Lenttis

Heppapoitsu

Moi oon toni heppapoitsu clastientallilta!Mut nyt puhutaan rantalenttiksestä!Harrastan sitä itekki!Se on ihanaa Mut aattelin sitä et mitä järkee siinä on onhan se hauskaa mut muuten!?Mut oon 13 jos ette tiia ja tuol tallil kaikki tytöt on lääpäl mun paitsi yks se vihaa mua!!!!????

0

1397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
        Ikävä
        96
        1214
      2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
        Maailman menoa
        98
        975
      3. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
        Ikävä
        60
        826
      4. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
        Ikävä
        52
        817
      5. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
        Kotimaiset julkkisjuorut
        35
        811
      6. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
        Ikävä
        125
        759
      7. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
        Haapajärvi
        2
        724
      8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
        Ikävä
        59
        591
      9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
        Kajaani
        41
        518
      10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
        Ikävä
        33
        506
      Aihe