Olen syyskuun lopussa/lokakuun alussa muuttamassa Gosportiin, ja olisi kiva etukateen tietaa, olisikohan siella suomalaisia nuoria seuraksi :)
En ole menossa au pairiksi, vaan ihan tyonhakuun. Siellapain on suomalaisia nuoria enemman varmaan au pairina kun tavisduunia tekemassa, siksi laitan ilmoituksen tanne.
Olen ihan just 21-vuotias suomalaisvirolainen tytto kotoisin Hameenlinnasta. Talla hetkella asun Belgiassa "au pairina". Olen ollut au pairina kolme kertaa, tai no kahdessa eri perheessa ;)
Nyt olen tulossa lomalle Suomeen, mutta sen jalkeen Gosport kutsuu. Jos siella pain majailee suomalaisia, minka tahansa ikaisia, niin voi ilmoittautua mulle :)
evelin.viljakainen [at] hotmail.com
Suomalaisia Portsmouthin tai Southamptonin lahettyvilla?
Gosport
1
108
Vastaukset
- bourneaupair
Bournemouthissa asun, ei nyt mitenkaan lahella, muttei kaukanakaan n. 30 minuutin junamatkan paassa southamptonista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5446786Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202530Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271206
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 83956
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97929Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802