Osaako mies...

Elli+30

Enää olla ollenkaan huomaavainen, ystävällinen, kohtelias, hurmaava naisia kohtaan? Onko olemassa enää miehiä tai yksikin riittäisi ;) joka nauttii ulkoilusta kävellen, pitkistä keskusteluista, paljosta naurusta, pienistä eleistä joista huokuu välittäminen... Ihan siis perus juttu mun näkövinkkelistä katseltuna? Mä olen niin kyllästynyt tyyppeihin jotka vonkaa ja heti ensimmäisessä keskustelussa tuo ilmi sen, kuinka levoton olo on, kuinka paljon tekisi mieli jne jne jne. Eikähän siinä mitään, jos asian kertoo ja jos siitä voi laskea leikkiä, kääntää sen asia ns vitsiksi, mutta ei kun siihen jäädään jumiin ja jauhetaan ja jauhetaan ja jauhetaan ja ja ja... kaiken hyvän lisäksi voidaan vielä kertoa jokin hyvä aiemmin tapahtunut nettikokemus :D Voi luoja sanon minä ! Onko tää kaikki vaan niin nykypäivää, että jos et ole valmis pikaisille, netti seksiin tai viimeistään nyt sänkyyn siinä vaiheessa kun ensimmäisen kerran tapaatte, olet täysin OUT ? ? ? Vai onko naiset tehneet itse itsestään pellejä suostumalla tällaiseen kohteluun? Vai miehetkö meistä sellaisia kertaköyttö juttuja tekikin?

Ei mikään mahti maailmassa poista sitä totuutta, että kirjoittava, puhuva ja pussaava mies on aina parempi ku huono seksi tuntemattoman kans :D

28

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I'm too sexy for u

Juurikin näin.
      Olen tullut siihen tulokseen, että sellaisia naisia, jotka suostuvat kertapanoon, yhden saunaillan suhteeseen, nettiseksiin, on riittävästi.
      Kun eivät uroot viitsi mitään vaivaa nähdä eivätkä tutustua. Heti-seksiä kertakäyttöisen kanssa ja sitten sinkkuelämä taikka avioelämä jatkuu tyydytettynä mutta muutoin kuin ei mitään olisi tapahtunut.
      Sitten nämä nokka kippurassa omahyväisinä naista valikoivat 50 -miehet, jotka voivat rakastelun jälkeen ihmetellä Errol Flynn:in tavoin "Nainen sanoi minua huonoksi rakastajaksi. Kohtuuton väite minuutin näytön perusteella."

• lol8

Huvittavia ootte naikkoset.. Täällä puhutte mitä haette, mutta todellisuudessa juuri tuollainen tyyppi ei sitten kelpaakkaan. Lähdette aina noiden renttujen mukaan joita juuri haukutte.

• totuus tämä

Niin just

• Shole

Osaa.

• miesvm1967

"Ei mikään mahti maailmassa poista sitä totuutta, että kirjoittava, puhuva ja pussaava mies on aina parempi ku huono seksi tuntemattoman kans"

Ohhoh! Siinäpä olikin filosofinen totuus. Tuollainen olen aina pyrkinyt olemaan ja välttänyt myös huonoa seksiä, ehkä mulla on vielä toivoa ;)

• totuus tämä

Osaa olla mutta kukaan nainen ei halua sellasta miestä. Narsistit ja huo.raksi naisia haukkuvat miehet on naisten suosiossa nyt ja tulevaisuudessa. Kiva ja ystävällinen mies on tylsä.

• Shole

Ihanko meinaat, että huomioonottaminen ja kohteliaisuus tekevät ihmisestä tylsän? Ilmeisesti kirjoittelet täällä useammalla nimimerkillä, kun tuo sisältö on tuota samaa katkeraa jankutusta, jossa vika on aina muissa.
        Onko sulla peiliä?

• pistin

Seksiä en tuntemattoman kanssa harrasta enkä muutenkaan edes vastaa näille r.unkkaripelleille. Aika paljon kertoo ihmisestä jo treffi-ilmo ja kuvakin, jos sellainen on näkyvillä. Jos kuvassa on kaljapullo ja punaiset silimät, kalpea naama ja läskinen maha, kierrän kaukaa.
      Noin muuten olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Fiksuja tuskin netistä löytyy. Jos kakku on kaunis, sisällä asuu tod. näk. luonnehäiriöinen rasite. Että korpee nämä narsistiset vallankäyttäjät ikäryhmässä 55 !!!!!!

• ???????????????

Mitä sitten otat yhteyttä näihin läskisiin narsisteihin? Vai oletko taas niitä valittajia, jotka eivät tee itse mitään asiansa eteen, ovat passiivisia ja itkevät kun kaikki ei tule valmiina lautaselle itsestään.

• pistin
        ??????????????? kirjoitti:

Mitä sitten otat yhteyttä näihin läskisiin narsisteihin? Vai oletko taas niitä valittajia, jotka eivät tee itse mitään asiansa eteen, ovat passiivisia ja itkevät kun kaikki ei tule valmiina lautaselle itsestään.

???? Enhän minä ota juuri noihin yhteyttä, etkö osaa lukea??? Valitan aloittajan kanssa aiheesta, en sinun.
        Olen tapaillut kauniita ja rohkeita, mutta pettynyt kuten edellä kirjoitin suureen itserakkauteen ja kummalliseen käytökseen. Se siitä.

• Minä osaisin, mutta valitettavasti kukaan ei halua edes tutustua.

• kiltti mies.

Minäkin osaan mutta naiset ei tosiaan halua tutustua. Ja naiset ei ole ystävällisiä, kohteliaita joten mee vaan etsimään niitä baarijuoppoja jotka vonkaa pimppiä heti.

• juuri kuultua

On kuulemma naismainen ja outo mies jos tuollaista haluaa, juuri eilen treffeillä kuultuna kun moista ilmoitin pitäväni suhteen yhtenä kulmakivenä. Tiedä sitten, kukin taplaa tyylillään

• olet ihana!

Niin, varmasti on outoa, koska rakastavat miehet ovat niin harvassa. Minulle kyllä kelpaisit täydellisesti!

• 9 + 11

"Naismainen ja outo mies"? No tuo vahvistaa sen mitä olen epäillytkin, minusta on varmasti moni deitti ajatellut samalla tavalla. Oikeastaan pitää kiittää noita naisia jotka sanovat sen ääneen, tietääpä ainakin mistä kiikastaa. Jotenkin tuntuu että naiset eivät itsekään hallitse tilannetta. He ehkä haluaisivat haluta meidän kaltaisia miehiä, mutta tosipaikan tullen eivät viehätykään jos ei heti oteta luolamiesotteita käyttöön. Eipä sillä, kyllä se seksikin maistuisi mutta kun jotenkin ei osaa ennen kuin on vähän tutustunut , eli pitäisi olla sitä muutakin :)

• juuri kuultua

Joo, ilmeisesti me ollaan katoavaa kansanperinnettä.

• mbvcvnmbccvnbcvbnnvc

Aikoinaan oli hyväksyttyä hyväillä naisten rintoja julkisesti, joskus taas ihan normaalia paneskella prostituoitua kadulla.
      Ajat muuttuvat, vielä muutama vuosikymmen sitten seksistä puhuminen oli käytännössä syntiä mutta nykyisin media on poistanut tuon salailun tarpeen.

Itse en vonkaa mutta heitän välillä kaksimielistä huumoria, ja jos nainen ei sitä ymmärrä tai jopa loukkaantuu niin tulee kyllä tiukkapipoinen ja huumorintajuton mielikuva.

• IsompiJorma

Olet valkannut aina sen tumman, pitkän ja komean, eikö totta? Sen jonka perässä jokainen suominainen juoksee haarat kuralla.
      Se on kuule niin että sitä saa mitä tilaa :) Toki mies jyräyttää jokaista joka perässä juoksee, yhtä varmasti kuin sinä etsit miestä ulkonäön perusteella.

Näin se homma toimii.

• elli+30

Aika mielenkiintoista lukea tätä ketjua... kertoo suomalaisesta miehestä aika paljon. Olen siis nainen, joka kyseisen ketjun aloitti. Suurinosa tai no ainakin aika moni, joka ei osaa samaistua tilanteeseen, ajatteleekin, että minussa ja minun valinnoissa on vika. Surkuhupaisaa, etten sanoisi. Vielä jokin aika sitten ajatusmaailmahan oli, että jos nainen raiskattiin, oli syy naisen pukeutuminen. Ilmeisesti homma menee edelleen osalla niin. Jos ilmoituksessa lukee: "olisi kiva löytää elämääni mies, joka oikeasti arvostaa naista, osaa keskustella ja nauraa ihan hassun hauskoille jutuille. Olla kohtelia ja huomaavainen ja haluaa tutustua naiseen joka tykkää juuri näistä asioista. Kävelylenkit metsään on myös lähellä sydäntä jne jne. " on miehelle merkki siitä, että sen panon voi pistää kärkipäähän ja tapahtuvaksi heti niin asia ok. Nyt minäkin sen sitten tiedän :D Tossa aiemmin joku mainitsi kaksmielisen huumorin... mä ymmärrän sen täysin ja itsekin "syyllistyn" siihen silloin tällöin. Mutta naisena sitä vaan nykypäivänä tarvii varoa, sillä on paljon miehiä jotka jattelee, että se onkin automaattisesti vain vihreää valoa heille ! Ja ulkonäkö ei ole koskaan ollut kriteeri minulle, ei sen enempään kun kavereiden kans vitsaillessa kahvilassa :D Toki nainenkin saa arvioida miehen ulkonäköä hänen kävellessään vaan ohi, niinhän miehetkin tekee. Mutta mun ilmoitus poistuu nyt ja luulenpa, että tarvii tästä eteenpäin suunnata vaan juoksulenkit yleisille puruille, eikä metsän siimekseen. Toki siinäkin on se riski, että mies kuvittelee mun juoksevan m*nan perässä :D :D

• Taas perus

nainen ajattelee, ettei itsessä voi olla vikaa.... Kuinka surullista.

• Shole

Ethän sä vaadi edes kohtuttomia. Ihan sellaista tavissettiä ja hivenen kunnioitusta itseäsi kohtaan. Olisi kiva tietää, että minkä sortin luusereita nämä katkerimmat kritiikin esittäjät oikein ovat.

• miu8

^^ :D

• dgffdgd

Tuollaisia miehiähän on paljon vapaana.
      Ikävä kyllä yleensä tällaisia miehiä etsivät haluavat mieheltä täydellisyyttä.

Ei riitä kiva, jos ei ole tarpeeksi komea.
      Ei riitä kiva, jos ei ole tarpeeksi älykäs
      Ei riitä kiva, jos ei ole tarpeeksi hauska

Ohan näitä syitä, jolla selitellään sitten, miksi ei kelvannut.

Newflash teille naisille. Me miehet tyydytään/hyväksytään paljon vähempään naisissa, kuin te miehissä.

• sinkkumies37.

Ei tekis tiukkaakaan lähtee kävelylle mettään ja voisin olla siel vaikka viikon tai mennä vaikka saareen tai lappiin vaeltelee. Kohtelias olen mut eipä se naisia koskaa ole kiinnostanut osaako mies käyttäytyä. Tuolla baareissa olen kaikenlaista nähnyt kun mies haistattelee naiselleen horoksi ja pettäjiksi ja vaikka miksi.

Tuntuu et ne jotka ei osaa käyttäytyä edes selvinpäin, niin niillä kaikilla on nainen ja mulla ei. Tänä kesänä olen pyöräillyt luonnossa satoja kilsoja pisin maakuntia ihan yksinäni. Kävin ahvenanmaalla saakka. Tuskin on naista joka jaksaa lähteä pidemmälle reissulle vaan ne örveltäjät kiinnostaa enemmän. Ens kesänä meen ahvenanmaalle ja olen siellä viikon yksin kalastellen ja oleskellen.

• Nainen 40+

"Elli 30"

Ei niitä taida enää olla vapaana ainakaan. En viitsi edes laskea monetko treffit on takana ja tulos on sama mistä kerroit eikä kyllä kiinnosta tavata uudestaan, kun huomaa mitä toinen hakee.

Poistin profiilin eli luovutin.

• Hessu A

Ap: "... Enää olla ollenkaan huomaavainen, ystävällinen, kohtelias, hurmaava naisia kohtaan? Onko olemassa enää miehiä tai yksikin riittäisi ;) joka nauttii ulkoilusta kävellen, pitkistä keskusteluista, paljosta naurusta, pienistä eleistä joista huokuu välittäminen... "

Kyllä meitä on. Parasta koko jutussa on, että näistä asioista pitäminen tai näiden oppiminen on käytännössä kaikkien ulottuvilla.

• paskahuora7989

oman kokemukseni mukaan naiset eivät suostu mihinkään, ikinä. keskustelu vaan jatkuu ja jatkuu. ja jos sitten kohteliaasti kysyy mikä on tilanne. toinen mykistyy.

• paskahuora7989

enkä nyt tarkoita seksiä vaan ihan tutustumista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3733
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2454
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      33
      1993
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      21
      1745
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1689
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1598
    7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      100
      1582
    8. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1447
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1409
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      96
      1408
    Aihe