7 taivas Tampere

Kyllä harmittaa

Oletteko käyneet kynsiä laittamassa 7taivaassa Tampereella? Minä kävin ja viikossa yksi lohkesi ja kahdesta irtosi koko kynsi. Siitä pari päivää 1 lohkesi ja yksi lisää irtosi. Sain takuutyönä uudet, eri tekijältä, ja aivan kauheat ranskalaiset, lyhyet ja paksut valkoiset maalit , tekijä vielä sanoi että on paljon kynsiä laittanut. härregyyd. Ei uskoisi. ei kyllä tarjonnut huolto aikaakaan mun pois lähtiessä, oli itsekin varmaan samaa mieltä että kauheet on ja takasin tuo ei tule. niinkuin en muuten menekään. takuuseen en ole tyytyväinen ja 99 euroa meni aivan hukkaan. kun geeli ei pysy Vika on kuulemma mun kynsissä, kynsinauhoissa ja mitä lie. Soitin toiseen geelikynsiä laittamaan paikkaan, eikä heistä tämä ole normaalia. Heistä tekijät on huonoja. Lisäksi paikan ilmapiiri on perseestä. Asiakkaan soitettua ja kysyessä aikaa samalle päivälle nää akat alkoi puhelun jälkeen nälvimään asiakasta, miten tyhmä kun kuvittelee että saa ajan samalle päivälle. Aivan rahastuksen makua! Kyllä monille muille asiakas on tärkeä, mutta näille ei. Kauhea paikka. Älkää vaan menkö sinne. Kertokaa ny hyvä geelaus paikka Tampereella, nyt taas lohkesi yhdestä puolitoista viikkoa sitten laitetusta kynnestä pala. . Onneksi en ottanu ripsipidennystä samasta paikasta, kauheeta kuvitella minkä näkönen olisin ollu viikon päästä? Kaikenlaista ammattitaidottomatkin saa tehdä!

10

3607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pointofwiev

      Siellä koulutetaan JB Lashes tekijöitä joten se puoli niillä kyllä luulis olevan kunnossa. kynsipuolesta en tiedä. mutta siitä olen samaa mieltä että on melko erikoista odottaa pääsevänsä suoraan samana päivänä kävelemällä sisään. kai jokainen joka tekee kynsiä työkseen täyttää kalenteriaan jo kolmisen viikkoa eteenpäin. kysyä toki saa aina ja joskus voi käydä tuurikin. mutta onhan se vähän hullua ajatella että joku aina istuisi tyhjässä salngissa viila kädessä odottamassa että toivottavasti joku tulee. ei sillä tyylillä kyllä bisnes kauaa kannata. tulosta on yrittäjänä pakko ajatella. vai teetkö omaa työtäsi palkatta ja koet olevasi rahanhimoinen jos haluat palkkaa jolla elää? jokainen hyvä tekijä ei välttämättä ole hyvä asiakaspalvelija tai edes hienotunteinen ihmisenä. vaihda ihmeessä paikkaa josta löydät tyypin jonka kanssa kemiat osuu kohdilleen. niin ne kynsi-istunnot ovat kaikken mukavimmillaan.
      en osaa suositella sulle paikkaa kunnen ole sieltä suunnilta mutta toivottavasti joku löytyy.

      ja siitä vielä että on olemassa ihmisiä joilla ei pysy rakennekynnet. mutta jos näin on sulla ei pysy kenenkään tekemät kynnet. eli jos paikanvaihdon jälkeen pysyy niin tekijä on tehnyt virheen. outoa on myös tuo kynsi katkesi? katkesi miten? ei rakennemateriaalit itsekseen katkea. kyllä ne yleensä saavat jostain osumaa. tekovirhe on liftaus tai koko massan irtoaminen yhtenä kappaleena. ei ne katkeile syyttä. sori vaan.

    • ......

      Minua myös epäilyttää 7. taivaan toiminta. Heidän ripsikouluttaja ei ennen kouluttajaksi ryhtymistä ollut ripsiä siellä asiakkaille ainakaan koskaan tehnyt....
      etten kyllä menisi tasosta vannomaan vaikka kouluttavatkin... Muutenkin siellä henkilökunta ja merkit vaihtuneet melko tiuhaan, mutta kukin tyylillään.

      Siellä ei työntekijät ole yrittäjiä joten palkka kyllä juoksee pelkästä viila kädessä istumisestakin. Tosin omistaja tuskin siitä haluaa palkkaa maksaa, mutta niin niitä asiakkaita ei tule ainakaan, että kotona istuu telkkaria katsomassa ja hoitolan ovet lukossa. Hyvä jos heillä asiakkaita riitää niin ettei löydy samalle päivälle aikoja, mutta ainahan voi olla tullut peruutuksia tai muita... luulisi että ne haluttaisiin täyttää uudelleen, eikä halveksita asiakasta joka kehtaa heille soittaa ja tiedustella aikaa.....Asiakaspalvelutyössä toimin itsekin, joten tiedän sen olevan välillä vähintään haasteellista, mutta luulisi 7. taivaastakin löytyvän taukotilan, jossa voi rauhassa pärrätä aasiakkaita, eikä muiden asiakkaiden kuullen.. Tyylinsä toimia tietty kullakin kuten jo sanottu. Itseäni jäisi ehkä mietityttämään, kuinka siellä minusta puhutaan lähtöni jälkeen.

      Jos rakennekynsi on väärin tehty, tai liian ohut se voi kyllä katketakin melko mitättömistä kolhaisuista. Oma kynsien laittajani ainakin on selittänyt ettei kynsistä turhaan rakenneta sellaisia kuperia vaan juuri tästäKIN syystä. Siis liftaus ei ole ainoa tekovirhe.

      Tampereelta löytyy paljon hyviäkin kynsientekijöitä, joista varmaan sitten kokeilemalla löytyy se mieluisin, jonka kanssa kemiat kohtaa ja jälki on maksamisen arvoista.

      • pointofwiev

        jos kynsi on lättänä, tai liian paksu tai liian ohut niin arvaa mikä on lopputulos. lifting. kyllä vaan. kaikki nämä rakennevirheet juurikin aiheuttavat tuota samaa lopputulosta. ymmärrän kyllä ettet osannut asiaa näin nähdä jollet itse alalla aktiivisena ole. rakennemassa ei itsekseen katkea. syynä on aina jokin kolhu tms..


    • tyytyväinen

      Paljon on huonoa palautetta saanut tämä 7. taivas, mutta minun täytyy kertoa tähän väliin, että olen ollut enemmän kuin tyytyväinen heidän palveluunsa! Käyn itse laitattamassa ripset, kynnet sekä tukan kuntoon siellä ja kun vakiasiakkaana saan sillon tällöin alennuksia, niin käytän myös kosmetologi palveluja. Olen hyvin vaativa asiakas ja varmasti minusta puhutaan paljon taukotiloissa, mutta MITÄ SITTEN. Koen saavani parasta palvelua ja jälki on minun kohdallani ollut todella hyvää. Harmin paikka, että nettiin kirjoitetaan paljon negatiivista palautetta, koska myös hyvät palautteet ovat lukemisen arvoisia.

    • point of wiev

      jotkut ihmiset raivoaa tyhjästä. itse koin myös että oli laadukas paikka. näitä pitää hiukan osata lukea rivien välistä myös. toisillehan taivas putoaa pikkuasioistakin.

    • Antamo

      Morjesta vaan pitkäkyntiset. Olen kyseisen firman tiettävästi ainoa miesasiakas kynsipuolella. Soitan akustista kitaraa ja geelillä vahvistetaan oikean käden kolmea kynttä kun on niin huono kynsiaines itsellä, ettei tahdo kestää. Suosittelen kyllä kitaristeille, sillä näillä geelikynsillä menee vaikka puuhun. Geelikynsi kestää miehisiäkin harrastuksia. On joskus mennyt rikki kun venehommissa ankkurikettinkin luiskahti vauhdilla käsistä. Siitäkin saa syytää itseä. Taitaa olla kateellisten kipailijoiden liikkeelle laskemaa panettelua tämänkin palstan parjaaminen

    • Älämene

      En suosittele Tampereella sijaitsevaa liikettä. Ripsienpidennykset huonosti laitettu ja aivan liian harvat. Mielestä liian kallis paikka hinta laatusuhteeltaan.

      • Anonyymi

        Just kävin myös ja itku tuli kun lähdin kuinka harvat ripset oli. Surku, sillä odotin tuuheita ja aikaa meni kuitenkin se yli 3 tuntia. Muualle jos haluaa todella tuuheat ripset. Ripsiväriä päälle sitten kunnon kerros, jos haluaa että ne näkyvät. Palvelu oli ihan ystävällistä ja kaunis liike..epäilytti vaan se, ettei korttikone toiminut ja asiakkaita pyydettiin hakemaan käteistä tai laskulle.


    • JanskuD

      Kannattaa testata Kauneushoitola Kahdeksas Aisti, Sannan laittamat ripset ovat pysyneet vähintään 3 viikkoa ja yleensä 4-5 viikkoa, iso suositus täältä.

    • Anonyymi

      Itse tykkäsin aikoinaan käydä 7 taivaassa ripsien laitossa mutta henkilökunnan ainoat taitavat osaajat lähteneet pois ja uudet tekijät eivät tunnu osaavan tarpeeksi hyvin. Viimeisellä kerralla olin tosi pettynyt ripsiin, en saanut sitä mallia kun olisin halunnut ja tekijän ripsieni käsittely sai silmäni vuotamaan ripsien laitoin aikana.
      Työntaso laskenut ihan hirveästi. Harmi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe