Eli onko kenelläkään tietoa mistä voisi hankkia tietoa telinehommista? Lontoon murre sujuu kohtalaisesti, travelleri tasolla. Itse nuorekas 38 vuotias jäbä ja innostusta hommiin olis. :)
Voipi myös nakata mailiin: [email protected]
Kiitos ja varovainen kumarrus! :D
Telineasentajaksi Norjaan
Scaffolding monkey
4
1539
Vastaukset
- Scaffolding monkey
Kokemusta siis löytyy telinehommista, unohtui mainita edellisestä.
- tietoa tuolta
Neljä telineasentajan paikkaa on tällä hetkellä avoinna.
https://tjenester.nav.no/stillinger/stillinger?s4=120543- Scaffolding monkey
Kiitosta, mutta tuo norjan/ruotsin kieli ei suju ollenkaan.. :D
- Kielitaito tärkeää
Scaffolding monkey kirjoitti:
Kiitosta, mutta tuo norjan/ruotsin kieli ei suju ollenkaan.. :D
Norjasta on aika vaikea saada töitä jos ei osaa norjaa tai ruotsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1816593- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41829