voiko olla noin

oinasapina

Miehelläni oli muutamat pimppakuvat exästä. Muisti kyllä missä ne oli. Tosin väitti että semmoiset olisi tuhottu, aluksi, tunnusti sitten kun otin ne esiin. Miksi ei tuhonnut niitä 10 vuoden aikana? Ja eikö muka ole katsellut niitä näinä vuosina lainkaan? Jostain syystä en ihan usko. Taisi olla viimeisiä paperikuva aikoja. Koska poikaystäväni ehdotti melko pian kuvaamista minullekin, onko minulla perusteltu syy epäillä että loput muijat on digitaalisina, jossain...olenko epäluuloinen?

5

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 47878900

      Minäkin väitän noin. Mitä luulet? Tallessa ne ovat jostain syystä.

    • omankädenoikeuttako

      Vieläkö ne ovat tallella? Minun mieheni ei ole pyynnöistäni huolimatta tuhonnut mitään kuviaan. Ei yhteisiä kuvia, eikä eroottisiakaan. Pitäisikö itse tuhota. Odotan että hän tekee sen itse.

      • oinasapina

        En tiedä varmaksi, sillä en nähnyt. Tässä on vielä se, että hänen exä paljasti aikanaan, että kuvasi jotain. Eri kuin tämä.. En ole paljastanut ihan kaikkea mitä tiedän, halusin hänen kertovan itse, mutta ei taida tapahtua. Kaikki on vaan muka hävitetty, eikä muista kuin tästä yhdestä ole p...noa ollut. Joopa joo. Nyt en saa tietää koskaan totuutta, ainakaan hänen suustaan. Tämän takia epäilen että matskua on.


    • hjkuiytre

      Minkä ikäinen tämä sun pimppakuvia säilyttävä miehesi on?

      Ikä kertoo paljon miehen teoista ja aikomuksista. Minulle soittaa tasaisin välein vieläkin eräs extuttavuus joka on jo 60 v, silti luulee olevansa iskussa kuin silloin joskus...

    • lifemocker

      miksi olisi pitänyt tuhota?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      94
      2001
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      418
      1551
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1303
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1096
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1042
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      996
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      979
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      930
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe