Ex-mieheni ei ollut koskaan mustasukkainen suhteen aikana, mutta eron jälkeen alkoi mustasukkaisuus ja utelu muista miehistä. Miksi, jos hän haluaa olla vain kavereita?
Vain kavereita
9
457
Vastaukset
- nainen4
VAIKKA OLETTE ERONNU; NIIN SILTI EXÄ HALUAA HALLITA SINUA!
- Alkuperäinen.
Siitä ei ole epäilystäkään, mutta miksi jos hän haluaa olla vain kavereita?
En minäkään käyttäydy omistavasti häntä kohtaan, vaikka vanha suola janottaakin.
Hän puhuu edelleen "meistä" eikä "sinusta ja minusta".- lifemocker
"haluaa olla kaveri" = haluaa vielä sinulta pillua
- lifemocker
koska halusi silti päästä panemaan sinua, vaikkette suhteessa olekkaan enää.
nuo "kaveruus" hommat ovat vain itsepetosta- 7+13
Mockeri taas vauhdissa. Olen kavereita molempien eksieni kanssa, ja ainuttakaan en ole köyrinyt eron jälkeen vaikka mahdollista olisi kyllä ollut taannoin monastikin. Sen sijaan kavereina on kiva pitää yhteyttä. Että se meni siinä :D
- lifemocker
7+13 kirjoitti:
Mockeri taas vauhdissa. Olen kavereita molempien eksieni kanssa, ja ainuttakaan en ole köyrinyt eron jälkeen vaikka mahdollista olisi kyllä ollut taannoin monastikin. Sen sijaan kavereina on kiva pitää yhteyttä. Että se meni siinä :D
se, ettet sinä tee jotain, ei tarkoita sitä, että muut olisivat samanlaisia
- kaveri vain
lifemocker kirjoitti:
se, ettet sinä tee jotain, ei tarkoita sitä, että muut olisivat samanlaisia
Samoin sulle. Itse olen ex miehen hyvä kaveri kun hän ei kiinnosta yhtään muuten kuin kaverina. Molemmilla on uudet puolisot eikä olla mustasukkaisia.
- Tai sitten
haluaa osoittaa, että todellakin olette vain kavereita. Kaverithan juuri voivat puhua toistensa mies- ja naisjutuista. Voi olla, että jopa toivoo sinun löytävän jonkun uuden, jolloin hän itsekin hyvin mielin voi mennä elämässään eteenpäin, tuntematta syyllisyyttä erostanne.
Noin yleisesti ottaen kaveruus eron jälkeen on huono idea, koska yleensä aina se toinen, jätetty osapuoli, jää elättelemään toiveita yhteenpaluusta. Jos tuntuu, ettet ole vielä päässyt erosta yli kannattaisi ihan reilusti sanoa miehelle, ettet ole valmis kaveruuteen ainakaan vielä. Tuollainen eron jälkeinen "kaveruus" on yleensä vain itsepetosta siltä jätetyltä osapuolelta ja se jättäjä taas saattaa vain huonoa omatuntoaan pehmittääkseen jatkaa "kaverina".
Ainoa tilanne oikeastaan, missä eron jälkeinen kaveruus voi onnistua on sellainen "kasvettiin erilleen" -ero, jossa kummankin tunteet jo suhteen aikana ovat muuttuneet pelkäksi kaveruudeksi, tai jos suhde ylipäätään on perustunut kummaltakin enemmän kaveri- kuin romanttisille tunteille.- gorani
Ihmettelen tuota ajatusta siitä, erä jätetty haluaisi pysyä kaverina ja elätellä toiveita yhteenpaluusta.
Itse tulin melkein jätetyksi ja jos ero olisi tullut, niin se olisi ollut täydellinen. Ei siis mitään yhteydenpitoa kaveruudesta puhumattakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999