Mitenkö olisi jos Kuskit laitettaisiin uusinta koulutukseen?Viime lauantaina töppäili yksi mkuski taas siinäteboilin risteyksessä tosi inhottavasti.Pieni henkilöauto siirtyi ainakin puolimetriä sivulle ja kuski jatkoi matkaa haaparannalle itse olin näkemässä Törttöilyn
Herajärvet
8
636
Vastaukset
- pölijä
Jos tapahtu kerta teboilin risteyksessä, nini mistä muka tiedät että oli menossa haaparantaan, meinaan vaan että ihan lähellä ruotsin rajaa ei ole teboilia.. Ettet vain yritä mustamaalata yrityksen mainetta ilman mitään syytä, tai jostain henkilökohtaisesta syystä..
Ens kerralla yritä ajatella vähän viisaammin niin saattaa onnistua...- Ei sen kummempaa
"kuski jatkoi matkaa haaparannalle itse olin näkemässä Törttöilyn"
Aloittaja varmaan ajoi perässä haaparannalle..
- Mutkat suoriksi
Tää on varmaankin joku provo? Kirjoituskin on jotensakin epämääräinen ja lapsellinen.
Mikä on " mkuski " ja "siinäteboilin "?
Lauseen keskellä olevat sanat Kuskit ja Törttöilyn kirjoitetaan pienellä, haaparannalle isolla.
Lisäksi kysymysmerkin (?) ja pisteen (.) jälkeen tulee välilyönti.
Mikäli kuski jatkoi matkaansa Haaparannalle, niin mihin ajoneuvo jäi?
Nissan 324 todistajan lausuntoon suhtautuisin hyvinkin epäillen.- TAIISIItolla
äiDinkielenopetTajanlellikkipentupilkunviilaajahankiElämä
- ---
Jos aikoo esiintyä oikeinkirjoituksen opettajana, kannattaisi ehkä tarkistaa omatkin tekeleensä. Todistajanlausunto on yhdyssana.
http://www.suomisanakirja.fi/todistajanlausunto
- Nissan 324
Kielioppi virheitä kylläkin mutta totuus on niinkuin kirjoitin.Ajoin itse perässä.Haaparannalle asti
- jooooo
Olisit soittanut firmaan ja huomauttanut asiasta. Kyllä ne olisi ottaneet selvää kuka siellä autoa kuljettaa ja puhutelleet kuljettajan.
- Meinasin ohittaa
Eivät vilkkua viitsi käyttää kun kääntyvät sinne omalle lanssilleen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa3153759Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard1132784SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän952256Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1092043Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --581988Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂311737Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1311597Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.
Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi241389Nainen sä olet
Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest771358Oho! Martina Aitolehti uhoaa ex-mies Esko Eerikäiselle: "Sata tonnii, niin..."
Martina Aitolehti pitää ex-miehensä Esko Eerikäisen kanssa Martina & Esko podcastia. Pariskunta on ollut naimisissa ja h1221271