aina jätetty - aina pyydetty takaisin?

eestaas

MIEHET HOI!

Mitä se kertoo minusta? Minut on mies itse halunnut suhteeseen, jättänyt ja sen jälkeen halunnut takaisin. Huomasin tämän dilemman nyt viimeisen poikaystäväni jätettyä minut. Ketään toistaiseksi en ole ottanut takaisin.

Miksi mies jätettyään haluaa naisen kuitenkin takaisin?

14

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+19

      Tuttu juttu. "Nyt vasta tajusin, mitä olen menettänyt...." "Nyt arvostan sitä, mitä meillä oli...." Oli tarve kuitenkin kokeilla muuta välillä.... Tuon kuullut liian monta kertaa.
      Nimim. 'Ei enää uusintoja'

      'Be with someone who knows exactly what they have when they have you. Not someone who realizes it after they've lost you.'
      Unknown quotes

    • SöpöAnkanpoikanen

      En ole mies, mutta on/offailin yhen "en tiä mitä haluan, rakastan sinua, haluan yrittää sun kanssas" ja sit taas "meän on parempi olla erossa" ja mentiin höyläämään toisia naisia. Sikapossuja, joille jalkovälin ajatusmaailma on tärkeintä.

      En ota takas, vaikka tiän sen kohta taas vonkaavan mun suuntaani. Nytki sillä on joku patjana, mutta tekstareista (mulle siltä) päätellen ei ainakaan vielä sitä suurta rakkautta. Ja en ole vastaillu näihin viimesimmän eron jälkeisiin tekstareihin. Eläköön nyt sitä elämäänsä, minkä halusi :) Niin minäki teen!

    • singlemen

      Mul on sama juttu yhden naisen kanssa meillä on ollut eroja jokunen viisi kertaa ja aina jossakin vaihessa takaisin ollaan palattu outoo no

      • stillwondering

        Miks ootte eronneet noin useesti ja miks aina palanneet yhteen?


      • singlewoman
        stillwondering kirjoitti:

        Miks ootte eronneet noin useesti ja miks aina palanneet yhteen?

        Nainen välistä vastaa tähän ;) yhden miehen kans tosiaan ehkä viis kertaa erottu. Välillä hän jättänyt ja halunnut takaisin. Sit oli mun vuoro jättää ja haluta takas. Tätä veivaamista on kyl ollu. En tiedä miks?


    • kiltti mies.

      Olet ollut miehille vain pano ja miehet ovat huomanneet että eivät kelpaa muille joten tulevat sun luokse takas koska luulevat että sulta saa seksiä. Olet siis naiivi kun luulet että miehet haluu seurustella. Veikkaan että ne miehet joita tapaat on ovat alkoholisteja jotka juovat usein ja käyttävät naisia hyväksi. valitset miehet ulkonäön perusteella etkä tutustu niiden luonteeseen tarpeeksi kauan.

      • Kiiltäjaklanssa

        Epäilen että teet hyvää ruokaa ja kodissasi on siistiä?


      • Eestaas

        Sinulle kiltti mies. Jos oikeasti näkisit ne miehet joiden kanssa seurustellut niin olisit jättänyt kommentoimatta. Eipä ole tämä tyttö koskaan saanut hyvännäköistä miestä. Ihan taviksia ovat olleet. Ja seurustelusuhteet on olleet min. 2 v. Eli ei ihan yhdenillan juttujakaan.

        Tää viimeisinkin valloitus nyt sitten soitteli perään, vaikken tehnyt mitään. Eron jälkeen jätin rauhaan ja keskityin uuteen elämäntilanteeseeni. Mitä sitä roikkumaan jää, jos toinen tahtoo lähteä suhteesta. Se on parasta vain katella kaks iltaa romanttisia hömppäleffoja, syödä paketti jäätelöä, tuhlata nenäliinoja ja tyhjentää kyynelkanavat kaverin paitaan. Sit uutta matoa koukkuun.


      • kauhea olet
        Eestaas kirjoitti:

        Sinulle kiltti mies. Jos oikeasti näkisit ne miehet joiden kanssa seurustellut niin olisit jättänyt kommentoimatta. Eipä ole tämä tyttö koskaan saanut hyvännäköistä miestä. Ihan taviksia ovat olleet. Ja seurustelusuhteet on olleet min. 2 v. Eli ei ihan yhdenillan juttujakaan.

        Tää viimeisinkin valloitus nyt sitten soitteli perään, vaikken tehnyt mitään. Eron jälkeen jätin rauhaan ja keskityin uuteen elämäntilanteeseeni. Mitä sitä roikkumaan jää, jos toinen tahtoo lähteä suhteesta. Se on parasta vain katella kaks iltaa romanttisia hömppäleffoja, syödä paketti jäätelöä, tuhlata nenäliinoja ja tyhjentää kyynelkanavat kaverin paitaan. Sit uutta matoa koukkuun.

        Kuulostat todella tunteikkaalta naiselta. Kaksi iltaa Hugh Granttia, jäätelö- ja nessupaketti ja sitten on unohdettu. Kunpa tuollaiseen ei tarvitsisi koskaan törmätä tai ainakin toivottavasti kylmyytesi on helposti huomattavissa.


      • 7+8
        kauhea olet kirjoitti:

        Kuulostat todella tunteikkaalta naiselta. Kaksi iltaa Hugh Granttia, jäätelö- ja nessupaketti ja sitten on unohdettu. Kunpa tuollaiseen ei tarvitsisi koskaan törmätä tai ainakin toivottavasti kylmyytesi on helposti huomattavissa.

        ootko provo vai mikä?
        miehethän ne kauheita on ollut, kun ovat jättäneet.


    • eestaasAP

      Hauska löytää oma aloitusviesti täältä sattumalta vuodelta 2013. Nyt vuosi 2015 ja viimeisimmän kanssa taas sama homma. Tosin nyt suhdetta kesti vajaat 2kk. Ei kuulemma ollutkaan valmis vakavampaan suhteeseen. Ok, nuolin haavat ja jatkoin eteenpäin, niin se sama 2vkoa meni ja mies soitteli perään. Halusi "ystävänä" tavata pitkästä aikaa ja käydä vaikka syömässä. Voihan sitä mennä, mutta takaisin en ota.

      • samatäällä

        Törmäsin viestiisi ja voin samaistua täysin tilanteeseesi! Ihan kuin omasta elämästä. Jälkeenpäin aina itketään (jopa vuosienkin jälkeen vielä) että voi kun olisin silloin ymmärtänyt... Olisi kyllä kiva kuulla vähän syvempää pohdintaa että miksi tilanteet menevät aina tuohon? Onko se sitten siitä että itse antaa "liikaa" suhteelle? Pitäisi olla jotenkin vaikeampi että kiinnostus ei lopahtaisi? Jälkeenpäin ja jo suhteessakin aina sanottu että ei ole mitään vikaa...mutta jotain suurta vikaa on pakko olla kun miehet lähtevät/eivät halua panostaa suhteeseen? Vai onko se vaan sitten niin että kun "sen oikean" kohtaa, niin saa olla juuri sellainen kun on ja toinen tajuaa kumppanin "arvon" jo suhteessa ollessa, eikä vasta oltuaan hetken ilman?


    • Vinoonpinoon

      Ensimmäinen "oikea poikaystäväni jätti minut kolmen kuukauden seurustelun jälkeen. Itkin sitä kaksi kuukautta ja olin jo sitten tavannut uuden pojan pari kertaa, kun tämä entinen sankari tuli pyytämään minua takaisin. Tajusi kuulemma, mitä oli menettänyt. Onnesta ymmyrkäisenä annoin tunteiden viedä avioliittoon saakka. Lapset syntyivät ja varttuivat ja sitä onnea kesti 30 vuotta kunnes mies jätti minut, viisikymppisen kuusitoista vuotta nuoremman vuoksi. Nyt on oltu erossa kaksi vuotta ja minä olen yrittänyt eheytyä pala palalta tästä tragediasta ja olen löytänyt jo uuden ystävänkin. Mutta nyt tämä sankari on jälleen aloittanut soittelun ja kertoo ymmärtävänsä, mitä on menettänyt. Ei se nuoren kanssa niin helppoa olekaan. On isäpuolen rooli ja uusi vaativa vauva. Haluaisi tulla takaisin. Ehdotti, että minähän voisin sitten aina ottaa tuon pikkulapsen joka toinen viikko meille, kun minä olin niin hyvä ja rauhallinen äiti meidän. omille lapsillenikin. Mutta tällä kertaa se juna meni jo - lopullisesti.

      • yökyök

        Hyi hel.etti mikä äijä!! Älä todellakaan ota tollasta takaisin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe