Vain kavereita

Alkuperäinen.

Ex-mieheni ei ollut koskaan mustasukkainen suhteen aikana, mutta eron jälkeen alkoi mustasukkaisuus ja utelu muista miehistä. Miksi, jos hän haluaa olla vain kavereita?

9

426

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen4

      VAIKKA OLETTE ERONNU; NIIN SILTI EXÄ HALUAA HALLITA SINUA!

    • Alkuperäinen.

      Siitä ei ole epäilystäkään, mutta miksi jos hän haluaa olla vain kavereita?
      En minäkään käyttäydy omistavasti häntä kohtaan, vaikka vanha suola janottaakin.
      Hän puhuu edelleen "meistä" eikä "sinusta ja minusta".

      • lifemocker

        "haluaa olla kaveri" = haluaa vielä sinulta pillua


    • lifemocker

      koska halusi silti päästä panemaan sinua, vaikkette suhteessa olekkaan enää.

      nuo "kaveruus" hommat ovat vain itsepetosta

      • 7+13

        Mockeri taas vauhdissa. Olen kavereita molempien eksieni kanssa, ja ainuttakaan en ole köyrinyt eron jälkeen vaikka mahdollista olisi kyllä ollut taannoin monastikin. Sen sijaan kavereina on kiva pitää yhteyttä. Että se meni siinä :D


      • lifemocker
        7+13 kirjoitti:

        Mockeri taas vauhdissa. Olen kavereita molempien eksieni kanssa, ja ainuttakaan en ole köyrinyt eron jälkeen vaikka mahdollista olisi kyllä ollut taannoin monastikin. Sen sijaan kavereina on kiva pitää yhteyttä. Että se meni siinä :D

        se, ettet sinä tee jotain, ei tarkoita sitä, että muut olisivat samanlaisia


      • kaveri vain
        lifemocker kirjoitti:

        se, ettet sinä tee jotain, ei tarkoita sitä, että muut olisivat samanlaisia

        Samoin sulle. Itse olen ex miehen hyvä kaveri kun hän ei kiinnosta yhtään muuten kuin kaverina. Molemmilla on uudet puolisot eikä olla mustasukkaisia.


    • Tai sitten

      haluaa osoittaa, että todellakin olette vain kavereita. Kaverithan juuri voivat puhua toistensa mies- ja naisjutuista. Voi olla, että jopa toivoo sinun löytävän jonkun uuden, jolloin hän itsekin hyvin mielin voi mennä elämässään eteenpäin, tuntematta syyllisyyttä erostanne.

      Noin yleisesti ottaen kaveruus eron jälkeen on huono idea, koska yleensä aina se toinen, jätetty osapuoli, jää elättelemään toiveita yhteenpaluusta. Jos tuntuu, ettet ole vielä päässyt erosta yli kannattaisi ihan reilusti sanoa miehelle, ettet ole valmis kaveruuteen ainakaan vielä. Tuollainen eron jälkeinen "kaveruus" on yleensä vain itsepetosta siltä jätetyltä osapuolelta ja se jättäjä taas saattaa vain huonoa omatuntoaan pehmittääkseen jatkaa "kaverina".

      Ainoa tilanne oikeastaan, missä eron jälkeinen kaveruus voi onnistua on sellainen "kasvettiin erilleen" -ero, jossa kummankin tunteet jo suhteen aikana ovat muuttuneet pelkäksi kaveruudeksi, tai jos suhde ylipäätään on perustunut kummaltakin enemmän kaveri- kuin romanttisille tunteille.

      • gorani

        Ihmettelen tuota ajatusta siitä, erä jätetty haluaisi pysyä kaverina ja elätellä toiveita yhteenpaluusta.

        Itse tulin melkein jätetyksi ja jos ero olisi tullut, niin se olisi ollut täydellinen. Ei siis mitään yhteydenpitoa kaveruudesta puhumattakaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      95
      2028
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      418
      1561
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1313
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1106
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1062
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1025
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      989
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      940
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe