Isokokoisten vaatteiden keskustelusivu isotkoot.com on pari päivää ollut suljettu/tavoittamattomissa - tietääkö joku miksi?
OT: isotkoot.com -sivut?
5
286
Vastaukset
- tjer
Samaa olen ihmetellyt minäkin!!!
- Shoppailijatar
Edelleen on isotkoot.com hukassa - liekö lopullisesti vai uudistumassa? Vai siirtynyt Facebookiin? Harmi, jos näin.
ap.- zap5
Joku kyseli tätä fb:n puolella. Ilmeisesti palvelin tms. jossa sivu sijaistsee lopetti sivun ylläpidon ja kukaan ei ole innostunut sivustoa muuallekaan perustamaan. Sivusto ei siis varmaan palaa, jos ei löydy vapaaehtoisia puuhanaisia.
- Shoppailijatar
zap5 kirjoitti:
Joku kyseli tätä fb:n puolella. Ilmeisesti palvelin tms. jossa sivu sijaistsee lopetti sivun ylläpidon ja kukaan ei ole innostunut sivustoa muuallekaan perustamaan. Sivusto ei siis varmaan palaa, jos ei löydy vapaaehtoisia puuhanaisia.
Ok, kiitos tiedosta. Harmi, että hyvä, sisällöltään mielenkiintoinen ja toimiva sivusto lopettaa :(. Sivun perustaja Sonja on ilmeisen kiireinen muualla.
- ...
Shoppailijatar kirjoitti:
Ok, kiitos tiedosta. Harmi, että hyvä, sisällöltään mielenkiintoinen ja toimiva sivusto lopettaa :(. Sivun perustaja Sonja on ilmeisen kiireinen muualla.
Jossain plussablogissa (oisko ollut bunnymodessa) oli juttua, että sivuston ylläpitoon etsitään jatkajaa. En muista mihin sai ottaa yhteyttä, jos kiinnostaa sivuston ylläpito...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 741004
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683