"paikat kuntoon" poistuu keskusteluista...

paikat kuntoon

paikat kuntoon, nimimerkin käyttö on tullut tiensä päähän. Poistun Rovaniemen keskustelupalstalta. Nyt voitte huoletta avata tietsikkanne. Kiitos kommenteista ja keskusteluista. Se oli tässä, lyhyesti sanottuna.

9

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fani5

odotamme innolla missä seuraavan kerran aukaiset ihanat kielen kannat...ikävä jää... :(

• IN MEMORIAN

Ja tylsyyden pimeys laskeutuu Suomi24 sivustolle!

• paikat kuntoon
        IN MEMORIAN kirjoitti:

Ja tylsyyden pimeys laskeutuu Suomi24 sivustolle!

Joku nyt avasi vanhan keskustelunavaukseni. En kaikkea avauksiani itsekkään muista, on niitä varmaan lukuisia. Tylsyyden pimeys laskeutuu keskustellupalstalle, jos poistun. Miksi poistuisin? Siis miksi?

• IKIFANI
        paikat kuntoon kirjoitti:

Joku nyt avasi vanhan keskustelunavaukseni. En kaikkea avauksiani itsekkään muista, on niitä varmaan lukuisia. Tylsyyden pimeys laskeutuu keskustellupalstalle, jos poistun. Miksi poistuisin? Siis miksi?

paikat kuntoon milloin järjestät pikkujoulun meille fanikerholaisille.

• paikat kuntoon
        IKIFANI kirjoitti:

paikat kuntoon milloin järjestät pikkujoulun meille fanikerholaisille.

Pikkujoulut? Vielä ei ole pikkujoulujen aika. Mutta myöhemmin. Ja miten järjestän? Avaan uuden keskustelunaiheen pikkujouluista sitten möyöhemmin. Jokainen voi sitten valita omat juomat ja syömisensä netin ääreen. Siinä sitten keskustellaan pikkujouluista. Pikkujouluihin palataan, kun asia on ajankohtainen.

• paikat kuntoon
        paikat kuntoon kirjoitti:

En poistu keskusteluista.

• Gladiolus maassa

Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos. Ihanaa, että älyät poistua saastuttamasta palstaa. Kukaan ei taatusti kaipaa!

• Käy se hyvin jees

Ei se mitään todista että aikoo poistua. Ei se malta kuiten poistua. Kuhan nyt vain sinnittelee j alupailee turhia.
      Lätkäsee vain joka kerta uuden nimimerkin eli otsikon ja viestittelee vimmatusti.
      Niin minä teen. Voin keskustella yksinkin vaikka koko ketjun täyteen. Eli 500 viestiä. Sehän on niin helppoa ja metkaakin kun sen vain oikein sisäistää.
      Metkaa son. Täydestä on mennyt. Kukaan ei huomaa kerralla mitään. Ei niin kerrassaan mitään.
      Kokemusta on lujasti tästäkin hommelista.

• Kyllä niitä luetaan

Niin ja lisään vielä: Lukijoita on piisannut aina moniin tuhansiin asti. Vielä senkin jälkeen kun ketjut on tullut täyteen ajat sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3617
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      66
      3257
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2724
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2543
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1792
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe