmejä miehiä joten ne naiset eivät ainakaan ymmärrä tasoaan.

• Glyyh
        stellaria81 kirjoitti:

Eli ongelma on vain siinä, että naiset eivät ymmärrä omaa tasoaan. Esim. 30v urheilulliselle naiselle samantasoinen mies on 50v läski.

Käytännössähän tuo menee täysin päinvastoin. Ne ovat ne pullukat naiset, jotka ansaitsevat mielestään pitkän, komean ja urheilullisen miehen. Ehkä se kuvitelma on miesten syy, kun moni komeakin mies on valmis humalassa panemaan vaikka millaisia naisia? Ei se silti sitä tarkoita, että se mies pitäisi naista yhtä tasokkaana.

• ap<<>>

et sinä ainakaan

• Mahdotonta.

Naisten heikko itsetunto ei kestä sellaista. Jos naiset saisivat yhtä paljon rukkasia kuin miehet niin he romahtaisivat totaalisesti.

• sinkku.

Kännissä naiset yrittää iskee mut selvinpäin ei ikinä. Kaikist ärsyttävintä on kun känninen nainen tulee jotain sössöttämään kuola valuen et olen upein tyyppi jonka on tuntenut ja sit selvinpäin ei katsota edes päin.

• -OTK-

Humalaisen suusta tulee totuus. Ehkä sitä naista nolottaa, jos hän on kännissä tunnustanut jotain mikä piti pitää salassa. Jos joku tunnustaisi humalassa minulle ihastustaan ja itsekin pitäisin siitä naisesta, niin pyytäisin häntä treffeille kun hän on selvinpäin.

• Russel Korppi

Eivät osaa iskeä, vaan se tarkoittaa että nainen on menettänyt arvostelukykynsä humalan myötävaikutuksesta joten jakelupolitiikka on kuralla. Ota ihmeessä talteen tilaisuus hei mies.

Nainen ei yleensä edes sorru nöyristelyyn jos tilanne näyttää huonolta vaan nostaa rimaansa jääden yksin jos yökerhon miehet on vässyjä ja eivät tule iskemään. Naisen on kiva lähteä bestisten kanssa ja haukkua miehet ujoiksi sekä sioiksi poistuen tilataksilla.

Urheilullinen nainen ei todellakaan tyydy vain urheilulliseen mieheen, vaan ominaisuuksia tulee olla kosolti muitakin miehessä. Voiko tuo sali-lenkki-aerobik-muija olla seksikäs? Kuumaa huumaa hikinen verkkari daami hiukset ponnarilla.

• sdvdsv

Ei se ole osaamisesta kiinni! Miehen iskemiseen ei tarvita minkäänlaisia pelimies (siis pelinainen) taitoja. Nainen voi mennä miehen luo ja sanoa aika pitkälti mitä tahansa. Tai ei tarvitse edes sanoa mitään, kunhan menee miehen luo. Siinä se! Jos mies on kiinnostunut niin loppu hoituu yleensä itsestään.

Ongelma on vain siinä että naiset yleensä aina lähestyvät itseään tasokkaampia miehiä. Pullukat lähestyvät komeita urheilullisia miehiä. WTF!?
      Toki tuo usein johtaa seksiin, mutta ei nainen tuolla tekniikalla mitään oikeaa kumppania voi löytää.

Kaikki mitä naisen tarvitsisi tehdä olisi lähestyä itsensä tasoista miestä. Millään sanoilla ei ole mitään väliä, kunhan ymmärtää vastata kyllä, sitten kun mies pyytää numeroa.

• .----.

"loppu hoituu yleensä itsestään"

Siis nainen menee miehen luo ja mies hoitaa iskemisen, niinkö? Eikö nyt puhuttu siitä, että nainen kerrankin tekisi tuon.

• Dino Rex
        .----. kirjoitti:

Siis nainen menee miehen luo ja mies hoitaa iskemisen, niinkö? Eikö nyt puhuttu siitä, että nainen kerrankin tekisi tuon.

Ei, vaan nainen menee miehen luo, sen jälkeen nainen katsoo miestä silmiin ja vastaa joo tai ei tai about mitä tahansa paitsi tyyliin "haluaisin olla koulumurhaaja" kaikkeen mitä mies sanoo. Viimeistään kun valomerkki tulee, mies kysyy haluaako nainen jatkoille. Vaikea homma.

• sdvdsv
        .----. kirjoitti:

"Siis nainen menee miehen luo ja mies hoitaa iskemisen, niinkö? Eikö nyt puhuttu siitä, että nainen kerrankin tekisi tuon."

Pointti oli se, että nainen ei tarvitse mitään taitoja iskeäkseen miehen. Kun nainen on lähestynyt miestä, riittää että hän vain vastailee miehen kysymyksiin ja näyttää kiinnostuneelta.
        Jos nainen on miehen silmissä tarpeeksi kaunis, niin mies ajattelee: "Onko tuo nainen todella kiinnostunut minusta" Näin nainen on iskenyt miehen.

Eli mies ei varsinaisesti tee mitään iskemistä. Hän vain tekee sen minkä jokainen täysjärkinen mies tekee kun huomaa että kaunis nainen on aivan selvästi kiinnostunut, eli pyytää lopulta numeroa.

Nainen siis hoitaa sen iskemisen osoittamalla olevansa kiinnostunut. Eihän kukaan mies voisi noin avuttomalla tyylillä koskaan iskeä naista.
        Jostain syystä naisille on kuitenkin tärkeää että tuleva kumppani on hyvä iskemään naisia.

• Osaavat, jos uskaltavat. Tokihan noita epätoivoisia tapauksia tulee vastaan silloin tällöin, mutta ei haitaksi asti. Mietittiin tuossa kesäheilani kanssa, että kumpi iski kumman ja ratkaisemattomaksi jäi. Minä kuulemma kaitsoin ensin kiinnostuneesti, mikä lienee totta, seuraavan liikun teki hän ja minä sitten seuraavan. Noinhan se etenee parhalla mahdollisella tavalla. Yleensä tuo on vaan toisin päin, nainen katsoo miestä kiinnostuneesti, mies avaa pelin ja nainen vastaa siihen.

• not easy -

Jos kaunis nainen tulee mulle juttelee niin en minä tajua yrittääkö se iskeä vai jutella. Minä en ole mikään helppo että lähtisin heti naisen matkaan vaikka olis kuinka kaunis nainen.

• dfhher

Mikset? Jos et tutustu häneen, et saa koskaan tietää jos hän vaikka olisi unelmiesi kumppani.

• Avulias olen

Eivät ne osaa.

Mutta aina voi mies auttaa naista hädässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6074
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3043
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2203
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1817
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1778
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1522
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      49