Aloitin juoksu-harrastuksen tammikuun alussa. Noin kuukausi taaksepäin tein virheen, eli aloin juosta hyvin pitkiä lenkkejä kovalla pohjalla, ja sain vasempaan jalkaani penikkataudin. Mitään vinkkejä miten pääsisin nopeammin tästä eroon? Rakastan juoksemista, mutta olen pitänyt taukoa niinkuin kuuluukin. Olisiko mitään muuta urheilulajia jolla treenata jalkoja? Pyöräilen jonkin verran, mutta se ei kuitenkaan ole juttuni.
eroon penikasta, vaihtoehto laji juoksemiselle?
5
188
Vastaukset
- Juoksijaa
Hanki crossari :)
- No ehdottaa hääkin
Uinti uimahallilla? Mulla auttoi...
- jjvhjjh
Geeli pohjat tai geeli kengät
- Hmmm...
Jatka juoksemista, mutta varovaisemmin. Lenkin jälkeen laita jääpussi.
- S. Pallisti
Sulkapallo. Saat ainakin voimaa jalkoihin ja keskivartaloon.
Itse joskus kärsin pohjevaivoista kun alukuaikoina rupesin juoksemaan pitkiä lenkkejä ihan hiekalla. Pisempi tauko, oli noin vuosi, jonka aikana vain lähinnä sulkapalloa 2 kertaa viikossa 2 tuntia ja fillarontia epäsäännöllisesti. Sulkapallosta saat voimaa ja räjähtävyttä.
Sitten kun uudelleen aloitti niin tein lyhyitä lenkkejä, allle 10 km, isommillakin tehoilla vuoden verran ja intervaleja. Siitä se taas lähti. Ny on kuitenkin 3 maraa juostu. Enemmänkin voisi olla, mutta ei ole motivaatiota kun se on niin pitkäveteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 394289
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344057- 633705
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333527Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 842906
- 542825
- 252616
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142324