Lunastukseen menneen auton renkaat/vanteet?

Välikappale

Muistanko oikein että lunastukseen menneestä autosta saa vaihtaa alta pois kalliit renkaat ja vanteet kunhan sinne laittaa tilalle renkaat vanteineen.
Ketjukolarissa keskelle jääneenä, vanhahko mutta erittäin siisti ja kunnossa ollut saksalainen auto. Käsittääkseni vakuutusyhtiö ei lunastaessa laske noille renkaille ja vanteille mitään ainoastaan auto sen vuosimallin mukaan.

10

5758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väärin muistat....
      • Välikappale

En minä ainakaan tuosta linkistä löytänyt vaihtokieltoa. Oletko aivan varma tuosta vaihtokiellosta. Saattaa olla varminta odottaa maanantaihin kun tarkastaja tulee.

• Perusvarustelu

Vakuutukset eivät yleensä korvaa mitään jälkiasenteisia lisävarusteita, joten tälläisessä tapauksessa voi tilalle vaihtaa sen vakio-osan.

• kokenut ...

Voihan niitä osia vaihdella ennenkuin tarkastaja on auton nähnyt, mutta auton arvo arvioidaan sitten sen mukaisesti. Vahat peltivanteet ja loppuun ajetut renkaat laskevat arviota siinä parin tonnin paikkeilla.
      Ei arvio suinkaan mene vain vuosimallin mukaisesti.

• Tosi väli

Kyllä sä olet köyhä.

• OttoV425

Itse en lähtisi kyllä käytettyjä renkaita käyttämään. Varsinkin jos ovat olleet kolarissa mukana. Niissä voi olla ties mietä rikkoja, mitä ei silmällä heti huomaa ja rengas leviää tiellä. Renkaat ovat kuitenkin yksi keskeisimmistä turvallisuustekijöistä autoiltaessa. Säästämisessä sen sijaan ei minusta ole mitään tyhmä. Ite olen ostanut renkaat netistä ja säästänyt siinä aika huomattavasti verrattuna että olisin hakenut ne paikallisesta rengasliikkestä. Täältä löytyy hyvin eri rengasmerkkejä ja vertailuita renkaisiin liittyen http://www.autonrenkaat.net/rengasmerkit/ Continentalit on omat suosikit, mutta kylläpä niitä hyviä renkaita on mullakin valmistajilla.

• Anonyymi

Miten toimin kun toiset renkaat rengas hotellissa ja erinomaisessa kunnossa ja auto meni lunastukseen

• Anonyymi

Ei ne autoja lunastele kaksilla renkailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne autoja lunastele kaksilla renkailla.

Mulle ainankin erikseen soitettiin ja kysyttiin onko toiset renkaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle ainankin erikseen soitettiin ja kysyttiin onko toiset renkaat.

Meiltä kans lunastettiin auto ja piti antaa kesärenkaat mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1381
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1195
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1139
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1070
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1051
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      947
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      869
    Aihe