Kuumetta + buranaa + jalkapalloa

fuutboool12

Otsikko on vähän tyhmästi mutta asiaan: Minulla olisi huomenna jalkapalloturnaus ja ilkeästi nosti eilen korkeimmillaan 39.1 kuumeen. Tällä hetkellä kuume on laskenut 37.5 kiitos buranoiden ja panadolien!

Kannattaako huomenna lähteä pelaamaan ja paljos sitä buranaa kannattaa ottaa ennen peliä? Olen varma että en ihan täysikuntoinen tule missään tapauksessa olemaan. Tuo turnaus on TODELLA tärkeä... Ja olen 12v tyttö/169 cm/56 kg.

2

110

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sairasta se on

Henkikin on todella tärkeä! Noh eihän siitä voi pahimmillaan saada kuin sydänlihastulehduksen ja siis tämän voi loppuenlopuksi saada helpostikin jos sairaana urheilee. Oireet ovatkin sitten rytmihäiriöt, rintaan kohdistuva puristus pahimmillaan kuolema.

Kuume on oire jostakin ei itse sairaus! Jos sinulla on viruksen aiheuttama kuume ei se noilla buranoilla ja panadolien avulla parane, laskee vain kuumetta.

Ja tärkein sääntö "kuuntele" kehoasi. Ja muista jalkapallo ei yhteen pelaajaan kaadu yhdessä pelissä.

• dfsg

Millaisen ratkaisun teit turnauksen suhteen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5030
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4552
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      121
      4472
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      288
      1582
    5. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1298
    6. 81
      1291
    7. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      68
      1245
    8. 305
      988
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      930
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      810
    Aihe