Miehelläni oli muutamat pimppakuvat exästä. Muisti kyllä missä ne oli. Tosin väitti että semmoiset olisi tuhottu, aluksi, tunnusti sitten kun otin ne esiin. Miksi ei tuhonnut niitä 10 vuoden aikana? Ja eikö muka ole katsellut niitä näinä vuosina lainkaan? Jostain syystä en ihan usko. Taisi olla viimeisiä paperikuva aikoja. Koska poikaystäväni ehdotti melko pian kuvaamista minullekin, onko minulla perusteltu syy epäillä että loput muijat on digitaalisina, jossain...olenko epäluuloinen?
voiko olla noin
5
285
Vastaukset
- 47878900
Minäkin väitän noin. Mitä luulet? Tallessa ne ovat jostain syystä.
- omankädenoikeuttako
Vieläkö ne ovat tallella? Minun mieheni ei ole pyynnöistäni huolimatta tuhonnut mitään kuviaan. Ei yhteisiä kuvia, eikä eroottisiakaan. Pitäisikö itse tuhota. Odotan että hän tekee sen itse.
- oinasapina
En tiedä varmaksi, sillä en nähnyt. Tässä on vielä se, että hänen exä paljasti aikanaan, että kuvasi jotain. Eri kuin tämä.. En ole paljastanut ihan kaikkea mitä tiedän, halusin hänen kertovan itse, mutta ei taida tapahtua. Kaikki on vaan muka hävitetty, eikä muista kuin tästä yhdestä ole p...noa ollut. Joopa joo. Nyt en saa tietää koskaan totuutta, ainakaan hänen suustaan. Tämän takia epäilen että matskua on.
- hjkuiytre
Minkä ikäinen tämä sun pimppakuvia säilyttävä miehesi on?
Ikä kertoo paljon miehen teoista ja aikomuksista. Minulle soittaa tasaisin välein vieläkin eräs extuttavuus joka on jo 60 v, silti luulee olevansa iskussa kuin silloin joskus... - lifemocker
miksi olisi pitänyt tuhota?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166003- 1972480
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan811856En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761487Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1871030- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7698