Olisi kiva tietää, millä tavalla olette palanneet eksän kanssa yhteen? Ja mikä oli tärkein syy yhteenpalaamisessa?
Itsellä tilanne päällä melkein vuoden eron jälkeen... Joten asia hyvinkin ajankohtainen!
Millaisia yhteenpalaamistarinoita?
2
490
Vastaukset
- näin se meni
Tää on tämmönen juttu kuin olimme pitkään veissis kamuja niin siitä se sitten alkoi..erossa oltiin miltein neljä vuotta..
- vuosimallia 1959
Moikka.
Yhteen paluuta ollaan harjoiteltu jo parikuukautta ja tuntuu hyvältä.
Kuulumme yhteen ja on varma ja mukava olla miehen kanssa jota on aina rakastanut yli 20-vuotta.
Aikoinaan lähdin kun kuvioihin tuli viina.
Mutta sukulaiset aina haukkui ja manipuloi miestä kun joi siihen aikaan join itsekin jonkinverran.
Oli kummallakin tässä välissä toinen suhde mutta kaverini kertoi sen olevan vaan korvike ja olen myös itse ottanut vaan korvikkeen koska aina vaan kaipailin exää.
Nyt tapaillaan ja kumpikin asutaan omillaan ja katsellaan mtä aika tuo tullessaan.
Olen tyytyväinen paluuseen ja niin on kaverinikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022226- 1041654
- 1281333
- 821328
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601078Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601054- 511027
- 36952
- 33824