Miehelläni oli muutamat pimppakuvat exästä. Muisti kyllä missä ne oli. Tosin väitti että semmoiset olisi tuhottu, aluksi, tunnusti sitten kun otin ne esiin. Miksi ei tuhonnut niitä 10 vuoden aikana? Ja eikö muka ole katsellut niitä näinä vuosina lainkaan? Jostain syystä en ihan usko. Taisi olla viimeisiä paperikuva aikoja. Koska poikaystäväni ehdotti melko pian kuvaamista minullekin, onko minulla perusteltu syy epäillä että loput muijat on digitaalisina, jossain...olenko epäluuloinen?
voiko olla noin
5
258
Vastaukset
- 47878900
Minäkin väitän noin. Mitä luulet? Tallessa ne ovat jostain syystä.
- omankädenoikeuttako
Vieläkö ne ovat tallella? Minun mieheni ei ole pyynnöistäni huolimatta tuhonnut mitään kuviaan. Ei yhteisiä kuvia, eikä eroottisiakaan. Pitäisikö itse tuhota. Odotan että hän tekee sen itse.
- oinasapina
En tiedä varmaksi, sillä en nähnyt. Tässä on vielä se, että hänen exä paljasti aikanaan, että kuvasi jotain. Eri kuin tämä.. En ole paljastanut ihan kaikkea mitä tiedän, halusin hänen kertovan itse, mutta ei taida tapahtua. Kaikki on vaan muka hävitetty, eikä muista kuin tästä yhdestä ole p...noa ollut. Joopa joo. Nyt en saa tietää koskaan totuutta, ainakaan hänen suustaan. Tämän takia epäilen että matskua on.
- hjkuiytre
Minkä ikäinen tämä sun pimppakuvia säilyttävä miehesi on?
Ikä kertoo paljon miehen teoista ja aikomuksista. Minulle soittaa tasaisin välein vieläkin eräs extuttavuus joka on jo 60 v, silti luulee olevansa iskussa kuin silloin joskus... - lifemocker
miksi olisi pitänyt tuhota?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569