Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Monet naiset ovat hyväksikäyttäjiä

Ihmettelevä-x

Sen lisäksi että olen kuullut tarinoita näistä hyväksikäyttäjistä, tunnen itsekin yhden sellaisen naisen. Hänellä on paljon erilaisia miesystäviä joiden kanssa hän pyörii milloin missäkin. Useimmiten varmaankin baareissa ym. Hän ottaa vastaan ilmaisten drinkkien lisäksi jopa ulkomaanmatkoja näiltä miehiltä. Ilmeisesti nämä miehet ovat hyvin toimeentulevia, mutta samalla he ovat muuten vähän huonoja naisten suhteen. Ilmeisesti heitä ei haittaa että naiset ovat osittain rahasta heidän kanssaan, kunhan saavat seuraa jossain muodossa.

Vähän aikaa sitten keskustelin erään tuntemattoman naisen kanssa tästä ilmiöstä, mutta suureksi yllätyksekseni hän puolusti näitä hyväksikäyttäjiä. Oletan että hän itse on tehnyt samaa tai tekee edelleen, en muuten näe syytä heitä puolustaa. Jos oikein ilkeästi haluaa ajatella, niin nämä hyväksikäyttäjät ovat alhaisempia kuin prostituoidut. Kadulla itseään myyvät naiset ovat myös rahasta miesten kanssa, mutta he ovat sitä rehellisesti ja miehet tietävät mihin ryhtyvät.

21

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 78l34

      Eihän siinä mitään tyhmää ole jos ottaa vastaan ilmaisia drinkkejä ja matkoja? Tuohan olisi monelle ihan unelmatilanne. Hyväksikäyttöä tuossa ei ole nimeksikään.

      Veikkaan ettet tiedä yhtään mitä nämä naiset ja miehet keskenään touhuavat vaan kuvittelet vain kateellisena jotain. Realistisesti ajateltuna nämä mainitsevasi miehet saavat hyvännäköisen naisen seuraa, myös makkarin puolella, ja korvaavat sen ostelemalla jotain.
      Noinhan se menee avioliitossakin. Ainoa ero on se että naisia on vain yksi.

      • Ihmettelevä-x

        Tämä tuntemani nainen kerran sanoi minulle että häntä ahdistaa lähteä eräälle matkalla tämän miehen kanssa, koska tämä ei ole kuulemma lainkaan hänen tyyppiään. Eihän kukaan toisia (tai itseään) kunnioittava ihminen toimi noin. Olen itse nähnyt tämän miehen ja hän on enemmänkin semmoinen nörttimäinen. Eli eiköhän kyseessä ole kuitenkin aika selvä tapaus. Eräänlaista prostituutiotahan tuokin toiminta on.


      • vakioselitys..

        HUORAAMISELLE. Jos harrastat seksiä miehen kanssa muusta syystä kuin siitä, että pidät hänen ulkomuodostaan/seksistä hänen kanssaan.. Ja saat siitä PALKKION.. Olet PROSTITUOITU. Eikä siinä mitään laitonta ole, mutta älä nyt seetana lässytä sontaa, etti kyse ole huoraamisesta. Länsimainen rakkausavioliitto ei ole prostituutiota suurimmalle osalle normaaleista ihmisistä. Älä selitä..


      • joojoojoojoo....
        vakioselitys.. kirjoitti:

        HUORAAMISELLE. Jos harrastat seksiä miehen kanssa muusta syystä kuin siitä, että pidät hänen ulkomuodostaan/seksistä hänen kanssaan.. Ja saat siitä PALKKION.. Olet PROSTITUOITU. Eikä siinä mitään laitonta ole, mutta älä nyt seetana lässytä sontaa, etti kyse ole huoraamisesta. Länsimainen rakkausavioliitto ei ole prostituutiota suurimmalle osalle normaaleista ihmisistä. Älä selitä..

        Mutta huoraaminehan ei ole hyväksikäyttöä, kuten ap väittää. Mies ostaa silloin sitä mitä itse on vailla, ja mielellään maksaa siitä vaikka vähän kovemmankin hinnan.


      • Ihmettelevä-x
        joojoojoojoo.... kirjoitti:

        Mutta huoraaminehan ei ole hyväksikäyttöä, kuten ap väittää. Mies ostaa silloin sitä mitä itse on vailla, ja mielellään maksaa siitä vaikka vähän kovemmankin hinnan.

        Prostituoitu kertoo asiakkaalle tarkkaan mitä tulee saamaa mihinkin hintaan. Siinä on selkeä diili. Nämä b-luokan prostituoidut mistä minä puhun antavat varmasti usein ymmärtää vaikka mitä. Tilanne on paljon epäselvempi. Ja usein ne hyväksikäytettävät miehet ovat hyväuskoisia idiootteja. Oli se hyväksikäyttöä tai ei niin moraalisesti alhaisin olio on se nainen joka tapauksessa.


    • Ei tule mieleen yhtäkään naista, jonka olisin kuullut käyttäytyvän mainitsemallasi tavalla. Heitäkin varmaan on, mutta en usko, että kovinkaan monet naiset sopivat kuvaukseesi.

      • 2+10

        En tunne myöskään henk.koht. Kyllä tietty miestyyppi silti niitä tuntuu jatkuvasti baareista bongaavan.
        Tulee mieleen parikin brittiohjelmaa joissa köyhät heikosti koulutetut nuoret naiset haaveilevat rikkaasta aviomiehestä ja kotirouvaelämästä. Sitten nämä reppanat etsiytyvät pintapaikkoihin ja yrittävät mm. rannekellon merkistä tunnistaa tulevan rahoittajansa..


      • Ihmettelevä-x

        En minäkään tunne yhtää prostituoitua mutta kyllä niitä silti tuolla on vaikka kuinka paljon.


      • 2+10 kirjoitti:

        En tunne myöskään henk.koht. Kyllä tietty miestyyppi silti niitä tuntuu jatkuvasti baareista bongaavan.
        Tulee mieleen parikin brittiohjelmaa joissa köyhät heikosti koulutetut nuoret naiset haaveilevat rikkaasta aviomiehestä ja kotirouvaelämästä. Sitten nämä reppanat etsiytyvät pintapaikkoihin ja yrittävät mm. rannekellon merkistä tunnistaa tulevan rahoittajansa..

        Toki sellainen ihmistyyppi on olemassa, joka tekee kaikkensa hyötyäkseen muista mahdollisimman vähällä vaivalla. Näiltä ihmisiltä tuntuu puuttuvan tietynlainen itsekunnioitus ja ylpeys, mutta se ei haitanne heitä itseään.

        Eipä silti, jos joku haluaa ylläpitää ko. ihmistyypin elämää, niin eihän se sinänsä muille kuulu. Joskus kaksi ihmistä tekevät "sopimuksen" keskenään, toinen kustantaa, toinen edustaa ja vaikka siinä harvemmin on pyyteetön rakkaus kyseessä, on se näiden kahden ihmisen välinen asia. Jos kummatkin saavat, mitä haluavat, niin kuka käyttää hyväksi ja ketä?

        Itsestä ei kyllä olisi toisen siivellä elelemään, siinä menettäisi aivan liikaa itsenäisyyttään eikä ylpeyskään antaisi myöden.


    • lifemocker

      saa sitä mieskin järkeään käyttää eikä lähteä noihin naisten hömpötyksiin mukaan

    • ssssi

      Jos tiedät tämmöisiä aikuisia miehiä, jotka eivät kykene itse päättämään mihin rahansa laittavat, yritä saada heidät holhouksenalaisiksi ottamalla yhteyttä holhousviranomaiseen. Jokainen voi puuttua :)

    • palkkio=huoralle

      Tästähän ei ole kysymys.. vaan siitä, että homma on naisten taholta huoraamista. Miesten osalta se on joko seksin ostoa tai sitten hyväuskoisuudesta johtuvaa hölmöyttä. Kaikki muu sönkötys asiasta on paskanjauhantaa..

    • ::::...

      Ja miksiköhän se ihmettelijää vaivaa? Oletko mustasukkainen?
      Hehän voivat hyvinkin pitää toisistaan.
      Eikö nainen ole aina kykenevä perustelemaan, mies on velvollinen, vaikka muut näkevät sen tossun alla olemisena, kun isokokoinen ja miestä vanhempi naikkonen pitää häntä orjanaan?
      Eikä miehelle saa sanoa, hän raivostuisi.

    • tahkonpyörittäjä

      Tämä on se iänikuinen aihe johon voi vastata että kaikkihan siitä maksaa.... tavalla tai toisella.
      Kunhan nuoret tulette tänne viisvitosten eronneitten kerhoon niin huomaatte selvemmin missä mennään.Jos et suoraan lähde maksamaan naisen velkoja niin sitten välillisesti. Ostat kodinkoneita ja noita matkoja etelään tai pohjoiseen ja remppaakin pitäisi tehdä ja tietenkin ostat lapsille jotain kivaa.
      Sitten kun pistät rahahanat kiinni niin jostain syystä suhde rupeaa rakoilemaan :).

