Eli onko kenelläkään tietoa mistä voisi hankkia tietoa telinehommista? Lontoon murre sujuu kohtalaisesti, travelleri tasolla. Itse nuorekas 38 vuotias jäbä ja innostusta hommiin olis. :)
Voipi myös nakata mailiin: [email protected]
Kiitos ja varovainen kumarrus! :D
Telineasentajaksi Norjaan
Scaffolding monkey
4
1334
Vastaukset
- Scaffolding monkey
Kokemusta siis löytyy telinehommista, unohtui mainita edellisestä.
- tietoa tuolta
Neljä telineasentajan paikkaa on tällä hetkellä avoinna.
https://tjenester.nav.no/stillinger/stillinger?s4=120543- Scaffolding monkey
Kiitosta, mutta tuo norjan/ruotsin kieli ei suju ollenkaan.. :D
- Kielitaito tärkeää
Scaffolding monkey kirjoitti:
Kiitosta, mutta tuo norjan/ruotsin kieli ei suju ollenkaan.. :D
Norjasta on aika vaikea saada töitä jos ei osaa norjaa tai ruotsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279