Heips! :) Olisiko kellään tiedossa mitään (mielellään kivijalkakaupoissa myytävää eikä vain verkkokaupoissa) hyvää violettia ripsiväriä? Alkaa nuo mustat ja ruskeat tympäisemään ja tuntuu, että kaupoista löytyy enimmäkseen vain niitä.
Tiedän että tästä samasta aiheesta on varmaan aikaisempiakin ketjuja, mutta aloitin uuden, koska tuotteita tietenkin lopetetaan vuosien varrella ja tarvitsen ajankohtaista tietoa. Muistan itsekin, että käytin yläasteella sellaista violettia ripsaria kuin Maybellinen XXL, missä oli valkoinen pidentävä ja paksuntava pohjustusripsari ja varsinainen väriripsari. Sitä ei tietenkään ole enää. Kaikki hyvät tuotteet aina lopetetaan... :(
Kiitos asiallisesti vastaaville! :)
Violetti ripsiväri hakusessa
3
164
Vastaukset
- druduru
Useimmat taitavat olla mustapohjaisia, mutta tuli tässä mieleen, että Tyttö ilman helmikorvakorua -blogin pitäjä on testaillut useampiakin violetteja ripsivärejä. http://www.tyttoilmanhelmikorvakorua.com/search/label/ripsivärit
- gaga2
YSL:llä on ainakin aiemmin ollut valikoimissa violettia. Itse kokeilin Singuilieria violettina ja toimi! :)
- violet_lady87
Unohdin sanoa, että en viitti ihan mitään kallista merkkiä ostaa, oon pikkaisen pihi. :D 20 € on ehdoton katto ja toi YSL taitaa mennä reilusti yli sen rajan. Tsekkasin tuon drudurun ehdottaman blogin pikaisesti läpi ja siellä ei ainakaan ollut sellaista, joka vaikuttaisi toimivalta. Se GOSH olisi ollut edullinen, mutta näytti vähän laimealta. Joku kuitenkin taisi mainita siellä kommenteissa jonkin Artdecon ripsarin. Löysin tämänmerkkistä ripsaria violettina hintaan 15,20 € BeautyBay -nimisestä brittiläisestä verkkokaupasta. Täytynee sittenkin tilata netistä. Onneksi siellä on ilmainen toimitus jopa Suomeen. Tosi kurjaa kun violetit ripsivärit on niin kiven alla! :( Minkäköhän takia? Onko se niin epäsuosittu väri? Teini-ikäisenä sitä oli niin helppo löytää Suomesta kaupoista, mutta nyt kaikkialla on vain mustaa ja ruskeaa. Plääh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832