    • Ihmettelevä-x

      Niin ainahan sitä joutuu maksamaan kaikesta, mutta onhan se eri asia vaimolle ostaa jotain tarkoituksena piristää tämän mieltä, kuin se että ostelee jollekin naiselle tavaroita, jotta tämä tarjoaa väliaikaisesti seuraansa. Ei minua niiden miesten kohtalot suuremmin sureta. Tuli vain mieleen että nämä naiset varmaan kuvittelevat olevansa äärimmäisen eteviä, viehättäviä ja muutenkin varmaan Jumalasta seuraava, vaikka ovatkin vain itseään myyviä prostituoituja. Poliisi tuskin tähän puuttuu ja hyvä niin, mutta ei se poista sitä tosia asiaa että kyse on eräänlaisesta seuralaispalvelusta, näin kiltisti ilmaistuna. Te naiset jotka näin toimitte, ei minulla muuta, kuin että jatkakaa rauhassa :D

    • Olen joo kuullut näistä tällaisista, luullakseni harvinaisista tapauksista kumminkin, mutta eipä kuulu tuttavapiiriin. Uskon, että monet naiset ovat kaltaisiani; minua oikein tympii, jos oma mies (saati joku muu) haluaa tarjota minulle jotain, minkä voin hyvin itsekin ostaa ja vaikken voisikaan, se on inhottava tunne, kun jää kiitollisuuden velkaan. Tiedän, että minun pitäisi päästä tällaisesta, olenhan ollut jo todella kauan tässä nykyisessä suhteessa, mutta aina se jotenkin potuttaa. Olen vähän oppinut tästä hellittämään, ja annan miehen maksaa esim. raflassa, jos hän sitä voimakkaasti painottaa haluavansa tehdä. Miehen kai välillä pitää tuntea olevansa mies ja vasta nyt olen tajunnut, että tuo on kai se yksi tapa niin tuntea? Jostain hassusta syystä..

      • Ihmettelevä-x

        No tuo sinun ikävä tunne kiitollisuudenvelkaan joutumisesta on ihan inhimillistä. Toisaalta aika turha tunne, eiköhän jokainen mies tiedä naisensa olevan kiitollinen jos joskus tarjotaan jotain. Jos kyseessä on edes jokseenkin fiksu pariskunta.

        Ilkeiden ihmisten pitäisi opetella ottamaan muut huomioon paremmin, kun taas kilttien ja vaatimattomien pitäisi opetella ottamaan vastaan lahjoja ja kehuja. Itsekkäänä ja ylimielisenä narsistina tunnustan kuuluvani siihen ryhmään joka tulee lahjoista ja kehuista vain vaivautuneeksi. Eli olen väärä ihminen neuvomaan tässä asiassa.


    • Menettelyhän on ongelmaton kun molemmat ovat tietoisia siitä. Usein tämmöinen käy ainakin miehelle jopa paremmin kuin jatkuva seurustelu saman naisen kanssa ja voihan miehilläkin olla useampi sponssattava.

    • ....................

      Otsikko johtaa harhaan kun tässähän puhutaan vain jostain yksittäistapauksesta ja tuossa tilanteessa voisi ajatella jopa toisinpäin. Kenties tätä naista käytetään hyväksi/hänen huonoa tilannettaan tiettyjen asioiden saamiseksi naiselta vaikke tämä tahtoisi, mutta olosuhteiden pakosta joutuu? Jos mies haluaa tarjota naiselle ilmaisen juoman, ruuan tai vastaavan niin sehän on vain herrasmiesmäistä ja kohteliasta ja jos nainen ottaa sen vastaan hän on heti lutka? Tässä näemme taas miten vaikeaa miehiä on miellyyttää...

    • alexa

      mä olen hyväksikäyttäjä, en tosin hyväksikäytä vain miehiä, vaan ihmisiä ylipäätään. mutta niin makaa kuin petaa eli enpä oo oikein loppupeleissä tyytyväinen mun elämään :(

    • Anonyymi

      kyllä näitä hyväksikäyttäjänaisia on pilvin pimein. Se on naisen luonne sellainen, että miehrltä pitää pummata. Ajatellaanpa vaikka luolamiesaikoja, ei puhettakaan että naiset pystyis mammutteja metsästämään, siksi lihaa on pummattu miehiltä. Kun tätä on jatkumut sukupolvelta toiseen, on tuloksena se minkä kaikki jo nykyisin tietää. Faktat on faktoja, vaikka niistä tulee jollekin nyt paha mieli. Naiset on luonnostaan hyväksikäythäjiä. Miksi muuten kaikki naiset on sitä mirltä, että miehen pitää maksaa treffeillä, jne jne jne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe