Terve kaikille!
Minä olen 31-vuotias laihdutuksen aloittaja.
Koko laihdutus on uusi asia minulle, olen nuoruusvuosista asti ollut normaalipainoinen, mutta hieman pyöreän näköinen. Aikuisiällä sopusuhtaisempi liikuntaharrastusten johdosta.
Pitkäaikaisen sairastelun takia, laihduin ensin mukavasti, mutta nyt puolessa vuodessa kiloja on päässyt kertymään kymmenen, kun en ole päässyt harrastamaan liikuntaa. Painoa nyt 62,5kg ja pituutta 164cm, olen siis "normaalipainoinen", mutta eihän se kerro mitään ulkonäöstä...
Turvonnut, selluliittinen, ja roikkuva, niin kuvailisin ulkonäköäni.
On paljon isokokoisia ihmisiä jotka näyttävät uskomattoman kauniilta ja kiinteiltä koostaan huolimatta. Painoindeksi ei siis aina kerro kaikkea...
Painoni kertyminen johtuu itseaiheutetuista syistä (liikuntaa lukuunottaen), jotka ovat liikunnan puute, tupakointi sekä alkoholin nauttiminen, herkuttelun kanssa ei ole ongelmia.
Viikko takaperin sain Abtronic x2 laitteen jota olen alkanut käyttämään ja tänään tilasin itselleni Methoddreine Detox ja Slim kuurin.
Kunhan tuotteeni olen saanut kerron miten tuloksia alkaa syntymään.
Toivon kuurien kannustamana pääsemään kokonaan eroon pienestä tissuttelusta ja tupakasta :) Liikuntaa en vielä voi harrastaa, joten siitä syystä Abtronic.
Jos jollain on kokemuksia kummastakaan, olisi mukava kuulla miten vaikuttaneet.
Tavoitteena -10kg
laihis edessä...
1
114
Vastaukset
- laihis edessä...
Ja lisäykseksi vielä... Aikaisemmin harrastin spinningiä 2xviikossa jonka lisäksi kotona lihaskuntoharjoituksia ja crosstreineriä viidesti viikossa, lepopäiviä kaksi.
Nyt sairastelusta johtuen en voi lähteä edes kävelylle parina päivänä peräkkäin tulematta kipeäksi, enkä tarkoita lihaksia...
Älytön määrä verikokeita ja nielurisojen poisto ei ole auttanut diagnoosiin eikä parantumiseen, tutkinta jatkuu...
Haluan kuntoni sekä ulkonäköni takaisin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150