Terve kaikille!
Minä olen 31-vuotias laihdutuksen aloittaja.
Koko laihdutus on uusi asia minulle, olen nuoruusvuosista asti ollut normaalipainoinen, mutta hieman pyöreän näköinen. Aikuisiällä sopusuhtaisempi liikuntaharrastusten johdosta.
Pitkäaikaisen sairastelun takia, laihduin ensin mukavasti, mutta nyt puolessa vuodessa kiloja on päässyt kertymään kymmenen, kun en ole päässyt harrastamaan liikuntaa. Painoa nyt 62,5kg ja pituutta 164cm, olen siis "normaalipainoinen", mutta eihän se kerro mitään ulkonäöstä...
Turvonnut, selluliittinen, ja roikkuva, niin kuvailisin ulkonäköäni.
On paljon isokokoisia ihmisiä jotka näyttävät uskomattoman kauniilta ja kiinteiltä koostaan huolimatta. Painoindeksi ei siis aina kerro kaikkea...
Painoni kertyminen johtuu itseaiheutetuista syistä (liikuntaa lukuunottaen), jotka ovat liikunnan puute, tupakointi sekä alkoholin nauttiminen, herkuttelun kanssa ei ole ongelmia.
Viikko takaperin sain Abtronic x2 laitteen jota olen alkanut käyttämään ja tänään tilasin itselleni Methoddreine Detox ja Slim kuurin.
Kunhan tuotteeni olen saanut kerron miten tuloksia alkaa syntymään.
Toivon kuurien kannustamana pääsemään kokonaan eroon pienestä tissuttelusta ja tupakasta :) Liikuntaa en vielä voi harrastaa, joten siitä syystä Abtronic.
Jos jollain on kokemuksia kummastakaan, olisi mukava kuulla miten vaikuttaneet.
Tavoitteena -10kg
laihis edessä...
1
128
Vastaukset
- laihis edessä...
Ja lisäykseksi vielä... Aikaisemmin harrastin spinningiä 2xviikossa jonka lisäksi kotona lihaskuntoharjoituksia ja crosstreineriä viidesti viikossa, lepopäiviä kaksi.
Nyt sairastelusta johtuen en voi lähteä edes kävelylle parina päivänä peräkkäin tulematta kipeäksi, enkä tarkoita lihaksia...
Älytön määrä verikokeita ja nielurisojen poisto ei ole auttanut diagnoosiin eikä parantumiseen, tutkinta jatkuu...
Haluan kuntoni sekä ulkonäköni takaisin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2174470
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.273010Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062325Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341964- 1841686
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341655Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131353Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391232
Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61219