Moi, oon 13v. täyttävä tyttö Vantaalta, joka haluaisi alkaa harrastamaan sulkapalloa kaverinsa kanssa.
Onko täällä Vantaalla mitää sulkapalloseuroja muita kuin " MarSu " ?
Asun Hakkilan alueella, joten jos Hiekkaharjussa, tai Tikkurilassa olisi jokin seura 13 vuotiaille (synt. 00 ) niin olisi kiva jos kertoisitte. :)
Kiitos paljon jo etukäteen. :)
SULKAPALLO VANTAA
6
2289
Vastaukset
- Sulkapallokenttä
Olisi ihanaa jos vastaisitte! :)
- 10+12
Onhan siellä esimerkiksi ÖIF.
Tuolta sivulta löydät kaikki sulkapalloseurat ja niiden yhteystiedot ja voit vaikka ctrl f toiminnolla etsiä Vantaata.
http://www.sulkapallo.fi/SSUL/ssulwww.nsf/sp?open&cid=content47B3BE&contentnavinf=2010\Navi\Content4F782\content47A964\content47B3BE&contentnavinfa=o- Wolf15
Mä tiiän KoVS,BMK-84,Sulkaset,PUiU tai jotaa eti Suomen Sulkapalloliitto
- halukas3
Etsin oma tyttölle 11v. Hiekkaharju, Koivukylä, Tikkurila alueelta sulkapallo harraste paikka. Kaikki on sen verran kaukan mitä olen löydänyt! Eikös löydy lähemäs kiva sulkkishalli? Niin että tyttö pyörällä pääse perille.
Kiitoksia etukäteen! - SssS
Hei onko tietoa paljon Hiekkaharjun forever kuntosalissa sulkapallo maksaa per. kenttä?
- Akbar
ariki-iltaisin jotain 19e/tunti. Halvemmat hinnat sitten päivä-aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875