Avoin työpaikka Newcastle, Englannissa

Risiq

Etsimme B-2-B Account Manageria Iso-Britanniassa sijaitsevalle asiakkaallemme. Asiakkaamme on asiakashallintaan erikoistunut firma, joka on ollut alalla jo yli 30 vuotta. Tällä hetkellä he etsivät myyntihenkilöä, jonka päämääränä on hallinnoida ja kehittää suhteita liikekumppaneiden kanssa ja edistää myyntiä saavuttaen/ylittäen ennalta sovitut tavoitteet.

Ensisijaiset työtehtävät:

Ennaltamääritettyjen myyntitavoitteiden saavuttaminen käyttäen olemassa olevaa liikekumppanilistaa.
Jo olemassa olevien kumppaneiden asiakaspalvelu ja kouluttaminen
Myyntiprosessin vieminen loppuun asti
Fokusalueiden määrittäminen analysoimalla sekä monitoroimalla liikekumppani-informaatiota
Viikottaisten, kuukausittaisten ja neljännesvuosittaisten ennusteiden tuottaminen asiakkaalle sekä esimiehelle, ja ennusteiden paikkansapitävyyden varmistaminen
Korkean tuoteosaamuksen ylläpitäminen esimieskommunikaation, kokousten sekä varsinaisten koulutusten avulla
Tarvittavien työkalujen oikeaoppinen käyttö tavoitteiden saavuttamista varten
Koulutus- ja kokemusvaatimus:

Toisen asteen koulutus
Vähintään vuoden kokemus myyntitöistä
Hakijaprofiili:

1-2 vuoden myyntikokemus
Hyvät Microsoft Office sekä Internet taidot
Äidinkielen tasoinen suomen kielen taito sekä sujuva englannin kielen taito
Kyky saada myyntiä aikaseksi
Hvvät kirjalliset sekä suulliset kommunikaatio taidot
Hyvät asiakaspalvelu sekä tiimityöskentely taidot
Proaktiivinen, ammattimainen ja joustava asenne työskentelyyn
Valmius vuorotyöhön, jos siihen on tarvetta
Palkka:

Peruspalkka (vuosittainen): £16,500, £18,000 koeajan jälkeen
Vuosipalkka proviision kanssa, jos tavoitteet saavutetaan: £26,000

Jos olet kiinnostunut työstä ja olet mielestäsi sopiva pestiin, hae lähettämällä Englanninkielinen CV osoitteeseen [email protected].

5

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiukkaaTekee

Saakos tuolla 26000£ per vuosi maksettua edes asumista ja ruokaa.

• Anonyymi

Toi on arviolta 30 000 € että eiköhän sillä jotain saa.. :)

• Uskottavaa touhua...

Suoli24 on todellakin äärimmäisen uskottava rekrytointikanava.... NOT

• Matkaopas44
    • moneymoneymoney

Peruspalkka koeajan jälkeen ei päätä huimaa... UK:n tasolla aika huono. Se on jotain £1250 per kuussa kun vähennetään verot, NI sun muut. Tolla vuosipalkalla käteen ei vuokran ja laskujen (sähkö, kaasu, kuntavero, puhelin, netti) jää käteen enää mitään. Varsinkin talvisin jos asuu ihanassa englantilaisessa jäätävässä kämpässä ja silti maksaa parinsadan lämmityslaskut päälle :)

Tää on muuten hyvä sivu kun palkkoja miettii ja mitä jää käteen http://www.listentotaxman.com/

Saavutetaanko niitä tavoitteita ikinä, firmoissa on usein epärealistiset tavoitteet ja markkinoita on vaikea ennustaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe