Moi, eli oon kohta täyttämässä 18v ja haluisin tatuoinnin! mutta mulla on atoppinen iho.. saako atoopikko ottaa tatuointia tai jotai? voiko se pahentaa sitä yms.. kuva pilaantuu ku iho kuivuu tai jotai? mulla on jännästi niin et kesällä ei oo ollenkaa atooppista ihoo mut sit loppu syksystä se aina alkaa ja talvella se on pahimmillaan.. mitä mieltä ootte.. haluisin hieman apua :D
Atoppinen iho ja tatuointi
4
681
Vastaukset
- lifemocker
mene kysymään liikkeistä tatuoijilta
- watafaka
Itsellä atooppinen iho ja sleevet molemmin puolin. Oikeastaan ainoat paikat missä huomaa atoopisen ihon vaikutuksen ovat taivealueet joihin ihottuma yleisimmin iskee eli värit ovat haaleammat mutta rasvauksella taasen lähes uudenveroiset. Väriä ei ole lähtenyt mistään kohdasta kokonaan pois vaikka joskus unissaan on tullut raavittua taipeet verille.Väriallergiaa ei ole esiintynyt vaikka lääkäri niin uhkailikin ( ei ollut kovinkaan innoissaan ideastani ottaa tatuointi...mutta milloinkas ne olisi ). Atooppinen iho ottaa aika hyvin väriä vastaan mutta sun kannattanee varaa tatuointiin aika keväällä kun ihosi on talven jäljiltä parantunut. Mun ihottuma ei ainakaan ole pahentunut tatuoimisen jäljitä. Ei muuta kuin mietintämyssy päähän ja jos päätät ottaa tauoinnin ota huomioon että se melko todennäköisesti ei jää vain yhteen...=)
- fsdasff
Itsellä atooppinen iho, eikä ikinä ole haitannut mitään eikä oireillut mitenkään:)
- mkjo2
mulla kanssa atopia ja tatuoinnin halusin. sen verran jouduin tekemään kompromissia että jouduin vaihtamaan kohtaa mihin tatuoinnin halusin, sillä tatuoija sanoi että jos kuvan laittaa kohtaan jossa on usein ihottumaa värit kärsisivät ajan mittaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793